MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik heb van mysteryland niet veel meegekregen. De stages en alles er omheen kreeg een 10+. Maar toch liepen er gigantisch veel eikels op het terrein rond. Dit was toch echt wel een minpunt. Dit soort k*t figuren kom je niet tegen bij bijvoorbeeld dominator. (denk aan een n*ger die een glas bier bij een meisje in de nek gooit voor de lol?) Je kon me herkennen aan m'n kerst muts. Misschien dat iemand een afgedraaide spacer heeft zien rond lopen met een kerst muts haha?

Sfeer op bv dominator is inderdaad 'anders' naar mijn mening.. Beetje bier lopen gooien heb ik daar toch nog niet gezien..

Ook dat uitlachen van mensen die wap zijn erger ik me mateloos aan, laat ze toch gewoon plezier hebben man en bemoei je met je eigen zaken..(ben zelf geen gebruiker trouwens)

Sfeer op bv dominator is inderdaad 'anders' naar mijn mening.. Beetje bier lopen gooien heb ik daar toch nog niet gezien..

Ook dat uitlachen van mensen die wap zijn erger ik me mateloos aan, laat ze toch gewoon plezier hebben man en bemoei je met je eigen zaken..(ben zelf geen gebruiker trouwens)

Mensen lachen mij ook uit als ik bezopen ben dus laat mij lekker om wappen lachen

Fair enough toch

Ik heb van mysteryland niet veel meegekregen. De stages en alles er omheen kreeg een 10+. Maar toch liepen er gigantisch veel eikels op het terrein rond. Dit was toch echt wel een minpunt. Dit soort k*t figuren kom je niet tegen bij bijvoorbeeld dominator. (denk aan een n*ger die een glas bier bij een meisje in de nek gooit voor de lol?) Je kon me herkennen aan m'n kerst muts. Misschien dat iemand een afgedraaide spacer heeft zien rond lopen met een kerst muts haha?

Ja ik heb je zien staan! Je muts was wel echt srs vies tho :D

Kan er zelf niet zo mee zitten als ze me uitlachen als ik waus ben, ik weet 1000% zeker dat ik meer plezier heb dan hun:cool:

Ja ik heb je zien staan! Je muts was wel echt srs vies tho :D

Kan er zelf niet zo mee zitten als ze me uitlachen als ik waus ben, ik weet 1000% zeker dat ik meer plezier heb dan hun:cool:

Kan ook dat je m'n broer of m'n vrienden hebt zien space ow ehh lopen Ja , dat kan best , ik was nog van de piramide of gedonderd op het einde. (beetje wazig)

Zondag Dance at the Park!

Festivals zijn afgelopen voor mij. Krijg niemand mee naar Q-Base ook al wil ik zo graag heh..

Dit jaar nog wel aanwezig bij Thrillogy en Nirvana of Noise (hardcore in HMH, kan ik natuurlijk niet overslaan).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.128
Festivals zijn afgelopen voor mij. Krijg niemand mee naar Q-Base ook al wil ik zo graag heh..

Dit jaar nog wel aanwezig bij Thrillogy en Nirvana of Noise (hardcore in HMH, kan ik natuurlijk niet overslaan).

Ik denk dat ik ook beide mee pak!

Zaterdag Ground zero, hoe doen jullie dat met nachtfestivals? qua slaap/eten gaan jullie dan overdag pitten en voordat je weggaat bakkie kwark?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.130
Zaterdag Ground zero, hoe doen jullie dat met nachtfestivals? qua slaap/eten gaan jullie dan overdag pitten en voordat je weggaat bakkie kwark?

Vroegah, toen alle festivals nog snachts waren... Nu nog maar 1 per jaar... Jammer dat ik er niet bij kan zijn. Bussloo is wel echt een toffe locatie!

Maar gewoon as usual, alsof je gaat stappen in de winter eigenlijk..

Klote bus is geregeld voor q-base. Daar gaaan we het festival seizoen in stijl afsluiten boys!!!

toch maar niet Q-base spijtig genoeg :( :( meesten van groepje kunnen niet

Ik doe wel net alsof ;)

Zin in!

Sowieso! Alsof het je laatste feestje is. Kan niet wachten weer dat geluid door die hangar te horen knallen.

Ik heb nog laundry day en 321 festival

Ik ben op qbase te vinden bij hangar & hardcore, zin ann!!

Terug
Naar boven