AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Heb er ook al naar gekeken :D
Maar ga dan liever naar Solar. En sws net ervoor Monegros Desert Festival! Zin in :p

Goedemiddag Harry! Altijd leuk om mensen van DBB tegen te komen ;). Was zeker een goed feestje!

Kaarten voor Dance Valley 2014 zijn al weer binnen. Zijn nu nog €41,- incl. servicekosten

Haha was lachen he! En Dance valley kaarten nu al.. :o

Wie Qlimax vnaamd?

33mtrwy.jpg

Copyright willem bonnes verveelt zich tot Qlimax photoshop records. :eek:

Aanwezig bij qlimax :)

Magere meeting ;(

K*t feest qlimax

Qlimax was dik :D

Why? Hoorde van m'n vrienden dat het echt gruwelijk was.

Veel te veel buitenlanders die ram vande kaart zijn
K*t line up en gare hardstyle
Duur kaartje
Locatie ook matig, veel te massaal en geluid is ook niet super in zo'n stadion.

Ben er van 2006-2009 geweest maar werd elk jaar slechter.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.494
Duur kaartje

Ben er alleen in 2010 geweest, toen vroor ik mijn ballen eraf. Vond alleen het eerste uurtje toen leuk met oude hardhouse plaatjes :D

Duur kaartje

Die buitenlanders leggen zo €10/15 neer voor een snoepje, daar moet je dus gewoon je voordeel uit halen :P
Hardstyle is altijd gaar :o:o
Kaartjes vind ik inderdaad echt belachelijk duur aangezien er maar 1 podia/ruimte is dus er maar een paar dj's nodig zijn..
Locatie lijkt me juist wel vet

Nog mensen die naar herfstdrift gaan zaterdag?

7 december TIMEWARP BABY

Die buitenlanders leggen zo €10/15 neer voor een snoepje, daar moet je dus gewoon je voordeel uit halen :P
Kaartjes vind ik inderdaad echt belachelijk duur aangezien er maar 1 podia/ruimte is dus er maar een paar dj's nodig zijn..

Je hebt denk ik geen idee van hoe erg het is op Qlimax. Serieus hele groepen met Belgen die alleen maar Heeeeeeee Hoooooooo kunnen schreeuwen, groepen met Duitsers die met gekleurde broeken rond shuffelen en allemaal schijtirritante Russen en Polen. 60 % is buitenlands en dat komt de sfeer echt niet ten goede.

Nja de hardstyle op Qlimax is gaar ja. Weet niet of je bekend met met alle hardstyle maar er zijn zeker ook hele toffe en harde stijlen binnen de hardstyle.

Mja ieder zijn ding. Als jij hele avond drugs wil verkopen en winst wil maken raad ik je inderdaad aan naar qlimax te gaan.

---------- Toegevoegd om 17:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Ben er alleen in 2010 geweest, toen vroor ik mijn ballen eraf. Vond alleen het eerste uurtje toen leuk met oude hardhouse plaatjes :D

Haha 2010 was slechtste editie ooit geloof ik, het podium stond ook overdwars toen wat echt geen beste keuze was.

sow haha, lekker winst uit slaan uit die buitenlanders! :D

Ben zelf nog niet op qlimax geweest.. kan zijn dat ik me erg vergis, maar vind het eigenlijk te duur voor de line up.. allemaal wel leuk die lasers enzo maar voor dat geld kan ik 2x naar een feest gaan.

Halve liter water was €5,60 heb ik ergens gelezen??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven