AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Dit weekend klein dansje (vr-ma) wagen in Berlijn. Behalve Berghain nog tips?

Dit weekend klein dansje (vr-ma) wagen in Berlijn. Behalve Berghain nog tips?

Hoop voor je dat je binnen komt. Schijnen buitenlanders liever te weigeren daar en de rij is lang aan de deur. Denk dat er genoeg tentjes te vinden zijn :)

Hoop voor je dat je binnen komt. Schijnen buitenlanders liever te weigeren daar en de rij is lang aan de deur. Denk dat er genoeg tentjes te vinden zijn :)
Toen ik er was twee maanden geleden stond er geen enkele rij (vrijdagavond). Hoefde ik gelukkig niet te wachten tot ik te horen kreeg dat ik niet binnen kwam :p.

Maar als vrouw zijnde kom je overal wel vrij gemakkelijk binnen heb ik het idee

ik dacht dat vrouwen juist rapper geweigerd werden in berghain, willen geen drama etcetera
bovendien hangt er ook een redelijke homo vibe

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.794
Als je je Berlin Street Fashion kleed, kom je bijna altijd binnen. It's all about the appearance ;)

ik dacht dat vrouwen juist rapper geweigerd werden in berghain, willen geen drama etcetera
bovendien hangt er ook een redelijke homo vibe
Toen ik er was liep er 95% kerels op de ingang af, die werden dus allemaal stuk voor stuk geweigerd. Mannen die een chick bij zich hadden kwamen wel binnen

Als je je voordoet als homo heb je nog beste kans om binnen te komen denk ik als je geen vrouw bij je hebt, maar man/vrouw verdeling willen ze gewoon 50/50 hebben ongeveer

Thanks voor aanpassen beginpost Pun, kun je me er bij Mysteryland ook nog bijzetten? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.797
Done :)

Beste line up sinds jaren bij Pinkpop :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaat iemand beat the bridge hiero?

Terug
Naar boven