XXL Nutrition

Het Dr.Dre - Tupac - BIG - SnoopDogg tijdperk is al een tijdje voorbij.

Marijn

Ripped Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m76
Massa
82kg
Ik heb altijd zo graag Amerikaanse HipHop geluisterd, maar tegenwoordig gaan de teksten niet verder dan ''the ice in my teeth keep the Crystal cold'' :rolleyes: .

Niet dat dre, tupac etc. altijd goede teksten hadden maar ze hadden ze zeker. Eminem in het begin ook maar nu: ''Shake that ass with me''.
Zijn er nog rappers met fatsoenlijke teksten?

Royce da 5'9' vind ik altijd relax

jammer dat dat tijdperk voorbij is! ik blijf het draaien in ieder geval,

Vooral de: Up & Smoke tour

Als ze er al zijn dan halen ze zelden groot commercieel succes.

Die hele muziek is gewoon k*t

Kijk gewoon es wat verder dan mtv.
Download bv wat van alt.binaries.sounds.mp3.rap-hiphop op usenet, daar staat echt wel genoeg goede hiphop.

Ik luister het niet vaak, maar als ik het luister dan haal ik alle albums van Mobb Deep tevoorschijn.

• Topic Starter Topic Starter
Net het nieuwe nummer van Ice Cube gehoord. Vette beat!! Why we thugs heet ie

vind ik ook

Kheb overlaatst zon mtv-programma gezien over MTV-raw,van back in the days van N.W.A en Run DMC,...
Het echte hiphop-tijdperk is jammergenoeg wel gedaan,maar het gaat blijve bestaan,net zoals rock...Tupac kent toch iedereen,zelfs mensen die 'em niet wille kenne.
Maar ik vind die nieuwe dance-hall en crunck-toestanden best goed...
Lekkere zware bass en niet te snelle beat...ying-yang twins en pitbull,enzo...

Echte Hiphop is underground,en de Franse Rap van deze tijd is ook goed(alleen is mijn frans niet zo goed),maar niet die commerciele toestanden op tv en radio,je moet al beetje zoeken dan...
:cool: :D

Still Dre is wel the shit :cool:, ze klinken wel goed live :)

Zat er veel inhoud in Tupac - Hit em Up of Dre & Snoop - **** You misschien? Da's tekstueel nog 3x minder, maar ze hebben (net zoals er vele artiesten nu zijn) ook ANDERE dingen uitgebracht die WEL als tekstuele wondertjes beschouwd kunnen worden, voor al diegenen die het niet geloven ik kan jullie voorbeelden een hoop voorbeelden geven.

Maar goed, ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar als je zegt dat er tegenwoordig geen goeie 'rappers' meer zijn, dan is dat het teken dat je amper thuis bent in de hiphopwereld.
Hiphop-dingen die je terughoort in de top 50 zijn 9 op de 10 gewoon een ode aan gold, money, bitches en cars. Maar dat is niet de essentie!
Men moet eens dringend gaan inzien dat er een verschil gemaakt moet worden tussen hiphop met inhoud enerzijds en goedkope shit die weliswaar vaak als club-banger kan dienen anderzijds.

Weet iemand een manier om die video's van youtube op te slaan op je pc ???

XLarge zei:
Gruwelijk indd, Ik ga gelijk even de dvd opzetten

daar hoort natuurlijk wel zo'n groene dikke viezerik bij.
is toepasselijk bij de titel en ritme van de songs, up in smoke tour !

bovendien EM is niet echt goed als hij ' rookt '

hoe dan ook still dre is oud maar blijft nog steeds nr. 1 qua ritme, tekst is hier en daar niet helemaal de bomb, maar dat is ie wel in the next episode, vooral het stukje dat DRE rapt.

DRE maakt zelf geen songs meer, maar hij is nog steeds degene die de meeste liedjes schrijft of althans de instrumental verzorgt, niet de rap maar het liedje dus. voorbeeld: veel van 50 cent liedjes etc. o.a this is how we do
en hij is baas/ directeur van Death Row Records (ook bekend als Tha Row Records) samen met Suge Knight.
hun is al van alles overkomen, een aantal aanslagen, moord op tupac etc. etc.

Terug
Naar boven