Fitness Seller

Het dragen van een XXL Nutrition shirt, wanneer mag het? ;-)

Als het maar goed over het slabbetje van b&f past...

maakt toch niet uit? :) wij dragen ze alleen tijdens het trainen, in mijn homegym @ the basement dus niemand ziet het.

Moest wel de maat M aan de buurmannen geven omdat ik er te dik voor ben :(

Body & Gayshop.

ik heb geen XXL tshirt :(

Wel apart dat xxl ook hun grootste maat is. Ik pas eigenlijk alleen die gele maat xxl nog, de rest is behoorlijk krap. Waarom zou een bedrijf dat zich richt op krachtsporters geen grotere maten dan xxl verkopen

verkapte kijk mij groot zijn post

Misschien krimpen ze dan wel ietsjes (ik merk er niks van althans haha), maar veel minder dan op 40 graden of warmer.

Ik was sowieso niks op 40 graden, teveel tshirts die ik dan daarna als buiktruitje kan dragen, no thx.

---------- Post added at 13:50 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

Wel apart dat xxl ook hun grootste maat is. Ik pas eigenlijk alleen die gele maat xxl nog, de rest is behoorlijk krap. Waarom zou een bedrijf dat zich richt op krachtsporters geen grotere maten dan xxl verkopen

verkapte kijk mij groot zijn post

Waarschijnlijk hebben ze teveel van die gele :p

jouw vraag is best wel beta

Dan was je ze te heet, ik heb namelijk nergens last van op 30 graden.

Neen, op 30° C, maar ze staan er bekend om, dat ze flink krimpen.
Er komen nieuwe soorten shirts aan dus ben benieuwd.

Eerst vielen ze mooi, maar nu zitten ze echt veels te strak bij mijn borst/schouders/rug, na 1x wassen.
Maar nogmaals, bekend probleem.

Eerst vielen ze mooi, maar nu zitten ze echt veels te strak bij mijn borst/schouders/rug, na 1x wassen.

mijne zijn ook gekrompen... maarja ik ken ook echt niet wassen :P

Alleen als je een xxl penis hebt zoals iedereen op DBB.

• Like
Waarderingen: mat

Ik hoor het wel vaker inderdaad, apart dat de een er wel last van heeft en de ander niet :p

ik doe altijd mijn shut the f**k up and train shirt aan en ga dan uitgebreid lopen kletsen over het weekend

De nieuwe lijn t-shirts zullen niet meer krimpen en zullen verkrijgbaar zijn vanaf maat XL

Terug
Naar boven