AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dreamfields zou ik dit jaar ook een keer willen meemaken. Euphorea, dit jaar wil ik jou ontmoeten op Ultrasonic. We hebben elkaar nou wel genoeg ontlopen ;)

Dreamfields 2013 was erg tof! Heerlijk weer erbij ook. Kaartverkoop daarvan begint om 00:00 vannacht, dus ik haal maar gelijk een kaartje.

Haha Ultrasonic kaartje is al in de pocket, dus wisselen nummers wel even uit tegen de zomer. Ben altijd wel in voor een dbb festival meet.

zijn er geen lieve belgen die 2 tomorrowland kaartjes voor me kunnen bestellen de 1e :$ wil zo graag he hahaha

daydream 2014 ?

Aanrader! Echt waar voor je geld :) 3x geweest en alleen goede herrineringen aan.

Ps. neem geen wiet mee want vorig jaar stonden er hondjes en als je pech had moest je in een rijtje gaan staan en kwamen ze ff met die hond langsgelopen. Bij mij rook ie niks maar maatje van me wel gepakt met wiet. Moest opnieuw kaartje kopen en mocht alsnog naar binnen (na afstand gedaan te hebben van z'n wiet ofc :p).

Aanrader! Echt waar voor je geld :) 3x geweest en alleen goede herrineringen aan.

Ps. neem geen wiet mee want vorig jaar stonden er hondjes en als je pech had moest je in een rijtje gaan staan en kwamen ze ff met die hond langsgelopen. Bij mij rook ie niks maar maatje van me wel gepakt met wiet. Moest opnieuw kaartje kopen en mocht alsnog naar binnen (na afstand gedaan te hebben van z'n wiet ofc :p).
mooi!

verdovende middelen doe ik sowieso niet aan dus no props

Das toch echt belachelijk man. Pak het kaartje af of niet, maar pak het niet eerst af gewoon zodat die gast een nieuwe kan kopen, dat is gewoon diefstal.

Das toch echt belachelijk man. Pak het kaartje af of niet, maar pak het niet eerst af gewoon zodat die gast een nieuwe kan kopen, dat is gewoon diefstal.

''huisregels'' waarschijnlijk

zo krijg je veel klaar zolang het niet onder discriminatie valt

Dreamfields 2013 was erg tof! Heerlijk weer erbij ook. Kaartverkoop daarvan begint om 00:00 vannacht, dus ik haal maar gelijk een kaartje.

Haha Ultrasonic kaartje is al in de pocket, dus wisselen nummers wel even uit tegen de zomer. Ben altijd wel in voor een dbb festival meet.

Alle edities waren dik ! Hahaha dit jaar ook maar weer is jij ook maat?

Alle edities waren dik ! Hahaha dit jaar ook maar weer is jij ook maat?

Dreamfields kaartje is al in de pocket dus ik ben erbij! Morgen begint kaartverkoop Freshtival, was vorig jaar ook vet dus dit jaar maar weer meepakken:cool:

Moh ben ik in! Hardshock en harmony of hardcore misschien maar wil heel graag gaan :D:D

Hnnnnnnnnnng:cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie collectie!!:D

AwakeFest zaterdag ticket in de pocket!

Dreamfields staat echt zeker op mn lijstje voor dit jaar man

Nog mensen hardbass zaterdag ?!:D

Terug
Naar boven