AndroidHealthClinic

Het grote 500mg Test E resultaten topic

12 kilo in 12 weken waarvan 11 kilo vocht

---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

no way dat je in 12 weken 12 kilo keiharde spier kan aanzetten

No way dat je met real gear maar 2 kilo kan gainen in 15 weken op testo.

mijn gear is real bewezen door middel van bloedtest, na 3 weken op 250 mg test te zitten had ik al 55 nmol en in week 10 was het verdubbeld met 500 mg test

ja ben dus toch on gebleven en het gaat lekker nu alleen weinig weight gains

2kg in 12 week? :roflol:

heb je wel gegeten

week 1-11 500mg test-e
week 1-4 50mg tbol
week 2-11 50mg provi
week 14-17 20mg nolva

nu 2 weken klaar met mijn nakuur en nog 10,5kg over van de +13,8kg
voeding 100%

Ben ook pas met mijn test e only begonnen een week geleden
topic kan je volgen;)

nu in week 7 van test only kuur , voor zover +/- 7 kg bijgekomen zit wel wat vocht bij merk het aan men bollere wangen onder andere ;-)

over het algemeen wel tevreden van deze kuur.

ga er nog een 3 tal weken mee verder.

wel benieuwd wat er van overblijft na de kuur

week 1-11 500mg test-e
week 1-4 50mg tbol
week 2-11 50mg provi
week 14-17 20mg nolva

nu 2 weken klaar met mijn nakuur en nog 10,5kg over van de +13,8kg
voeding 100%

Ja nu begint de "aftakeling" helaas pas , ben meer benieuwd over 3 maanden eigenlijk.

Ik zie dat iedereen toch op de 500mg zit, is 250 dan helemaal niet noemenswaardig?

Ik zie dat iedereen toch op de 500mg zit, is 250 dan helemaal niet noemenswaardig?

denk dat je daar ook wel op kunt gainen hoor, gewoon beduidend minder. Denk dat 500-750 wel een soort sweetspot is voor testosteron, daarboven en de side effects gaan harder oplopen dan de voordelen. (niet uit eigen ervaring, dit heb ik gelezen)

denk dat je daar ook wel op kunt gainen hoor, gewoon beduidend minder. Denk dat 500-750 wel een soort sweetspot is voor testosteron, daarboven en de side effects gaan harder oplopen dan de voordelen. (niet uit eigen ervaring, dit heb ik gelezen)

Je kan wel meer nemen maar, afhankelijk van je gevoeligheid, moet je dan inderdaad dingen mee laten lopen tegen sides..

van 82 kilo naar 94 gegaan (overgehouden) misschien 1% bf bij, vond het een erg geslaagde eerste kuur :)
Ga binnenkort aan 2e kuur, test e, tren e

8 kilo in 10 weken, 5,5kg van over en 1% lager in vet

500kcal boven onderhoud gegeten

Laatst bewerkt:
nu in week 7 van test only kuur , voor zover +/- 7 kg bijgekomen zit wel wat vocht bij merk het aan men bollere wangen onder andere ;-)

over het algemeen wel tevreden van deze kuur.

ga er nog een 3 tal weken mee verder.

wel benieuwd wat er van overblijft na de kuur
ik ben aan mijn 3e week nu
wanneer begonnen jou zichtbare resultaten?
ik merk nog niks, het zou pas vanaf week 5-6 zijn denk de zichtbare resultaten ?

zit in week 5 van mn winny kickstart 4wk en test-e 500mg 10wk kuur.
sta nu alleen 12 dagen op hetzelfde gewicht.. in de eerste weken gainde ik van 84kg naar 90kg maar nu gebeurd er niet zoveel meer.
moet ik nu gewoon veel meer eten of komt dit vaker voor dat het ff stil staat en dat het gewicht daarna wel weer omhoog knalt ? ik clean bulk namelijk al..

Terug
Naar boven