AndroidHealthClinic

Het dragen van een XXL Nutrition shirt, wanneer mag het? ;-)

test

ik ben een beest

Gewoon lekker dragen! Zelf train ik altijd in mijn El Hamdaoui shirt, word ik tenminste niet gestoord...

heb liever losse shirts ^^ toch bedankt :D weet wat je bedoelt

Draagt medium shirts met 97kg en zegt dat die van losse shirts houdt :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

Toen ik 20kg lichter was dan jou paste large shirts al gewoon normaal. Tenzij je boomstammen als Candito hebt vind ik dit allemaal maar moeilijk te geloven.

Dan is het misschien nog erger dat ik xxl shirts draag :p ? Dus zou meer reden zijn voor TS om juist wel te dragen.

Ik heb er inmiddels een stuk of 10 :D

Andere mensen gaan er dan van uit dat zo'n groot shirt van jouw grote vriend/man is; dan durven ze er niets van te zeggen... ;)

Of TS met die gedachte in zijn achterhoofd dan nog zulke shirts wil dragen... :D

Ik draag ze ook altijd en wel om de simpele reden dat ze goedkoop zijn en van goede kwaliteit.
Btw: de enige die bij mij krimpen dat waren de zwarte, na 1x wassen waren dat naveltruitjes.

Ik heb vorige week mijn shirt van b&f laten testen, stond namelijk 100% katoen op, bleek maar 60% te zijn.

Ik heb vorige week mijn shirt van b&f laten testen, stond namelijk 100% katoen op, bleek maar 60% te zijn.

ba_dum_tss_ugly_americans.gif

Terug
Naar boven