Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hardbass wordt wss weer m'n eerste! Freaqshow hoe is dat eigenlijk ? Veel van m'n vrienden gaan er ook naar toe , maar ik twijfel...

Line-up lijkt me niet spetterend. Zeker niet voor die prijs. Maar er zijn niet veel andere betere feesten met oud en nieuw.

Misschien toch maar een keer proberen dan, maar ik mis dan toch wel echt de oudjaars sfeer. Line up is idd , niet zo super maar hij kan er toch wel mee door. Dikke twijfel dus haha

Dikke prijs zul je bedoelen... kan ik aan mooiere feesten besteden :) Ik sla over voor dit jaar, toch al veel te veel feestjes gepakt afgelopen maanden.

Gaat het nu over mijn kaarten die ik voor Freaqshow te koop heb? 55 per stuk. M'n factuur wijst uit dat het me: Totaal: € 129,35 heeft gekost. En oud en nieuw sfeer met freaqshow is ****in geweldig. Als ik het setje terugluister van vorig jaar weer goosbumps all over ;) Geloof mij dat Q-dance daar wat moois van maakt om 12u :d

Gaat het nu over mijn kaarten die ik voor Freaqshow te koop heb? 55 per stuk. M'n factuur wijst uit dat het me: Totaal: € 129,35 heeft gekost. En oud en nieuw sfeer met freaqshow is ****in geweldig. Als ik het setje terugluister van vorig jaar weer goosbumps all over ;) Geloof mij dat Q-dance daar wat moois van maakt om 12u :d

Hm ja ben nu keer Qountdown geweest en freaqshow maar vond qountdown wel toffer. Vind ziggodome zon enorme k*t locatie, die tweede zaal kom je niet in. Daarnaast is de line up ook matig dit jaar. Ik moet er nog ff over denken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.448
Voor dat geld zijn er vast wel leukere feestjes te vinden.
Maar jij bent ook net een wijf :p In 3 pagina's verander je al 3x van mening over Freaqshow :roflol:

Bedoel je mij ?

grote kans:o

• #1.451
  • #1.453
Ik zou der doen, maar dat kind maakt zoveel herrie :mad:

Je hoort de baby ook niet te nken.

:$

Twijfel over Freaqshow omdat line up matig is, locatie matig en het knetter duur is (ticket, treinreis naar amsterdam, eten + drinken in stad en daarna nog feest zelf) kom je toch al snel aan de 200 euro.. Aan de andere kant is er verder weinig te doen, is het wel gezellig omdat er wat toffe gasten meegaan en het feestje zal vast wel weer leuk worden.

Wie gaat dirty dutch?

Heb nu een bod 90e voor 2 kaartjes FQS voor 100e zijn ze van jou. Ik wil f#cking graag maar moet dag er na 8u de wacht lopen over 2 of 3 fregatten. En ik kan mezelf... als ik ga ben ik ECHT niet capabel :P

Snap je punt van locatie etc. Vorig jaar ging ik met m'n vriendin, hadden we breukelen hotel erbij! Damn we lived like gods :D Aanslag op m'n rekening, maar we zullen het nooit meer vergeten. Ook een suite met prive bubbelbad etc. Hihi. VDK na hotellen etc. :D

Ah nice man! Afgelopen jaar heb ik dat met mijn meisje ook gedaan. Lekker naar Ultrasonic en daarna in een 5 sterren hotel crashen. Kon alleen geen hotel vinden met bubbelbad. Daar zijn er niet heel veel van, jammer genoeg. Gelukkig heb ik thuis een bubbelbad waar we met zn 2en ook prima in kunnen loungen :)

Terug
Naar boven