- Waardering
- 1.012
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben geneigd het wel tot op zekere hoogte met je eens te zijn.Karel ( 4des op sterkste man van België ) krijgt #1 nog niet volledig dicht maar loopt wel farmers met 155kg en deadlift 200kg overhands. Tis gewoon iets waar je goed in moet zijn veronderstel ik

Ik zie gasten in de gym die #1 zelfs niet dicht krijgen...

Ja, maar jij bent een meisje...

Coc's meegenomen naar mijn werk. 5 van de 9 kregen de #1 dicht. Viel me mee, geen van allen trainen met gewichten.
-- Nog 5 man getest, 4 kregen de #1 dicht.
Ja, maar jij bent een meisje...
Jij kan geen mietje zijn.![]()

Zo zwaar is coc 1 nu ook weer niet. Na twee weken ofzo kreeg, zelfs ik, hem al 7/8x dicht met rechts.

wtf
zaten er ook ecto's tussen die hem dicht kregen?
Ja en ze trainen allemaal niet.
1 lukte het zelfs om reps te maken. Dat lijkt mij nog niet.
blijkbaar moet je er aanleg voor hebben.Yep...de#1 krijgen toch wel heel veel random people dicht!
mijn vriendin closed em op een paar mm niet!
#2 wordt vast een ander verhaal!

Is geen schande hoor, succes!Heb vandaag de nr. 1 binnengekregen. Ik dacht dat die wel te doen moest zijn, maar ik krijg m niet veel verder dan parallel.
Ik ga dus nog even oefenen.

De basis filosofie is om 1-2 opwarmsetjes te doen van ongeveer 10 herhalingen.@ Chewie
Bij het oefenen met de gripper, hou je de gripper dan enkele tellen gesloten als je hem hebt dichtgeknepen of is het dicht en meteen weer open?
Keep on crushing!