MuscleMeat

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

HE waarom komen wasted penguinz niet meer optreden joh :SS wil die twee nog eens live zien.

Blijf hier eens weg debiel

OT

Deze is zeker waar :D
4ui4qq.jpg

lol ben je ook zo'n rijpersoon oid?

Hmmm.... :D

Vond op de foto's Wish er wat vetter uitzien, line-up ook wat beter. Denk dat het line-ups afwachten wordt en dan beslissen. Krijg weer helemaal kippenvel als ik al die vette foto's en filmpjes zie van die festivals :o

srs? wish is echt een platte bedoeling joh. hoop boeren uit de regio die bier komen gooien. voor de rest is de organisatie ook echt een duffe bedoeling. in de tent vorig jaar was het echt niet uit te houden zo warm.
beter zomerkriebels :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.824
srs? wish is echt een platte bedoeling joh. hoop boeren uit de regio die bier komen gooien. voor de rest is de organisatie ook echt een duffe bedoeling. in de tent vorig jaar was het echt niet uit te houden zo warm.
beter zomerkriebels :)

Vind allebei nou niet echt super klinken. Die hele kriebelhype heeft mij een beetje overgeslagen gelukkig. Al die hippe house deejees :o

• Like
Waarderingen: LM
wie heeft er hier allemaal kaarten voor pinkpop?

zaterdag 28 juni ben ik bij awakenings fest...
Aankomende zaterdag (22 maart) nog mensen aanwezig bij Knock out in Ahoy?

• #1.828
Nee heb wel nagedacht over knockout maar ga toch liever MOH. Allebei trekt deze ouwe bok niet zo goed meer.

KO beetje soft man :P HOH is hier pas de volgende..

Thera.. bah. Hele avond hardstyle draai ik helemaal door denk ik.. :P

Soenda, Awakenings, Monegros, Decibel en Sunglow! Misschien Rock Werchter.

Twijfel nog over Solar of Dekmantel.

Jep. Vond wel leuk met vrienden, maar echt ruk georganiseerd.

http://partyflock.nl/news/27264:Rotterdam-presenteert-nieuw-episch-dance-festival-op-het-water
Gaaf idee. Soort Danceparade op de Maas.

Je doelt zeker op het eenrichtingsverkeer richting de hardstyle/hardcore?

Ben zelf niet die kant op geweest, dus geen last van gehad gelukkig. Voor de rest was alles toch prima?

Weet je nog dat ik me aan je voorstelde in de technotent en ik m'n eigen dbb naam niet meer uit kon spreken? :roflol:

Ben zelf niet die kant op geweest, dus geen last van gehad gelukkig. Voor de rest was alles toch prima?

Ja dat stuk eenrichtingsverkeer was echt knudde geregeld, hoop dat t dit jaar anders geregeld is want t was verders echt een topdag.

Weet je nog dat ik me aan je voorstelde in de technotent en ik m'n eigen dbb naam niet meer uit kon spreken? :roflol:

Hahaha! Daar had ik toch graag bij willen zijn!!

Voor mij staan de volgende op het programma:
22-3 together: sunnery James & Ryan marciano @ ministry of sound, London (:D)
19-4 down under festival
25-4 infusion hardstyle kings night
*ruimte voor verdere invulling*
8-6 7th sunday
5-7 zomerkriebels
7-7 LM's awesome b'day partyyyy
12-7 extrema
*ruimte voor verdere invulling*

• #1.839
Hahaha @ euphorea, was je toen al zover heen? Ik heb daar serieus niks van gemerkt eigenlijk :D
Vond DV ook een prima feestje. En van al het eenrichtingsverkeer wat ik op feesten heb meegemaakt (RAI :o) vond ik dit niet eens zo storend. Het weer hielp ook wel een handje mee natuurlijk :)

Ohja, Extrema ook!

Verrek, dat was laatste Dancevalley inderdaad dat ik s een meeting gered had. :o

Terug
Naar boven