Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.023
Loudness was hard! :rocknana: Op het eind van de avond wel minder vol, denk dat de meeste naar Crypsis gingen @ main..

Pest me niet :(

:p ik bedoel te zeggen; heb weinig kleurlingen gezien, maar bij niet 1 ervan dacht ik hey dat zou ryan weleens kunnen zijn..

Zoo thuis en fijn slapen!

Onderweg naar huis helemaal naar de klote!

Mytrenz nog ff gemeet. Was tof :D goed fysiek ook.

Heerlijk feest gehad. Nu onderweg naar huis. Op naar Mysteryland, wat draaide adaro en frequencerz lekkaa!

Mooi feestje! Echt staan knallen.

Bij Panic(B2S) niemand gezien. Alleen Punjab later nog tegengekomen, al weet ie dat zelf ws niet :D

• #1.028
Mooi feestje! Echt staan knallen.

Bij Panic(B2S) niemand gezien. Alleen Punjab later nog tegengekomen, al weet ie dat zelf ws niet :D

Haha gvd nee idd!
Kwamen we je tegen vlakbij 1992 is 4 you? Toen ik even met cootje stond te lullen? Was jij dat? *schaam*

Haha, ja! Vond t al leuk dat jullie elkaar kenden.

Toch wel goed onthouden ;)

• #1.030
Ja daarom snapte ik er ook zo weinig van! Ik kon het niet rijmen dat jullie elkaar kennen.. Maar vanmorgen viel ineens het kwartje toen ik eraan dacht dat jij ook uit Roffa komt :D

Sterker nog, mijn allereerste festival, ML 1998 was met Cootje haha. Ik woonde vroeger bij hem in de straat in Capelle.

Was weer een ongezond dagje. Geen donder gegeten tussen 09:00 s'ochtends en 04:00 snachts behalve raketjes. Geluid in loudness stond wel lekker. Voel me nu als een ouwe vent. Dit was voor mij iig voorlopig het laatste feestje.

Bah maar weer snel vergeten hoe ik erbij liep op dat feest haha!

Nu mn stem kwijt...

• #1.036
Wat zeg je? :lol:

Ja weinig opstootjes gezien, en idd geluid ging goed hard. Liep zoon vrouw met decibel meter maar die waardes waren dik boven de 100 decibel bij het begin van euohria

dan ben je duidelijk niet bij de p*ssy lounge geweest...links achter stond echt een groep mensen een partij lastig te doen..

Ik heb rond een uur of 19:00 ofzo denk ik dat het was echt een enorme slachtpartij gezien van een man of..
20 denk die op elkaar in stonden te hakken. en elkaar met riemen te slaan.
En dan heb je het niet over je standaard festival gangers nee dan heb je het echt over grote brede getattoeerde gespierde BEREN van kerels.

Ik kon mijn vriendin in alle haast nog opzij trekken die het nieteens in de gaten had dat er ruzie was en voor mijn neus kreeg een blond meisje/vrouw die zich ermee bemoeide een gigantische kopstoot van een kerel. lekker dan.

Op een gegeven moment komt de security erbij met een man of 6-8 ofzo.. en zelfs die kregen flinke klappen omdat ze zich ermee bemoeide..het duurde echt een paar minuten voordat alles onder controle was.

Afgezien daarvan heb ik een mooie dag gehad haha..p*ssy lounge h4l en b2s. Lekker van de muziek genoten onder het genot van mijn flesje fanta en water en nog gratis mijn tanden gepolijst gekregen ook!! nu alleen wat kramp in mun kaak haha..

IK dacht al dat ik Tim had zien lopen..maar vergeten aan te spreken!:o

Zn username is miront ofzo geloof ik. Weet niet hoe ik vannacht bij wat anders kwam.

Bij p*ssy lounge is altijd gezeik, op de een of andere manier trekt dat toch pauper volk aan. Beetje met riempjes slaan, triest k*t volk. Sfeer in de loudness was gewoon geweldig.

Zn username is miront ofzo geloof ik. Weet niet hoe ik vannacht bij wat anders kwam.

Bij p*ssy lounge is altijd gezeik, op de een of andere manier trekt dat toch pauper volk aan. Beetje met riempjes slaan, triest k*t volk. Sfeer in de loudness was gewoon geweldig.

dit is nu het derde jaar dat ik naar decibel ga en ik heb eigenlijk nog nooit ruzie gezien, maar omdat ik ook meestal in de euphoria stond. ja wel even wat geduw van en getrek maar daar hield het dan ook me op. Dit had zo een scene uit braveheart kunnen zijn in mijn beleving.

Je komt daar toch voor een feestje te vieren, maar ohoh we zijn met een groepje dan gaan we knokken.
ik had alleen maar respect voor de security die zich er tussen in hebben gewaagd. Kon het ook niet laten om een glimlach te trekken toen de security 1 van de gasten die hem aanviel neermaaide en op de grond vol in zijn gezicht schopte. net goed!

dan ben je duidelijk niet bij de p*ssy lounge geweest...links achter stond echt een groep mensen een partij lastig te doen..

Ik heb rond een uur of 19:00 ofzo denk ik dat het was echt een enorme slachtpartij gezien van een man of..
20 denk die op elkaar in stonden te hakken. en elkaar met riemen te slaan.
En dan heb je het niet over je standaard festival gangers nee dan heb je het echt over grote brede getattoeerde gespierde BEREN van kerels.

Ik kon mijn vriendin in alle haast nog opzij trekken die het nieteens in de gaten had dat er ruzie was en voor mijn neus kreeg een blond meisje/vrouw die zich ermee bemoeide een gigantische kopstoot van een kerel. lekker dan.

Op een gegeven moment komt de security erbij met een man of 6-8 ofzo.. en zelfs die kregen flinke klappen omdat ze zich ermee bemoeide..het duurde echt een paar minuten voordat alles onder controle was.

Afgezien daarvan heb ik een mooie dag gehad haha..p*ssy lounge h4l en b2s. Lekker van de muziek genoten onder het genot van mijn flesje fanta en water en nog gratis mijn tanden gepolijst gekregen ook!! nu alleen wat kramp in mun kaak haha..

Dat heb ik idd niet meegemaakt, lekker kansloos volk weer dan als je je zo gaat gedragen op een festival.

Terug
Naar boven