AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Zo weer is gecrushed:
1ste poging ccs #3 failed
toen 2 of 3x choked bb elite (3.3)@ 3.8cm geclosed.
Toen 6reps op de #3
Links op 1 mm #3 gemist.

Kortom kracht is er wel, de piek is er net niet. 2 weekjes nog en dan dbb crusher is back :P

Charles heb ik niks meer van gehoord, dus heb ironmind vandaag terug gemaild met de vraag voor een nieuwe witness te zoeken...heb jouw naam genoemd mark dus misschien dat ze luisteren of niet :P

Ben benieuwd... Klote dat je niets meer gehoord hebt...

Vrijdag avond om 2130 +- m'n certificering op de #3....

Ironmind heeft die charles gemailed en binnen no time had ik zijn nr en kon ik hem bellen :D

over een week?

lukt je makkelijk denk ik.

Hoe ver ben je al met de 3,5?

Dunno zondag ff proberen i guess...

Heel veel succes dan maar zou ik zeggen! ;)

Zo, eindelijk de choked #3 gesloten :) Ok ok, op 12mm choked, maar het is een begin.. :) 2 single's gemaakt en erna nog 1 fail. Daarna de 2.5 ook nog gemakkelijk gesloten op parralel set.

Netjes!. Nog even en je kunt m gewoon zonder choker sluiten ;)

Ding is gesloten, dus so far so good.
Foto's zijn alleen ruk (1 close overbelicht 2e close beetje vaag (ivm flitser uit), naja heb een witness :P

Zoals ik in andere topic al zei, toppie!!!!!
Op naar de 3.5 ;)

Mailtje terug van Ellizabeth:
We will take a look at the CoC No. 3 photos in Photoshop next week and see if we can get a good read--we're sorry that we are unable to do this today, but Dr. Strossen is at World's Strongest Man, back early next week, and he will be the one to make the call.

Thank you again - we'll let you know about the photos and then proceed promptly with your certification upon receipt of the form.

Spannend dus

super chewie ;)

moet een nieuwe foto van een close maken en sturen, voor de rest wachten op het witnessform en dan is het ok...

Netjes man!

• Topic Starter Topic Starter
He Chewie, proficiat kerel! De No.3 is niet niks.
Die 4 gaat er zeker aankomen. Keep on crushing!:thumb:

Ik krijg de nummer 1 nu 8 keer dicht met rechts en denk dat ik binnenkort de 2 maar eens ga aanschaffen om die ook eens dicht te leren knijpen. Leuke dingen wel alleen herstel ik er behoorlijk traag van steeds.

:hedbang::thumbup: Gefeliciteerd George!!!

Ga je voor de #4?

Argh... nog 2mm op de #3... ik was vandaag echt zo dichtbij.. Ik denk dat ik 'm binnen een maand of 2 wel kan sluiten.

Terug
Naar boven