Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Wat staat er dit weekend voor jullie op de planning? Voor mij Claydrum festival.

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij een weekendje niks doen :p
Hopen op een zonnetje in ieder geval en lekker relaxen.

Ik vind het echt een enorme bagger line up.. Van niemand in de line up hoef je echt up tempo techno te verwachten.

Vind het ook nogal aan de prijs voor zo'n bagger line-up. Maar als het lekker weer wordt, heb ik waarschijnlijk toch wel zin om in de zon rustig een dansje te doen ;)

Zaterdag aanwezig op The Qontinent. Check die lineup! Ik denk dat ik heel de dag aan de main blijf :D

[Link niet meer beschikbaar]

Vind het ook nogal aan de prijs voor zo'n bagger line-up. Maar als het lekker weer wordt, heb ik waarschijnlijk toch wel zin om in de zon rustig een dansje te doen ;)

Ze smokkelen ook wel aardig met de tijden zeg... 13.00 tot 21.00 en 22.00u
Mehh mij niet gezien!

ff een weekendje rust voor mij (en m'n serotonine:D)

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 14:19 ----------

Zaterdag aanwezig op The Qontinent. Check die lineup! Ik denk dat ik heel de dag aan de main blijf :D

[Link niet meer beschikbaar]

Nee ik kijk niet naar die line-up want dan ga ik er weer van balen dat ik geen kaartje heb ;)

Timetable juist online gekomen. Looking good :D

eimqdx.jpg

Volledige timetable:
http://www.theqontinent.be/timetable.pdf

Dit weekend ook weer rustig aan, volgende week Decibelll!!

Op weg naar The Qontinent :D

Morgen toevalligerwijs nog mensen bij Dancetour Apeldoorn te vinden? :o

Neeeeen. Even uitrusten, volgende zaterdag:

3tfrri.jpg

Nog 5 dagen!!!

Ben denk vooral bij p*ssy Lounge en Loudness. Afsluiting in de loudness denk ik. Maja of hier wat van terecht komt. Vorig jaar bij 1992 for you geeindigd. Zag trouwens de main zaterdag vanaf de snelweg, aardig hoog.

BROZzcUCAAADqfJ.jpg

Terug
Naar boven