MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

haha die gast

• Topic Starter Topic Starter
Haha die gozer heb ik ook nog zien lopen.. Overigens de enige buffe gast zonder belachelijk lelijke tattoos die ik gisteren gezien heb. Wat een gajes liep er ook weer rond zeg haha prachtig!

Haha wtf is dat hem?

Hehehe sta gewoon met een "celeb" op de foto dus :p
Beter had ik hem om wat advies gevraagd dan de zoveelste te zijn die met hem op de foto wilde :o

Laatst bewerkt:
Super vette dag gehad bij Dance Valley. Heb helemaal niet de moeite genomen om richting hardcore/hardstyle te gaan, dus voor mij was het lopen geen probleem. Leuk om een paar DBB'ers te hebben gezien @ de techno :) Vond zelf Hardwell wat tegen vallen, maar dat kan ook komen omdat ik zelf al helemaal naar de t*ring was..

Het is niet dat het een bekende nederlander is of zo hoor. Ken hem toevallig alleen van wedstrijden waar hij was om iemand te coachen.

Zo bedoelde ik het ook niet ;)
Maar ben zelf erg geïnteresseerd in krachttraining voor maximale kracht.
Dit aangezien ik dat de basis vind om ook esthetisch goede vooruitgang te boeken.
Zelf heb ik me ook echt wel flinke "raw" kracht doelen gesteld voor in de toekomst.
Vind dan wel gaaf om (onbewust) een foto te hebben met hem aangezien hij dus beste powerlifter van Nederland is geweest

Hopelijk over een paar jaar squat ik evenveel, dan mag je ook wel met mij op de foto ;)

Standaard dat, dat soort dingen gebeuren...
Is altijd zoveel aanbod van muziek en artiesten

hier nog de foto ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol, deze gast heb ik gezien op zo ongeveer elk hardstyle feest waar ik dit jaar en afgelopen jaar ben geweest
op Wish was hij ziek hard aan het spacen.

• Like
Waarderingen: KEUN
We waren pas na 3en in de tech en alleen Trium gezien (duidelijk herkenbaar aan z'n shirt:D)
Dat lopen was best een drama maar wat werd er frickin' lekker gedraaid in de hardstyle/hardcore area!!

We waren pas na 3en in de tech en alleen Trium gezien (duidelijk herkenbaar aan z'n shirt:D)
Dat lopen was best een drama maar wat werd er frickin' lekker gedraaid in de hardstyle/hardcore area!!

Ik ben er tot 15:25 ofzo geweest. Heb jou en Trium tot die tijd ook niet kunnen herkennen. Daarna wel gelijk Unstoppable gezien in de trance tent:D

Haha die gozer heb ik ook nog zien lopen.. Overigens de enige buffe gast zonder belachelijk lelijke tattoos die ik gisteren gezien heb. Wat een gajes liep er ook weer rond zeg haha prachtig!

Mark is iid een relaxte kerel!

Er waren er veel zonder tattoo's hoor.

Wilde ook een pic posten maar dat blijkt een ramp met de Imac, iemand tips of tricks?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven