Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Hahaha @ euphorea, was je toen al zover heen? Ik heb daar serieus niks van gemerkt eigenlijk :D
Vond DV ook een prima feestje. En van al het eenrichtingsverkeer wat ik op feesten heb meegemaakt (RAI :o) vond ik dit niet eens zo storend. Het weer hielp ook wel een handje mee natuurlijk :)
Nou was niet eens zo ver heen, ging toen nog alleen heerlijk van de 4fa, te moeilijke nickname gewoon :o
Toen ik net een kwartiertje binnen was kwam ik jou en je vriendin gelijk tegen, toen sloeg 4fa precies in. Weet nog dat ik toen ook zo vaag aan het goochelen was met m'n tas en portemonnee etc :roflol:
Ohja, Extrema ook!

Verrek, dat was laatste Dancevalley inderdaad dat ik s een meeting gered had. :o

Nouja gered, je was wel te laat toch?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
Nou was niet eens zo ver heen, ging toen nog alleen heerlijk van de 4fa, te moeilijke nickname gewoon :o
Toen ik net een kwartiertje binnen was kwam ik jou en je vriendin gelijk tegen, toen sloeg 4fa precies in. Weet nog dat ik toen ook zo vaag aan het goochelen was met m'n tas en portemonnee etc :roflol:

Nouja gered, je was wel te laat toch?:p

Ja dat herinner ik me nog wel :D Ik dacht nog wat een zenuwenlijer zeg :D

Ja dat herinner ik me nog wel :D Ik dacht nog wat een zenuwenlijer zeg :D

Als 4fa inslaat word ik gewoon zenuwachtig van mezelf, kwartiertje later ben ik weer op aarde:rolleyes:

Op dagen als deze zou ik willen dat ik ergens op een festival stond te knallen

• #1.844
Defqon is wel aan de prijs zeg! Maar wel echt een mega line up.
Ik denk toch dat ik dit jaar Awake gewoon lekker laat voor wat het is en naar defqon ga :D

Ahh ik wil t (nog) niet weten!
Eerst duimen dat vriendje-lief een nacht MOH overleeft voordat ik ga bedelen om naar Defqon te gaan:D

• #1.846
  • #1.848
Evenementen topic? Whut? Linkje? :D

Zit op m'n foon, linkje gaat niet werken maar ik bedoelde t subforum "evenementen"

• #1.850
Oo :roflol:

Ahh ik wil t (nog) niet weten!
Eerst duimen dat vriendje-lief een nacht MOH overleeft voordat ik ga bedelen om naar Defqon te gaan:D

Je lijkt mijn vriendin wel haha! Ben er ook altijd klaar me na een feest en dan komt het verzoek voor de volgende alweer :cool:

Deze is waarschijnlijk in voor defqon! Line up is echt overdreven, zoveel goeie namen en zo weinig tijd :(

Jammer dat het ALTIJD k*t weer is sinds het in Biddinghuizen is haha

Hahaha ik wou net zeggen! Een van de vele geweldige dingen aan Suus is dat ze net zo´n party animal is als ik. Heb je onze agenda gezien? Holy **** dit wordt een heftig festival seizoen :D Vorig jaar was t ook al super, met bijna elke week wel een dik festival in de zomer :D

Jammer dat het ALTIJD k*t weer is sinds het in Biddinghuizen is haha
Ja standaard, maar hopelijk dit jaar een 'vroege zomer'.. :roflol: Dit zou alweer mijn 9e editie worden volgens mij, waarvan de 4e keer in Biddinghuizen. Ik was er eigenlijk een beetje klaar mee na de laatste twee edities (Decibel heeft nog steeds mijn voorkeur), maar de line-up maakt een hoop goed. Ik ga sowieso niet het hele weekend [Afbeelding niet meer beschikbaar] Wel jammer, want een kennis van me die draait zondag voor het eerst op Defqon, maar zijn maatjes dan weer zaterdag op de main, dus dat is al een meevaller. Wel erg prijzig inderdaad.. Heb in ieder geval nog tot donderdag de tijd om te beslissen, toch wel handig die pre-sale code :D

• #1.859
Ja standaard, maar hopelijk dit jaar een 'vroege zomer'.. :roflol: Dit zou alweer mijn 9e editie worden volgens mij, waarvan de 4e keer in Biddinghuizen. Ik was er eigenlijk een beetje klaar mee na de laatste twee edities (Decibel heeft nog steeds mijn voorkeur), maar de line-up maakt een hoop goed. Ik ga sowieso niet het hele weekend [Afbeelding niet meer beschikbaar] Wel jammer, want een kennis van me die draait zondag voor het eerst op Defqon, maar zijn maatjes dan weer zaterdag op de main, dus dat is al een meevaller. Wel erg prijzig inderdaad.. Heb in ieder geval nog tot donderdag de tijd om te beslissen, toch wel handig die pre-sale code :D

Als je die code niet gaat gebruiken hou ik me aanbevolen! :engel:

Ik heb ook nog wel zo'n code als je wilt. Ik ga sws niet.

Terug
Naar boven