Fitness Seller

Het Dr.Dre - Tupac - BIG - SnoopDogg tijdperk is al een tijdje voorbij.

2be4 zei:
weet je trouwens wel niet hoeveel theoriën er zijn over 2pac, en dat hij volgens vele nog in leven is. :rolleyes:
death or alive, hij heeft heel wat geld, of anders gezegd heel wat geld achter gelaten.
Idd, death row zijn lijkepikkers ;) Weinige labels die zoveel verdiend hebben aan een dode.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D :D
Ach, het is zoiets als de complot theories ivm 9/11. Altijd koddig om lezen maar weinig theoriëen die ook echt stand kunnen houden...

Lauw zei:
HipHop en R& B is een karakterituur van zichzelf geworden.
Een paar boos kijkende n*gers met een hoop bling bling om de nek en op het gebit, een paar geile wijven erbij die met de dikke kont schudden en je bent klaar om een clip te schieten.
De n*gers gooien bubbelsap op de grond terwijl ze rappen over Spillin' da Crystal, want ze zijn toch heel erg rijk, en de geile wijven doen heel geil. Klaar. En als de plaat niet verkoopt dan schiet je iemand neer, want je bent niet voor niets een echte hardcore ganstah rapper :rolleyes:
13 in een dozijn & lood om oud ijzer.
Inderdaad, spijtig genoeg is het daartoe geëvolueerd.
Waar ik het af en toe wel grappig kan vinden, hangt het ook mij als hiphopliefhebber m'n keel uit als je de grootste moeite moet doen om nog wat anders te vinden.

Blackadder zei:
de beginjaren bas busta rhymes waren nog wel te pruimen.
en wat wutang clan, verder reikt m'n hiphop kennis niet.

wu-thang, niets voor mij ,, busta aan de andere kant met liedjes als baby if you give it to me, woohaa, oh oh etc. is hij toch wel het bekendst geworden.
hier en daar maakt hij wel goede platen

maar uh BlackAdder ?

namen als tupac, biggie, 50 cent klinken je niet bekend in de oren :p ?

vond fifty wel oke, tot hij kwam met candyshop etc. bluhhhhh :kots:

wie is er op dit moment trouwens de beste rapper/hip hop'per, die nog in leven is en de beste platen maakt ? ik kan er niet op komen, busta ? 50 ?
weinig tot geen in iedergeval.
en als ze der zijn moeten ze nog bekend worden.

Overgaan op Hardcore!! :D

{W}esley. zei:

nee sorry, ieder zijn keus, maar nee, niet echt voor mij.

hier en daar zijn er wel een aantal hardcore liedjes die leuk of grappig zijn. maar nee, het hoort imo niet bij mij

doe mij maar de RAPGAME....

luister eens naar een beat als still dre. toch veel beter !!!!

Imo veel ontwikkelder en meer gevoel dan dat gestamp( in my opinion dan)

trouwens ik heb hier wel eens voorbij zien komen.

maar hoe zit dan nou met fifty ?

hier en daar wat lichte a.a.s kuurtjes, goede voeding, of goede genen ?

of hier en daar op de cover wat computerwerk ?

mja hij heeft geld zat. vast zoveel dat hij een personal gym in zijn tour bus kan verloven.

hoe dan ook
wat is dat hier bij zijn tietjes : vocht, vet of gyno :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hij lijkt best wel wat massa te hebben hier :

the fresh prince!! :)

Vind van de hip-hop van vandaag alleen Kanye West af en toe wel aardig. De rest niet echt meer.

Ach kijk naar mensen zoals Talib Kweli, Common, John Legend ... diepzinnige teksten die je soms echt kunnen raken...

Maja dat spelen ze niet op tmf hé :)

acidreign zei:
Ach kijk naar mensen zoals Talib Kwali, Common, John Legend ... diepzinnige teksten die je soms echt kunnen raken...

Maja dat spelen ze niet op tmf hé :)

volgens mij ken ik er geen 1 bro, haha

maar dat heeft niks met tmf te maken, want ik kijk bekant nooit tmf, vroeg wel eens maar nee dank je.
zet eerder the box op of zo.

denk dat het ook ligt aan je vrienden, famillie kennissen etc.

door het geen waar je mee omgaat word je besmet

bwaa mijn vriende vinde hiphop/rnb/rap maar k*t ... die houde liever van house enzo dus
anyway download John legend - get lifted maar ens, of Common - Be
zalige albums... let wel op het is geen bling bling 'got thousand hoes coz I'm a pimp' rap hé :)

acidreign zei:
bwaa mijn vriende vinde hiphop/rnb/rap maar k*t ... die houde liever van house enzo dus
anyway download John legend - get lifted maar ens, of Common - Be
zalige albums... let wel op het is geen bling bling 'got thousand hoes coz I'm a pimp' rap hé :)

ik bedoelde dit in het algemeen
door het geen waar je mee omgaat word je besmet

let wel op het is geen bling bling 'got thousand hoes coz I'm a pimp' rap hé

no i know. maar ik haat die bling bling rap.
because I DONT LOVE THOSE HO'S

maar rap heb je vele varianten van. een liedje van 2pac till the end of time of changes is ook niet echt bling bling ho's rap
je hebt er wel gevoelige rap bij zitten hoor. maar oke het is meestal 'ruige' gangsta rapping

maar zo kan ik ook goed eens naar bob marley of zijn zoon luisteren.

