MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
Met de A58 afgesloten ga ik geen risico nemen om uren in de file te staan. Wij zijn dus lekker vroeg aanwezig :)
Overigens heb ik denk ik weer zalmroze korte broek met een Tanktop aan. Tanktop heeft achterop DANCE staan oid.

Ik ben overal en nergens zoals gezegd :D
PL, H4L, Refuse & Reactor denk ik.

Meet om 14.00u rechtsvoor bij de speakers... Meeste stemmen gelden; Refuse bij Miss Djax of Back2School bij Panic.

Panic!

Denk dat ik tzelfde aandoe als met DV, wit jurkje. Echt geen zin om na te denken :D

Met de A58 afgesloten ga ik geen risico nemen om uren in de file te staan. Wij zijn dus lekker vroeg aanwezig :)
Overigens heb ik denk ik weer zalmroze korte broek met een Tanktop aan. Tanktop heeft achterop DANCE staan oid.
Verwacht je dat dat veel problemen gaat geven, die weg afsluiting?

Ik wil zelf pas rond 13:00uur gaan rijden..

Verwacht je dat dat veel problemen gaat geven, die weg afsluiting?

Ik wil zelf pas rond 13:00uur gaan rijden..

Als ik terugdenk aan de terugreis vorig jaar... :eek: Toen was er een ongeluk gebeurd richting de snelweg vanaf de parkeerplaatsen. Heb er 3 uur over gedaan om daar weg te komen. Daarna moest ik nog naar huis rijden, nouja de bob dan :p

Liever wat eerder uit mijn bed dan gestrest daar aankomen en pas tegen 16u binnen zijn.

Nog één dagje

yoloooooooo

the fuuuuuuu: ben ik ff blij dat ik toch geen kaartje had. heb gister mijn enkelband gescheurd :(

Haal mij maar van het lijstje. heb zojuist mijn ticket verkocht

Waarom ticket verkocht bro?

Heb b2s radio nu opstaan op de pre party, begin nu wel echte zin te krijgen in morgen!

Waarom ticket verkocht bro?

Heb b2s radio nu opstaan op de pre party, begin nu wel echte zin te krijgen in morgen!

Had niet echt iemand om mee mee te gaan. Mijn vaste vrienden houden niet echt van hardstyle.
Ik ken er genoeg mensen want het halve dorp gaat erheen (woon 15km van beekse bergen vandaan) maar ik zoek het niet echt om daar de hele dag bij te gaan staan. Moet echt wat partyvrienden zien te vinden.

Decibel :cool:

Me jelly :(

Eindelijk weekend!! morgen vroeg weg en dan vol gas knallen!!!

Iemand een idee welk merk water ze verkopen? Kan ik rekening houden met het dopje wat ik mee moet nemen!

sourcy denk k

veel plezier op decibel jongens! volgend jaar ben ik er bij!!

nu is het nog uitkijken naar qbase.. :(

Biertje, B2S Radio aan, lekker een beetje voorpret (voor mij dan, niet voor de buren :D)

Meet gaat hem niet worden voor mij. Sta voornamelijk bij de HC4life. Donkergroene korte broek, met of zonder zo'n foute lime-groene zonnebril, halfbloed zonder shirt lol.

Terug
Naar boven