Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Vanavond toch nog naar Q-Base! :D. Gisteren op de valreep nog kaarten gekocht via Q-Dance zelf. Word m'n derde Q-Base. En m'n eerste serieuze feestje sinds 7th Sunday. Ben flink aan het minderen. En dat is maar goed ook.

My body's asleep, and my mind's awake.
In a shockwave of images, I'm about to break.
There's a universe that bonds inside my head.
But I lost the reality that I once had.
Rapid eye movements take me further away,
My weary little mind's leading me astray.

From daylight to darkness, I'm losing control,
Nothing's what it seems, I'm lost in dreams!!!

Partypeople!

Kan je net zoals bij Decibel op Q-base ook je flesje laten vullen bij de wc's/water spots?

Nog paar uurtjes en dan helemaaaaaaaal loooos :D

Veel plezier boys :D

Eerst ff voetballen en dan vol gas naar Duitsland knallen!

Ik heb er zin in !!!!!! Flink gas geven dadelijk!

Ik nog niet. Weet niet wat ik aan moet met die kou, wil eerst nog ff slapen en om half 4 staan ze hier al aan de deur...

Ik wens alle q-base gangers veel plezier!

me too & me jelly!

Ik nog niet. Weet niet wat ik aan moet met die kou, wil eerst nog ff slapen en om half 4 staan ze hier al aan de deur...

Gewoon wat warmere kleding meenemen en die in een kluisje leggen? Dat probleem heb ik gelukkig niet , lekker kunnen uitslapen. En vanaf 11 uur al 2500 kcal naar binnen gewerkt! :p

Yeaah! Vnv flink raggen :D

20:00 ga ik niet meer redden hehe

Iedereen have fun bij Qbase :D

Party-report van Q-base plssss :)

Was geweldig! Heerlijk staan knallen bij Stormtrooper en Vince. Rondje gelopen, leuke mensen, beetje deo zou geen kwaad kunnen. Maar vooral Nederlanders overal, behalve bij de schranz. Prima geluid, oordopjes in.

Alleen vanaf een uur of 4 ging de tijd zoooo langzaam. Taxi zou er pas om 7 uur zijn, stromende regen, alle areas sloten...
Dus toch nog n beetje een domper. Maar verder prachtig feestje!

Top feest!!!

Maar die weg naar onze bus, wel ergste ooit na een feest geloof ik wat ik meegemaakt heb. 1,5 uur in de regen en kou gestaan buiten en ook t*fus eind moeten lopen naar de bus. Zou me niet verbazen als ik er een dikke verkoudheid van krijg.

Top feest!!!

Maar die weg naar onze bus, wel ergste ooit na een feest geloof ik wat ik meegemaakt heb. 1,5 uur in de regen en kou gestaan buiten en ook t*fus eind moeten lopen naar de bus. Zou me niet verbazen als ik er een dikke verkoudheid van krijg.

Komt me erg bekend voor dit... Had dit na emporium ook. Stromende regen, super koud, echt k*t is dat...

Top feest!!!

Haha second that.

Q-base = WAUW! Prachtige locatie, lekkere muziek en leuke mensen!

Ben wel blij dat we zelf met de auto waren, heb nogal verhalen gehoord van mensen die met bussen waren(2 uur wachten op een bus in de gietende regen?)

Wel erg jammer dat toen het begon te regenen iedereen ging schuilen in de hangar en stil ging staan, maar goed het feestje maak je zelf! Topper!

Nice reportjes thnx!
Volgend jaar wil ik t ECHT niet missen nou

Blijkbaar was er voor de mensen die met bussen kwamen een tent opgesteld en werden daar buiten de poncho's ook vesten/truien en dekens uitgedeeld.

Dat is wel goed geregeld dan. Bij de taxi's niet van dat alles :(
Vandaag ziek op bed gelegen :fuu:

Terug
Naar boven