XXL Nutrition

Het dragen van een XXL Nutrition shirt, wanneer mag het? ;-)

Ik draag ze als offensief tegen de B&F-shirtdragers.

Je kan toch ook andere cadeau's kiezen dan dat shirt. Ik begrijp dus niet goed dat je het shirt kiest om het vervolgens niet te willen dragen.

zie nog zat mensen met een b&f shake beker lopen, dus ach.. is een xxl shirt nou zo erg:)

Gewoon aandoen joh, ik draag ze ook en ik ben echt niet breed ofzo :roflol:

En toen moest je lachen, nou leuk hoor :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 00:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

OT

Ik draag hem alleen als ik verkoelende dranken drink.

Waarom zou je het pas mogen dragen als je onder 10% zit of zo. Als je het toch mooi vind gewoon aantrekken.

Misschien is iemand wel 30kilo + afgevallen en trekt hij zijn Animal of Beast mode top aan. Niets mis mee toch.
Of mag je ook pas dure kleding dragen als je echt rijk bent? Shirtje van Messi dragen als je echt goed kan voetballen.
etc

Laatst bewerkt:
Ik draag de xxl en animal shirts omdat ze goed zitten, had altijd h&m training shirts maar die zaten voor geen meter meer..

En ja ook skinny fat hiero, schaaaitt

---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:22 ----------

Nee ze menen het echt :p ze denken dat de maat er vanvoor opstaat gedrukt
Ik draag srs Large en sommige medium en ja men stats kloppen :roflol:

Hoe de f**k krijg jij nog large of medium aan?

Bij mij zit medium veel te strak en large ook soms en jij bent toch wel een pak groter ( mag ik hopen dan)

Mwa iedereen moet t kunnen dragen vind ik...

Moet wel altijd lachen als ik iemand van 70kg in een beast tanktop van xxl zie

Ik draag de xxl en animal shirts omdat ze goed zitten, had altijd h&m training shirts maar die zaten voor geen meter meer..

En ja ook skinny fat hiero, schaaaitt

---------- Post added at 15:25 ---------- Previous post was at 15:22 ----------

Hoe de f**k krijg jij nog large of medium aan?

Bij mij zit medium veel te strak en large ook soms en jij bent toch wel een pak groter ( mag ik hopen dan)

ja de groene medium is te klein blauwe past nog ^^

bij jack&jones krijg ik men armen en schouders niet door de mouwen dus hangt af van model denk ik

ja de groene medium is te klein blauwe past nog ^^

bij jack&jones krijg ik men armen en schouders niet door de mouwen dus hangt af van model denk ik

die shirts van xxl zijn van die cheapass wijde shirts, als je kwali shirt koopt met bodyfit-pasvorm sluiten deze beter aan, aan je lichaam :) bij mij in de sportschool draagt echt iedereen xxl-shirtjes omdat je die gewoon gratis overal bij krijgt en voor strongman events dus uitstekend :) (hoef je niet bang te zijn als er wat hars op komt)

die shirts van xxl zijn van die cheapass wijde shirts, als je kwali shirt koopt met bodyfit-pasvorm sluiten deze beter aan, aan je lichaam :) bij mij in de sportschool draagt echt iedereen xxl-shirtjes omdat je die gewoon gratis overal bij krijgt en voor strongman events dus uitstekend :) (hoef je niet bang te zijn als er wat hars op komt)

ik draag nog liever geen shirt dan een van b&f

Draag het gewoon wanneer jij het wil dragen. Je draagt toch niets iets omdat anderen het mooi vinden of niet mooi, volgens mij draag je iets omdat je het zelf mooi vindt.

Terug
Naar boven