AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Op de 1 kan ik nu relatief gemakkelijk reps maken, is de stap naar de 2 nu te groot, dus zou ik eerst de 1.5 aanschaffen en daarna de 2 of zou ik gelijk voor de 2 gaan?

Op de 1 kan ik nu relatief gemakkelijk reps maken, is de stap naar de 2 nu te groot, dus zou ik eerst de 1.5 aanschaffen en daarna de 2 of zou ik gelijk voor de 2 gaan?
Ik dacht de 2... :rolleyes:
Maar zou de 1,5 nu aanraden. ;)
Ik weet wel dat mijn volgende bestelling zeker de 1,5 zal bevatten, die 2 is echt een leeuw van een ding! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Ik dacht de 2... :rolleyes:
Maar zou de 1,5 nu aanraden. ;)
Ik weet wel dat mijn volgende bestelling zeker de 1,5 zal bevatten, die 2 is echt een leeuw van een ding! :D

Ja precies, die 2 is voor velen, inclusief mezelf, er eentje om hard op vast te lopen.
Ik denk persoonlijk dat 2 echt al een benchmark is.
Zo zijn er atleten die nooit boven de 100kg bankdrukken uitkomen en zo zijn er die niet boven de No.2 uitkomen.
Met veel dicipline en doorzettingvermogen gaat mij en anderen hett zeker lukken om de No.2 en verder te sluiten, maar een natuurtalent, zoals sommigen hier, ben ik zeker niet.
Hard buffelen, maar wat zal de ''overwinning'' dan zoet zijn!:p

Ja precies, die 2 is voor velen, inclusief mezelf, er eentje om hard op vast te lopen.
Ik denk persoonlijk dat 2 echt al een benchmark is.
Zo zijn er atleten die nooit boven de 100kg bankdrukken uitkomen en zo zijn er die niet boven de No.2 uitkomen.

Met veel dicipline en doorzettingvermogen gaat mij en anderen hett zeker lukken om de No.2 en verder te sluiten, maar een natuurtalent, zoals sommigen hier, ben ik zeker niet.
Hard buffelen, maar wat zal de ''overwinning'' dan zoet zijn!:p

lijkt mij eerder een kwestie van voeding en training dan van talent. Bijna iedereen op dit forum die serieus traint bencht meer dan 100 kg.

Vind de nummer 2 ook niet bijzonder zwaar, heb hem echter nog steeds niet dichtgekregen omdat ik er een tijdje niet mee heb getraind wegens pijnlijke polsen. Kreeg hem een paar keer op een paar mm na helemaal dicht.

Ik heb de COC 2.5 aangeschaft en dacht dat ik hem met gemak 6x kon dichtknijpen.
Nu lees ik dus dat de poten tegen elkaar aan moeten?

Oke, dat red ik nog niet, paar herhalingen 1.5cm afstand met rechts.
Links loopt achter op rechts.

Houd jullie op de hoogte!;)

GRt Friso

Ik heb reeds de nr. 1 die ik zowel links als rechts zo'n 15 x gesloten krijg...de nr. 2 heb ik ook maar, die krijg ik slechts 1 à 2 keer volledig gesloten (rechts en links). Ik heb vandaag nog de 1,5 besteld om als tussenstap te oefenen tussen de 1 en 2.
Als ik deze zo'n 10x gesloten krijg ga ik ervanuit dat ik 'klaar' ben om ook meerdere reps en sets te maken met de nr. 2. Pas als ik deze 10x gesloten krijg zal ik overstappen naar de 2,5 en zo probeer ik mijn niveau op te krikken. De stap van 1 naar 2 is vrij groot, en 2 naar 3 al helemaal...en de nr. 4...tja...ik weet niet of er iemand op dit forum is die deze volgens de regels helemaal dicht geknepen krijgt...in elk geval zijn de personen die deze dicht geknepen krijgen op één hand te tellen!

Keep on crushing!

Ik heb de COC 2.5 aangeschaft en dacht dat ik hem met gemak 6x kon dichtknijpen.
Nu lees ik dus dat de poten tegen elkaar aan moeten?

Oke, dat red ik nog niet, paar herhalingen 1.5cm afstand met rechts.
Links loopt achter op rechts.

Houd jullie op de hoogte!;)

GRt Friso
( Goede avatar trouwens! Één van mij favorieten! :D )

Ter aanvulling van mijn PM, deze post geeft mij wel een beetje meer "peace of mind... ;)

Druk eens op de link in mijn sig, dan zie je hoe ver ik er mee sta... :rolleyes:

Heb vrijdag niveau T en 1 besteld.

De T kreeg ik met rechts wel dicht, geen herhalingen. Met links helemaal moeilijk dicht.

Nu is het me gelukt om niveau 1 met beide handen dicht te krijgen. Ligt een beetje aan het moment, soms wil het totaal niet, soms druk je hem zo dicht. Ben nu maar bezig om met beide handen herhalingen te kunnen maken op niveau T, rechts gaat makkelijk, links minder.

We gaan ervoor, ik geef het twee/drie weken en dan maak ik met beide handen een serie van 10 op T :)

Dingen zijn trouwens ook erg verslavend, elke keer als ik er langs loop móet ik gewoon ff knijpen :P

lijkt mij eerder een kwestie van voeding en training dan van talent. Bijna iedereen op dit forum die serieus traint bencht meer dan 100 kg.

Vind de nummer 2 ook niet bijzonder zwaar, heb hem echter nog steeds niet dichtgekregen omdat ik er een tijdje niet mee heb getraind wegens pijnlijke polsen. Kreeg hem een paar keer op een paar mm na helemaal dicht.

jij heb lef :p
der zijn hier toch aardig wat mensen die serieus trainen en de 100 niet halen
misschien moet je even zoeken op
ik train niet voor kracht maar voor massa
dat excuus komt regelmatig terug :devil:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.113
Gratis Expand your hand bands t.w.v. € 16,95 bij aankoop van 2 of meer grippers!

Een kleine Kerst gedachte van onze kant.:p

Als je vanaf vandaag t/m 23 december 2008 2 of meer grippers bij ons bestelt dan ontvang je gratis de Expand your hand bands voor nog meer handkracht!

Net te vroeg besteld dus.

Vraagje aan Chewie...je bent gecertificeerd captain of crush...moet je met zowel links als rechts een captain of crush no.3 kunnen dichtknijpen of telt gewoon als je b.v. met rechts, maar niet met links een no. 3 gesloten krijgt?
Ik merk namelijk dat ik rechts (ik ben ook rechtshandig) een sterkere grip heb...krijg de no. 2 rechts 3x gesloten, maar links slechts 1x...is het mogelijk om beide handen even sterk te maken (het lijkt me overigens vrij logisch dat een hand sterker is als de andere)?

En wil je wellicht iets meer vertellen over hoe het certificeren in zijn werk gaat?

Keep on crushing!

Terug
Naar boven