XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Oh dat heb ik daar nou juist :P Vind nooit zo erg hoor haha als het maar niet uren lange gesprekken zijn :D

Oh dat heb ik daar nou juist :P Vind nooit zo erg hoor haha als het maar niet uren lange gesprekken zijn :D

Ahjah ben dat gewoon helemaal niet gewend dat soort aandacht :o
1,5 jaar geleden was ik gewoon fat **** en viel ik niet op en nu wordt je dan ineens aangesproken...
Vertellen trouwens dat ik 1,5 jaar train werkt niet in me voordeel, dan praat je dus wel bijna uren hehehe

ben gewoon te aardig denk ik :p

Masters sws heen, pussylounge 15 Maart, Emporium keer meepakken en Dominatorrr

Ohja, Emporium, daar wil ik ook elk jaar heen. Wanneer is het?

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Wordt nergens lastig gevallen :P Maar vind sommige mensen gewoon irritanter in hun doen en laten.
Idem :D

Naja, vind telkens aangesproken worden op een feest met aanleiding "trainen" soms irritant worden...
Op hardstyle feesten is dit niet geval, want dan ben ik tenminste ecto tussen het gemiddelde publiek :p
Gewoon even rondje gaan lopen als je t beu bent :hello:, dan ben je niet onbeleefd en kan je m smeren.

Naja, vind telkens aangesproken worden op een feest met aanleiding "trainen" soms irritant worden...

Op hardstyle feesten is dit niet geval, want dan ben ik tenminste ecto tussen het gemiddelde publiek :p

Know dat feel, zodra ze over trainen beginnen doe ik heel kortaf en dans daarna verder.(meestal, voor Dbb mensen/extreme buffels maak ik wel een uitzondering :p)

Je kunt natuurlijk ook nèt zoveel pakken als Mark Neele, die zal ook constant worden aangesproken maar die is zo ver heen dat hij niet meer weet wat links of rechts is :roflol:

Ja pff die zag ik ook vliegen op Decibel. Die dacht volgens mij dat hij Lenny Kravitz was, tourende op een motor door de bergen op planeet Jupiter.

• Like
Waarderingen: YOGI
Is mijn doel voor deze zomer, dat mensen tegen me over trainen willen praten :D

Emporium, Freshtival, Dreamfields, Tomorrowland(hoop ik), Ultrasonic, Dance Valley en vast tussendoor nog een paar :D Gunna b a good summer.

teveel spacefeesten abbie. Je moet wat meer naar de ekte knallers. Dominator enzo.

+1

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:54 ----------

Haha op hardstyle feesten heb ik er ook nog wel is last van maar boeit me niet zo veel one big happy familie haha

Dreamfields zou ik dit jaar ook een keer willen meemaken. Euphorea, dit jaar wil ik jou ontmoeten op Ultrasonic. We hebben elkaar nou wel genoeg ontlopen ;)

Dreamfields zou ik dit jaar ook een keer willen meemaken. Euphorea, dit jaar wil ik jou ontmoeten op Ultrasonic. We hebben elkaar nou wel genoeg ontlopen ;)

Dreamfields is wel tof, vooral omdat ik er op de fiets naar toe kan.
Moet wel zeggen dat het met het jaar wat minder wordt. Ik sta wel de hele dag in de RAW tent.

Ga van de zomer alleen Defqon weekendje denk ik. Het hoeft allemaal niet zo meer voor mij. Muziek trekt me ook steeds minder.

---------- Post added at 15:55 ---------- Previous post was at 15:52 ----------

Ohja en Q-base natuurlijk. Godver dat was me weer een feestje afgelopen keer :D

Jammer van het altijddd maar QUTWEER bij Qbase

Ja precies. Hoorde dat ze ook allemaal die hangar in gingen toen de regen uit brak en je niet eens meer je kont kon keren.

Terug
Naar boven