2be4
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Santino88 zei:
waarom dan wel ?
hierom: In 1998 verlaat Snoop Dogg Death Row Records, en beschuldigt hij Suge Knight van de moord op 2Pac.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santino88 zei:
roberto24 zei:geloof dat dre nog gewoon produceert hoor...
zijn nieuwe album ligt net in de winkel,chronic 2006...

Want van Eve hoor je ook zoveel2be4 zei:WTF ? Hoe kom je daar nou bij
zijn laatste beste en grote album was in 2001: the chronic 2001 nog wel
er komt ieder jaar wel een album uit, maar dit zijn meestal remix'es, of verbeterde versies van oudere liedjes.
maar nieuwe ?
uh uh, niet echt![]()
hier een citaat van ergens anders : Door de groei van het Aftermath label met artiesten als Eve, The Game en Busta Rhymes, lijkt Dre geen tijd meer te hebben om eigen materiaal uit te brengen
zegt genoeg toch ?

Marijn zei:
roberto24 zei:geloof dat dre nog gewoon produceert hoor...
zijn nieuwe album ligt net in de winkel,chronic 2006...
Je mist hem een beetje?Marijn zei:Nas mis ik nu wel een beetje ja, en Gwen Stefani..... die mag thuis blijven van mij hoor![]()
2be4 zei:busta, heeft wel weer een album uitgegeven, je kent vast wel van het liedje touch it.
Santoz zei:Oh ja voor de poster hierboven, dat hele Death Row verhaaltje klopt niet helemaal meer en is grotendeels verleden tijd.
, wat klopt er dan niet ?Santoz zei:En Gwen Stefani? Wat doet die in dit topic? Omdat ze toevallig op 1 van Dre's producties staat?
Santoz zei:Album is nog niet uit, is voor zover ik weet ook nog niet geleaked op internet.
2001 komt uit 19992be4 zei:WTF ? Hoe kom je daar nou bij
zijn laatste beste en grote album was in 2001: the chronic 2001 nog wel

2be4 zei:
Vond wu-tang forever beter, qua 'classic' gehalte maar smaken verschillen... (en maar goed ook zeker?ZoutZak zei:Ik luister alleen de oldschool hiphop (momenteel 36 chambers)![]()
)Santoz zei:Dr Dre heeft al sinds maart 1996 niks meer met Death Row Records te maken aangezien hij dat jaar z'n aandelen verkocht omwille van onenigheid met Suge Knight, dát klopt er niet.
Aftermath is een zelfstandig label.
In 1996, Dr. Dre was tired of the direction the label was heading in and the negative reputation of Death Row Records, so he left the company and formed his own label, Aftermath Records.