AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.741
Je bedoelt de kwaliteit van Zuid-Koreaanse auto's? Weet wel dat Kia's stokpaardje 7 jaar garantie is (overdraagbaar). Mensen willen daar wel het risico voor nemen.

• #5.742
Vooral opvallend is deze atypische vormgeving

2r59nrr.jpg

Hier zie je het nog iets beter

pictures-of-maserati-shamal-1994-160750.jpg

Valt bij deze erg op.

Kun je Maserati Quattroporte rijden voor minder dan € 10K?

Kan niet zeggen dat ik het er mooi uit vindt zien.

Maserati onwaardig design.

• #5.746
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ouwe meuk

Faalde de EU maar net zo hard als de M1.

• #5.755
En dan die reacties eronder, geen mooie auto, wat heb je eraan, bla bla. Altijd hetzelfde dat autoweek volk.

Stel idoten daar. Ze zouden eens met een nuchtere blik hun reacties moeten teruglezen. Niet alsof ze zelfinzicht hebben trouwens.

• #5.759
Zit rond de 300.000 euro dacht ik. Ben benieuwd of we die regelmatig gaan zien :p

Relatief gezien natuurlijk. Rij maar eens een rondje met de auto. Hoeveel dure auto's zie je rijden? Vrij vaak. En SUV zijn zeer populair in Nederland.En dit is natuurlijk de eindbaas. Veel ouderen die nu voor een rolls of bentley kiezen zullen mede door de hoge instap en vermogen/prestaties deze verkiezen boven de sedans en coupes is mijn verwachting.

Relatief gezien natuurlijk. Rij maar eens een rondje met de auto. Hoeveel dure auto's zie je rijden? Vrij vaak. En SUV zijn zeer populair in Nederland.En dit is natuurlijk de eindbaas. Veel ouderen die nu voor een rolls of bentley kiezen zullen mede door de hoge instap en vermogen/prestaties deze verkiezen boven de sedans en coupes is mijn verwachting.
Dure auto's zie je inderdaad wel regelmatig. Maar in deze prijsklasse wordt het wel alweer snel een heel stuk minder. Zit ook niet iedere dag op de weg btw. We gaan het zien. Zou er zelf wel eens in willen rijden nu ik die review heb gezien die je postte.

Terug
Naar boven