AndroidHealthClinic

Het grote Call of Duty: Modern Warfare 3 topic

Bezoekers in dit topic

Lol en deze ook:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Aan de andere kant, je moet jezelf niet voor de gek houden.

MW3 is eigenlijk MW2.0.1:rolleyes:
 
Mw3 is zelfs nog slechter dan mw2... Mw2 was nog wel leuk
 
Ik ga hem nu kopen, **** alle haters
 
Ik denk dat ik toch bf het minst slecht vind... De besturing is gaar maar het spel heeft nog coole momenten... Mw3 is gewoon een chaotisch k*tspel.. Heb totaal geen conntectie met de potjes, iedereen doet maar wat, constant in je rug geraakt worden,maps geen touw aanvast te knopen,belachelijk snel dood zelfs al ben je al 5meter om de hoek... Bij black ops moest je iemand echt goed raken hier is het alleen iemands kant opschieten en klaar de guns klinken ook als rammelaars... Speelde net nog een paar potjes bij een vriend van me omdat ik het nog een kans wou geven maar als je een beetje cod ervaring hebt is dit niet te spelen ..

Snap ook niet dat mensen treyarch so slecht vinden black ops was een beetje vreemd spel maar klopte wel.. Echt veel lol aan beleefd (online dan) en waw was ook best ok.. Ze brengen iig iets nieuws en kwa perks en gameplay geen superstorende dingen.

Ik zie het later allemaal wel. Vermaak mij nu nog wel met Bad Company 2 en Battlefield 3 :) Ga MW3 nog wel een keertje kopen denk ik
 
hehe, wel funny hoe ieder kindje dit gaat vragen voor sint of verjaardag of kerst en dan zo'n teleurstelling krijgt :)
 
Veel haters in dit topic :(

UMP45 ftw :cool:
 
Ik heb 'm ook al enige tijd gespeeld. SP in een ruk uitgespeeld, episch is het woord dat er bij past. Helaas wel erg kort, 4 uur.
MP is toch ook wel weer leuk. Soms zit ik me wel weer gigantisch te ergeren, maar als het goed gaat dan is het weer genieten. Blijft gewoon super dat ie zo heerlijk speelt, die controls zijn uitstekend, iets wat me bij BF3 nog steeds wel eens dwarszit.
Specops nog niet gedaan, maar dat zal ook wel leuk zijn.
 
Ik heb 'm ook al enige tijd gespeeld. SP in een ruk uitgespeeld, episch is het woord dat er bij past. Helaas wel erg kort, 4 uur.
MP is toch ook wel weer leuk. Soms zit ik me wel weer gigantisch te ergeren, maar als het goed gaat dan is het weer genieten. Blijft gewoon super dat ie zo heerlijk speelt, die controls zijn uitstekend, iets wat me bij BF3 nog steeds wel eens dwarszit.
Specops nog niet gedaan, maar dat zal ook wel leuk zijn.
4u is gewoon echt te kort voor een spel wat een door lopend verhaal heeft... (Makarov)!
niet da ik m niet wil hebben... maar had minstens 10u in moeten zitten!
 
Ik heb 'm ook al enige tijd gespeeld. SP in een ruk uitgespeeld, episch is het woord dat er bij past. Helaas wel erg kort, 4 uur.
MP is toch ook wel weer leuk. Soms zit ik me wel weer gigantisch te ergeren, maar als het goed gaat dan is het weer genieten. Blijft gewoon super dat ie zo heerlijk speelt, die controls zijn uitstekend, iets wat me bij BF3 nog steeds wel eens dwarszit.
Specops nog niet gedaan, maar dat zal ook wel leuk zijn.

Ik vond het veruit één van de beste shooterervaringen ooit..en dat einde...**** wat prachtig
 
Ik vond het veruit één van de beste shooterervaringen ooit..en dat einde...**** wat prachtig

Zeker, heb enorm zitten genieten. Het geweld en spektakel gaat maar door, niets is te gek. Vindt dat de singeplayer wel een unieke ervaring is, heb zoiets echt in geen enkele andere game gezien. Lengte is wel jammer, 4 uur is echt veels te kort. En dat einde was zeker prachtig, wat een afsluiter!
 
Is mw3 mooi qua grafics? MW2 was echt vet, maar na mw2 hebben ze het imo niet waar kunnen maken
 
Ik vond het veruit één van de beste shooterervaringen ooit..en dat einde...**** wat prachtig
Echt waar? ik vond er juist geen bal aan, al moet ik nog een paar missies tot het einde.
Maar het is gewoon veel te simpel, tegenstanders zijn zo dom als het maar kan en verder is er ook weinig uitdaging. Je team doet het meeste werk. En bovendien is het verhaal slap en de actie veel te overdreven en nep.
Gelukkige heb ik hem niet gekocht...:P
 
Echt waar? ik vond er juist geen bal aan, al moet ik nog een paar missies tot het einde.
Maar het is gewoon veel te simpel, tegenstanders zijn zo dom als het maar kan en verder is er ook weinig uitdaging. Je team doet het meeste werk. En bovendien is het verhaal slap en de actie veel te overdreven en nep.
Gelukkige heb ik hem niet gekocht...:P

Just play the ending...battlefield 3 vond ik moeilijker maar saaier...dit is echt gewoon "one over the top action flick" die godver nog een goeie actiefilm zou kunnen worden.

Dit eens goed laten nken met "The expendables" en **** wat vette offspring heb je dan zeg
 
Ik zal binnenkort ook maar is met de SP beginnen dan.

Heb wel de SP van MW1/MW2 nooit gespeeld is dat een probleem om het verhaal een beetje te volgen ???
 
Ik zou toch wel tenminste mw2 proberen erbij te spelen qua singleplayer

Zo heb ik het toch gedaan..maar je kan hem los ook spelen maar dan ken je het effect niet ten volle en ga je ook sommige zaken niet herkennen (zoals terminal)
 
Back
Naar boven