Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Karel ( 4des op sterkste man van België ) krijgt #1 nog niet volledig dicht maar loopt wel farmers met 155kg en deadlift 200kg overhands. Tis gewoon iets waar je goed in moet zijn veronderstel ik

heb ze net besteld in amerika ( 6-pack, alle nummers/ grippers) ! mooi kerstkadoo! :D

Karel ( 4des op sterkste man van België ) krijgt #1 nog niet volledig dicht maar loopt wel farmers met 155kg en deadlift 200kg overhands. Tis gewoon iets waar je goed in moet zijn veronderstel ik
Ik ben geneigd het wel tot op zekere hoogte met je eens te zijn.
Maar toch wil ik ooit die Nr.3 eens dichtknijpen! ;)

Zo zwaar is coc 1 nu ook weer niet. Na twee weken ofzo kreeg, zelfs ik, hem al 7/8x dicht met rechts.

Zo zwaar is coc 1 nu ook weer niet. Na twee weken ofzo kreeg, zelfs ik, hem al 7/8x dicht met rechts.

*tumtumtum*
mijn top 3 favoriete excuses zijn:
-mijn polsen zijn maar 16.5 cm
-ik weeg maar 71 kg
-ik heb eigenlijk nog geen schema om ermee te trainen :D

gvd heb nu al moeite met de #1 :mad:

de#1 krijgen toch wel heel veel random people dicht!
mijn vriendin closed em op een paar mm niet!
#2 wordt vast een ander verhaal!

Laatst bewerkt:
Ja en ze trainen allemaal niet.

1 lukte het zelfs om reps te maken. Dat lijkt mij nog niet.

Damn, en ik dacht dat als ik de 1 ooit zou dichtkrijgen dat ik wel sterker was dan 95% van de mensen uit mijn klas :( blijkbaar moet je er aanleg voor hebben.

de#1 krijgen toch wel heel veel random people dicht!
mijn vriendin closed em op een paar mm niet!
#2 wordt vast een ander verhaal!
Yep... :D
Nr.1 = 140lbs/64kg
Nr.2 = 195lbs/89kg
Ik vond de Nr.2 echt even schrikken toen ik 'm openmaakte...
En ik vind het nog steeds een "mormel" van een ding! :(

Heb vandaag de nr. 1 binnengekregen. Ik dacht dat die wel te doen moest zijn, maar ik krijg m niet veel verder dan parallel.

Ik ga dus nog even oefenen.

Gozer op me werk kreeg de 2 tot 0,5cm dicht voor het eerst. I say nice :)

ik blijf echt problemen hebben met men linker hand
constant bij pink heel men vel eraf :(

@ Chewie

Bij het oefenen met de gripper, hou je de gripper dan enkele tellen gesloten als je hem hebt dichtgeknepen of is het dicht en meteen weer open?

Keep on crushing!

@ Chewie

Bij het oefenen met de gripper, hou je de gripper dan enkele tellen gesloten als je hem hebt dichtgeknepen of is het dicht en meteen weer open?

Keep on crushing!
De basis filosofie is om 1-2 opwarmsetjes te doen van ongeveer 10 herhalingen.
Daarna 2-3 setjes van 5 of minder reps, maximaal 3x per week.

Wat je niet moet doen zijn oneindig veel setjes en reps maken met een COC gripper die veel te licht is voor je. Zo word je niet sterker.

Over het algemeen raden ze je aan een niveau omhoog te gaan als je 10-12 volledige reps achter elkaar kunt maken, uiteraard zit hier rek in.

Als je vast komt te zitten op bepaald niveau dan is verandering van trainingsmethodiek het antwoord.

Varieer in sets, reps en het aantal trainingsdagen per week.
Je kunt ook vorm veranderen, bijvoorbeeld door de gripper ondersteboven proberen dicht te knijpen (met de veer dus naar onderen gericht i.p.v naar boven).

Heb vandaag de COC 2.5 binnen gekregen en kreeg dit als informatie bij geleverd.

bron:Sportfood

Terug
Naar boven