AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Ik had gewoon nergens last van vandaag. Had ik niet verwacht aangezien ik gisteravond ruim 36 uur wakker was en alle andere bijkomende factoren..

Wat een geweldig feestje Q-base! Was mijn eerst keer maar geen moment spijt van gehad, iedereen is er super chil(hehe) als er iemand tegen je aanloopt maken ze een praatje.. Alleen jammer van de regen, broek en schoenen zeikes nat en we we sliepen in een tentje.

Maat van me kent de merchandise manager en die regelt altijd dat we op de gastenlijst komen, ben er benieuwd naar qlimax!

---------- Post toegevoegd 9 September 2013 om 17:56 ----------

Zou morgen nog even afwachten.... :rolleyes:

De dinsdag dip :rolleyes:

Vier keer naar qbase geweest en ondanks dat dit de eerste keer was dat het regende was het toch de mooiste editie tot nu toe naar mijn mening. Vooral de set van meccano twins (waar ik terecht ben gekomen door de regen) was ontzettend lekker. Verder was thrasher ook weer nice en de paar minuten dat ik bij qult was waren ook nice. Op de totaal andere sfeer en andere mensen dan op de echte qult na dan.

De taxi's waren wel het grootste probleem ja. Normaal is dat allemaal prima geregeld, maar nu was het gewoon een zooitje. Op de een of andere manier mag je niet meer langs die verharde weg lopen, waardoor er dus ook geen taxi's kunnen stoppen.

Ohja: het vrouwtje dat constant liep te schreeuwen bij de taxi's :D had wel respect voor haar

Q base was helemaal top! Leuke mensen , goeie sfeer en veel plezier gehad. Alleen jammer van de rivier tussen de kluisjes en uitgang van de party bussen. Hele schoenen waren klets nat! We konden zo de bus in , binnen 10 minuten waren we daar. Dus daar heb ik totaal geen problemen mee gehad gelukkig!

Sunglow was lekker. Maar ff van 17 tot 22 gaan kijken, maar was een fijne sfeer en werd top gedraaid.
Dat was t festivalseizoen 2013 dan.:'(

Volgende week Dave Clark in Perron, hnnnnggg...

Nee, ben al heel lang niet in Perron geweest :o

RIP festival seizoen 2013

:( :(

Op naar 2014.

Wanneer/waar is Qult? Vond die area op Q-Base wel gaaf.

Feesten op de planning
- 18 oktober, ENTER.MINUS, Awakenings, Amsterdam
- 26 oktober, THRILLOGY, B2S, Utrecht
- 09 november, SUPERBASH, Absolutely Fresh, Enschede
- 16 november, LOUDNESS, B2S, Rotterdam

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 06:48 ----------

Wanneer/waar is Qult? Vond die area op Q-Base wel gaaf.

hiero ;)

Dave Clark, Pussylounge XXL, Parkzicht en Timewarp!

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 08:02 ----------

Elke maand dus wel wat te doen, maar vast nog meer bij komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.240
Zo deze draad ook maar weer even aangepast!

Heb alweer zin in de dikke indoor party's :D

Terug
Naar boven