AndroidHealthClinic

Aankondiging Het FTD / nieuwsgroepen gespot topic

Volgens mij opent VLC ook gewoon iso toch

Ooh nee VLC niet, windows media player wel

even een vraag guys

heb dus een film (celda 211) binnen gehaald via nieuwsgroepen nu heb ik dus een iso bestand van 8 gig die moet ik dus branden op een dvd en dan kan ik die film kijke right???

of ik kan hem ook uitpakken naar me hardeschijf en vandaar uit kijken right????

vaak kan je zo'n bestand met winrar uitpakken
en dan word het een video ts
of je brand hem als een img-file en dan kan je hem gewoon gaan kijken
films zijn er ook in divx-format ( zo'n 700 mb - kijk je hem op je pc )

Image files behoor je te mounten als je ze niet wilt branden. Kan zoals gezegd met bijv. daemon tools.

ik probeerde hem te mouten zoals ik altijd deed maar lukte niet vandaar mijn vraag

isbosuter wou hem niet uitpakken dus heb ik power iso geinstalleerd en hij doet het

feels gooodddd

power iso > isobuster any day

Locked Down (2010) NTSC
1410844 ftd nr
a.b. boneless

Actie

98 minuten

geregisseerd door Daniel Zirilli

met Vinnie Jones, Tony Schiena en Kevin 'Kimbo Slice' Ferguson

Danny (Tony Schiena), een gerespecteerde agent, wordt erin geluisd nadat een politieonderzoek verkeerd afloopt en hij wordt overgebracht naar een staatsgevangenis. Hij probeert zichzelf rustig te houden in zijn cel en zijn tijd uit te zitten. De gevangenis wordt echter gerund door de maffiabaas Vargas (Vinnie Jones), die illegale kooigevechten houdt in het ketelhuis. Hoewel iedereen hem dood wil hebben ziet Vargas in hem een goede entertainer voor zijn gevechten. Ondertussen krijgt Danny hulp van Irving, een voormalig martial arts kampioen, die hem traint en voorziet van goede raad. Een agente van 'Internal Affairs' probeert Danny's onschuld te bewijzen en hem op vrije voeten te stellen. Als hij tenminste levend uit de kooi kan komen.

Titel: Despicable Me - Verschrikkelijke Ikke
FTD nummer: 1427088
Kwaliteit: Retail - NL subs
Bestandsnaam: J4F_PAL_customNL-Despicable_Me

http://skrivadur.files.wordpress.com/2010/08/despicable_me_1.jpg

als ie die leuk vind moet je deze zeker zien!

FTD-nummer: 1418284
Titel: Cloudy With A Chance Of Meatballs
Categorie : Beeld
Formaat : DVD5
Bron : Retail
Ondertitels : Nederlands (instelbaar)
Engels (instelbaar)
Genre : Animatie
Komedie
Familiefilm

Weblink : http://www.imdb.com/title/tt0844471
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=pUaKcFI4BZY

Mafia 2 addon PC

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mafia.II.DLC.Joes.Adventures-SKIDROW >ghost-of-usenet.org< - "sr-m2dja.par2" yEnc

(patch voor mafia 2 moet geinstaleerd zijn, anders werkt deze addon niet)

FTD-nummer: 1428978
Titel: Apocalypse Now

apocalypse_now_ver3.jpg

Ondertitels : Nederlands (instelbaar)

Genre : Drama
Oorlog

Bestandsnaam op google: ApocalypseNow.rar

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Ftdnummer: 1428952
Titel: Get Him to the Greek

get_him_to_the_greek_wallpaper_01-535x348.jpg

Ondertitels : Anders
Nederlands (instelbaar)
Engels (instelbaar)

Genre : Komedie

Weblink : http://www.moviemeter.nl/film/63184

Bestandsnaam google: Twilight.Get.Him.To.The.Greek.DvD.rar

Verenigde Staten
Drama / Misdaad
125 minuten

geregisseerd door Ben Affleck
met Ben Affleck, Rebecca Hall en Jeremy Renner

Elk jaar worden in Boston meer dan 300 bankovervallen gepleegd. En de meeste daders wonen in Charlestown, een buurt met een oppervlakte van 1,5 vierkante kilometer. Eén van hen is Doug MacCray (Ben Affleck). Hij heeft wel kans op succes gehad, een kans om niet in de criminele voetsporen van zijn vader te treden. Toch werd hij lid van een bende meedogenloze bankovervallers die er trots op is dat ze alles kunnen stelen wat ze willen en er zonder kleerscheuren vanaf komen. De enige familie die Doug heeft zijn zijn criminele vrienden. Jem (Jeremy Renner) is ondanks zijn gevaarlijke en snel ontvlambare karakter als een broer voor Doug. Alles verandert echter tijdens een klus van de bende, wanneer Jem voor korte tijd een gijzelaar neemt: bankmanager Claire Keesey (Rebecca Hall). Wanneer ze ontdekken dat ze in Charlestown woont, wordt Jem nerveus en wil hij erachter komen wat ze heeft gezien.

Momenteel te zien in 9 bioscopen

ftdnr 1433637

heftig

13 Thirteen (2011 release)
Jason stathem,Mickey Rourke en 50 cent.

De film volgt Vince (Sam Riley), een jonge klusjesman die door een vreemde speling van het lot instructies in handen krijgt die voor iemand anders bedoeld zijn. Vince besluit ze zelf op te volgen, onwetend dat hij gevolgd wordt door de messcherpe rechercheur Larry Mullane (David Zayas). Aan het eind van de aanwijzingen bereikt hij een afgelegen huis waar voor veel geld illegale weddenschappen worden afgesloten. Op mensenlevens. Vince heeft de identiteit van de onbekende man aangenomen en blijkt deelnemer te zijn...

Zoek op:
13.2010.PAL.Custom.NL.FGTR

Trailer ingesproken in het Russisch. De film zelf is Engels met Nederlandse ondertiteling en 5.1 surround

:http://www.youtube.com/watch?v=DgC2wfKMPhk&feature=related

Terug
Naar boven