MuscleMeat

Het Dr.Dre - Tupac - BIG - SnoopDogg tijdperk is al een tijdje voorbij.

Laatst bewerkt:
geloof dat dre nog gewoon produceert hoor...
zijn nieuwe album ligt net in de winkel,chronic 2006...

roberto24 zei:

WTF ? Hoe kom je daar nou bij ???

zijn laatste beste en grote album was in 2001: the chronic 2001 nog wel

er komt ieder jaar wel een album uit, maar dit zijn meestal remix'es, of verbeterde versies van oudere liedjes.
maar nieuwe ?
uh uh, niet echt :finger:

hier een citaat van ergens anders : Door de groei van het Aftermath label met artiesten als Eve, The Game en Busta Rhymes, lijkt Dre geen tijd meer te hebben om eigen materiaal uit te brengen

zegt genoeg toch ?

• Topic Starter Topic Starter
2be4 zei:

er komt ieder jaar wel een album uit, maar dit zijn meestal remix'es, of verbeterde versies van oudere liedjes.
maar nieuwe ?
uh uh, niet echt :finger:

hier een citaat van ergens anders : Door de groei van het Aftermath label met artiesten als Eve, The Game en Busta Rhymes, lijkt Dre geen tijd meer te hebben om eigen materiaal uit te brengen

zegt genoeg toch ?
Want van Eve hoor je ook zoveel ???

Marijn zei:
Want van Eve hoor je ook zoveel ???

een tijdje geleden nog wel, maar meestal op advies van dre, of EM brengen ze pas iets uit, hier hoor je bijna niet zoveel van eve, maar in amerika zo nu en dan zeker te weten vast wel.

busta, heeft wel weer een album uitgegeven, je kent vast wel van het liedje touch it.

maar wat dacht je van Gwen Stefani ?
en zo kan ik er ook nog wel een paar andere bij opnoemen waar hij, dr. dre allemaal geld aan verdient. door en hun platen uit te geven, en beats te bedenken voor de raps

Wacht op het nieuwe album van Nas, dan heb je lyrisch sowieso niets te klagen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nas mis ik nu wel een beetje ja, en Gwen Stefani..... die mag thuis blijven van mij hoor ;)

roberto24 zei:

Dr Dre zal nog 1 album uitbrengen, althans dat beweert hij al 3 jaar.
De release is al meerdere keren uitgesteld, en er wordt ZO'N hype rond gecreëerd dat de hiphopwereld verwacht dat dit wel eens 1 van de all-time-classics moet worden, maar heb zo m'n twijfels of ie dat wel kan gaan waarmaken.
Het uitkomen van 'Chronic 2001' is voor mij trouwens wel de aanzet geweest om me helemaal in hiphop te gaan verdiepen. Voor mij dus een van de beste albums aller tijden wat producties betreft. Al moet ik zeggen dat lyrics-gericht Dre niet echt fabuleus overkomt.
Maar goed, de hele 'begin-90's-westcoast-sound', de guest appearances en ten slotte z'n producties compenseren dat grotendeels.

Oh ja voor de poster hierboven, dat hele Death Row verhaaltje klopt niet helemaal meer en is grotendeels verleden tijd.

Marijn zei:
Nas mis ik nu wel een beetje ja, en Gwen Stefani..... die mag thuis blijven van mij hoor ;)
Je mist hem een beetje?
Die gast brengt om de zoveel jaar een nieuw album uit. Begin 2005 nog, en hij werkt momenteel terug aan een nieuw album.

En Gwen Stefani? Wat doet die in dit topic? Omdat ze toevallig op 1 van Dre's producties staat?

Santoz zei:
Oh ja voor de poster hierboven, dat hele Death Row verhaaltje klopt niet helemaal meer en is grotendeels verleden tijd.

weer eentje :rolleyes: , wat klopt er dan niet ?

Santoz zei:
En Gwen Stefani? Wat doet die in dit topic? Omdat ze toevallig op 1 van Dre's producties staat?

gwen stefani kwam terspraken als een voorbeeld. een reden waarom dre het nou ook druk heeft.

Santoz zei:
Album is nog niet uit, is voor zover ik weet ook nog niet geleaked op internet.

of album uit is weet k eigenlijk niet, ik weet wel dat onlangs touch it is uitgebracht
dit omdat ik busta niet heel erg goed vind, al zijn sommige oude en nieuwe hits van hem wel oke,

2be4 zei:

2001 komt uit 1999 ;)

Hiphop tijdperk is inderdaad voorbij. Eind jaren 80 en begin jaren 90 had je zoveel goede albums. Albums waarvan elk nummer goed was. Nu staan er voortaan 2 hitjes op en de rest is opvulling.

Laatste cd die ik gekocht heb is geloof ik die nieuwe van Run DMC uit 2001 of zo. Daarna is er niets fatsoenlijks meer uitgekomen. Jammer maar helaas. Dingen gaan voorbij, zo gaat dat nu eenmaal..

2be4 zei:
weer eentje :rolleyes: , wat klopt er dan niet ?

Dr Dre heeft al sinds maart 1996 niks meer met Death Row Records te maken aangezien hij dat jaar z'n aandelen verkocht omwille van onenigheid met Suge Knight, dát klopt er niet.
Aftermath is een zelfstandig label.

Ik luister alleen de oldschool hiphop (momenteel 36 chambers) :thumbs:

Santoz zei:
Dr Dre heeft al sinds maart 1996 niks meer met Death Row Records te maken aangezien hij dat jaar z'n aandelen verkocht omwille van onenigheid met Suge Knight, dát klopt er niet.
Aftermath is een zelfstandig label.

ja bro, I know, ik had aftermath er niet bij gezet.

'it just slipped my mind' Dr. Dre verliet death row records en vormde zijn eigen label Aftermath Records:

In 1996, Dr. Dre was tired of the direction the label was heading in and the negative reputation of Death Row Records, so he left the company and formed his own label, Aftermath Records.

Wat mij soiesow opvalt, is heel het gedoe met suge knight en 2pac.

weet je trouwens wel niet hoeveel theoriën er zijn over 2pac, en dat hij volgens vele nog in leven is. :rolleyes:
death or alive, hij heeft heel wat geld, of anders gezegd heel wat geld achter gelaten.

de beginjaren bas busta rhymes waren nog wel te pruimen.
en wat wutang clan, verder reikt m'n hiphop kennis niet.

HipHop en R& B is een karakterituur van zichzelf geworden.
Een paar boos kijkende n*gers met een hoop bling bling om de nek en op het gebit, een paar geile wijven erbij die met de dikke kont schudden en je bent klaar om een clip te schieten.
De n*gers gooien bubbelsap op de grond terwijl ze rappen over Spillin' da Crystal, want ze zijn toch heel erg rijk, en de geile wijven doen heel geil. Klaar. En als de plaat niet verkoopt dan schiet je iemand neer, want je bent niet voor niets een echte hardcore ganstah rapper :rolleyes:
13 in een dozijn & lood om oud ijzer.

Terug
Naar boven