over 2pac geen slecht woord hij heeft meerdere diepzinnige teksten die je raken: unconditional love, dear mama, life goes on, only god can judge me en zo kan ik nog wel even doorgaan :)
het zijn de 50 cents en g-unit debielen die maar over 1 ding kunnen rappen

acidreign zei:
over 2pac geen slecht woord hij heeft meerdere diepzinnige teksten die je raken: unconditional love, dear mama, life goes on, only god can judge me en zo kan ik nog wel even doorgaan :)
het zijn de 50 cents en g-unit debielen die maar over 1 ding kunnen rappen

ja oke,, maar 50 cent scoorde bij mij goed met zijn oude gangsta rap hoor.

g-unit wat minder mja

mja zen eerste cd was legendarisch da geef ik toe, maar vanaf toen is het downhill gegaan met die jongen... kwaliteit dan, zen geld zal wel de omgekeerde beweging gemaakt hebben :)

en g-unit mja ... bende debielen bij elkaar waarvan de meesten niks skills hebben tony yayo op kop

wie is er op dit moment trouwens de beste rapper/hip hop'per, die nog in leven is en de beste platen maakt ? ik kan er niet op komen, busta ? 50 ?
weinig tot geen in iedergeval.
en als ze der zijn moeten ze nog bekend worden.

Extince, Common, Sadat X, Kool Keith, Oxmo Puccino, Pharoah Monch

Silva zei:
Extince, Common, Sadat X, Kool Keith, Oxmo Puccino, Pharoah Monch

het spijt me sil, maar ik ker geen een, behalve common dan nu.
maar de rest ? nee.

ik heb het ook over, een succesvolle, als ik ze niet ken als rap / hihop besluisteraar, dan weet ik ook niet of ze echt bekend zijn.
mja of mijn smaak is gewoon oud of stil blijven staan.

ik luister alleen nog maar ouwe hiphop..

mobb deep
wu-tang
ghostface killah
RZA --> bobby digital
liquid swords
sunz of men
nas
jay-z
2-pac
ouwe xzibit stuff
ouwe busta stuff
cypress Hill
krs-one
DMX

Is er dan niemand die Erick Sermon of Parrish Smith (in EPMD) of Scarface noemt? En what about Rakim? Ik luister hun cd's nog dagelijks, ook Me Against The World (in mijn mening de beste cd van Pac) raakt me nog steeds.
Hierboven zie ik Sunz of Men staan... ERG goed inderdaad!

Damnz, ik kan echt uren over oldschool rap praten, chillend op een bankje, met een (cassette) walkman en huge hoofdtelefoon. Tijden...

Jizza zei:
Is er dan niemand die Erick Sermon of Parrish Smith (in EPMD) of Scarface noemt? En what about Rakim? Ik luister hun cd's nog dagelijks, ook Me Against The World (in mijn mening de beste cd van Pac) raakt me nog steeds.
Hierboven zie ik Sunz of Men staan... ERG goed inderdaad!

Damnz, ik kan echt uren over oldschool rap praten, chillend op een bankje, met een (cassette) walkman en huge hoofdtelefoon. Tijden...

cool he! :D

Rakim is zeker vet, die had ik op cassette, dat is dus wat jaartjes geleden dat ik die voor het laatst gehoord heb! binnenkort is die cd scoren!!

Probeer anders eens wat van

Immortal Technique
PharCyde
Atmosphere
Jurassic 5
A Tribe Called Quest
Outerspace
Rakim
KRS ONE (heeft inmiddels een nieuw album, ' Life ' )
The Roots
Bone Thugs n Harmony

Dat vind ik persoonlijk hiphop met goede teksten, hoor je heel weinig bling bling commercie onzin.

Wat minder intellectuele teksten (veelal gangsta-rap), maar toch vet :
The Alchemist
Kanye West
Sheek Louch
Juelz Santana
Royce da 5'9
Beanie Sigel
David Banner
Akon
Method Man

En anders download je wat mixtapes (meestal wel gangsta-georienteerd)

Dj Green Lantern
Dj Kay Slay
Dj Who Kid
Clinton Sparks

Staan wel vette dingen tussen.

Suc6 :)

[edit] Hey, m'n eerste post :D [/edit]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven