XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Mysteryland was echt dol op de Q-stage.

Hoe doen jullie dat met eten op een feest? Halen jullie dan elk uur eten?
Met dansen en rondlopen verbrand je echt heel veel...

lol op festival alleen maar raketjes :o Vooraf eet ik altijd mezelf helemaal vol.

Mysteryland was echt dol op de Q-stage.

Hoe doen jullie dat met eten op een feest? Halen jullie dan elk uur eten?
Met dansen en rondlopen verbrand je echt heel veel...

genoeg bier drinken, en kwark van te voren en bij thuiskomst, af en toe een hamburgertje ofzo.
was echt een mooi feestje, alleen main stage was me te druk, heb bij studio 80 gehangen.

Was een superfeestje!
Minpuntje was toch wel de regen en als ik dan toch aan t mopperen ben, toiletten in de buurt van de Q was wel fijn geweest:)

Oh en die meet is me weer niet gelukt :(

Had van te voren zeker 1800 kcals naar binnen moet proppen en daar 3 pizzapunten op en watermeloen. Thuiskomst kwark en walnoten.
Maar heb de hele dag gedanst en rondgelopen dus vraag me af hoeveel je daar wel niet mee verbrand dan

Is het dan misschien een idee als je een festival hebt dat je dan de dag daarvoor een enorm kcal overschot creeer om het van de dag zelf te compenseren?

Die regen was juist leuk. Lekker doorgaan hahah

Wat een k*tfeest dat Mysteryland

Had van te voren zeker 1800 kcals naar binnen moet proppen en daar 3 pizzapunten op en watermeloen. Thuiskomst kwark en walnoten.
Maar heb de hele dag gedanst en rondgelopen dus vraag me af hoeveel je daar wel niet mee verbrand dan

Is het dan misschien een idee als je een festival hebt dat je dan de dag daarvoor een enorm kcal overschot creeer om het van de dag zelf te compenseren?

Das meestal de enige optie ja.

Op een of andere manier regent het de afgelopen edities altijd, lekker glijden van de piramide :roflol:

Tja je zou de dag ervoor inderdaad een wat hoger overschot kunnen aanhouden, of het echt effect heeft geen idee.. 's ochtends gewoon zoveel mogelijk carbs eten. Als ik echt merk dat ik honger heb, haal ik nog wat te eten op het festival zelf. Fruit is ook niet verkeerd natuurlijk. Richting huis nog voor 1500 kcal aan vreten gehaald bij de KFC zodat ik nog net aan in de buurt kwam van mijn onderhoud :roflol:

Ik zou me niet zo druk maken om een dag weinig eten..

Zelf ga ik meestal de dag na een festival naar een all you can eat vreetschuur..

De meet inderdaad weer niet gehaald. We waren ook wel aan de late kant daar. Top feestje iig! Maar het gebrek aan toiletten was inderdaad flink k*t. Nog nooit zo veel wildgeplast op een festival ;)

Hey Punjab, hoe lang ben jij blijven staan bij de Main dan? Drie seconden? ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.115
Ik heb heel de meet niet eens gehaald.. Eigenlijk is alles vanaf 1330 zo'n beetje een blur :o

Wie was die opgeblazen HGH dude van 1m50 gisteren in beachclub vroeger? :roflol:

Ik heb van mysteryland niet veel meegekregen. De stages en alles er omheen kreeg een 10+. Maar toch liepen er gigantisch veel eikels op het terrein rond. Dit was toch echt wel een minpunt. Dit soort k*t figuren kom je niet tegen bij bijvoorbeeld dominator. (denk aan een n*ger die een glas bier bij een meisje in de nek gooit voor de lol?) Je kon me herkennen aan m'n kerst muts. Misschien dat iemand een afgedraaide spacer heeft zien rond lopen met een kerst muts haha?

Ik heb van mysteryland niet veel meegekregen. De stages en alles er omheen kreeg een 10+. Maar toch liepen er gigantisch veel eikels op het terrein rond. Dit was toch echt wel een minpunt. Dit soort k*t figuren kom je niet tegen bij bijvoorbeeld dominator. (denk aan een n*ger die een glas bier bij een meisje in de nek gooit voor de lol?) Je kon me herkennen aan m'n kerst muts. Misschien dat iemand een afgedraaide spacer heeft zien rond lopen met een kerst muts haha?

Zo'n mong**l hadden wij ook bij de Q-Dance. Staan we daar bij de dranktent, staat een paar ****ing mongols bier over te hevelen naar elkaar over het hoofd van mn meisje. Ze zegt nog "Hey! Niet boven mn hoofd!". Ze luisteren niet, en twee seconden later gaat er dus een heel glas over haar hoofd heen. Stelletje ****ing eikels. Tis dat ik zelf half wapped was anders had ik er gelijk een paar uitgedeeld.

Dat soort mong*len heb je toch wel ieder festival helaas. Ook van die gasten die met bier gaan gooien in het publiek? Helaas kan je door de mensenmassa nooit zien wie het gooide. 1x ook bier over mij heen gehad (jaloezie/haat?), ik was helaas zelf een beetje te ver heen om zien waar het vandaan kwam en ook nog eens indoor dus donker.. :roflol:

Terug
Naar boven