XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Je hoeft hem maar met 1 hand te kunnen closen ( neem de gripper in je hand, hanteer je set up, laat zien dat er een creditcard tussen past en knijp toe). En bij de meeste zal 1 hand sterker zijn, maar je kan het aardig weg trainen.

Als je zover ben dat je MEERDERE #3 met een ccs (creditcard set) dicht krijg, mag je ironmind mailen. Ze sturen dan een mailtje terug of je terdege bewust bent van de regels. Hierop antwoord je dan ja. Hun laten je dan weten wanneer ze een getuige in nederland voor je hebben gevonden (als het even kan in de buurt wonend). Jij moet die getuige dan mailen en een afspraak regelen. Naja op de afspraak neemt de getuige de #3 mee die hij toegestuurd heeft gekregen(nog dicht in de verpakking). Deze word geopend waar jij bij bent. Je mag de gripper testen....en daarna doe je je ding.
De getuige ondertekend het witness formulier en stuurt het op naar ironmind. Jij stuurt een foto van een gesloten #3 (liefst natuurlij kva nde certificering zelf, maar goed..) + korte bio naar ze toe. En zodra hun het witness formulier binnen hebben, ben je officieel gecertificeerd en krijg je een tshirt + certificaat + ironmind pasje thuisgestuurd...

@ Chewie,

En als je jezelf "een beetje" overschat hebt... :D
En je krijgt het niet voor elkaar..? :eek:

Wie zijn die mensen die getuige zijn?

Ik heb zelf overigens (nog?) niet de ambitie mezelf te certificeren hoor...
Ik worstel op het moment nog steeds met de No.2 :rolleyes:

Tja, ik weet het, dat is altijd het ''nadeel'' van acties.
Aan de andere kant je hebt nu precies 2 weken om er nog van te profiteren!:p
Mmm, heb er voorlopig nog maar 1 nodig en dat is Nr.3.. 2.5 close zit er nou eindelijk wel weer in op een goede dag. (mag ik hopen nr2 6 reps repout)

Hummer dan is het jammer volgende x beter... Je moet het voor jezelf een beetje in schatten.
Zijn meestal klanten van ironmind( veel mede gripfanaten)

@ Chewie,

En als je jezelf "een beetje" overschat hebt... :D
En je krijgt het niet voor elkaar..? :eek:

Wie zijn die mensen die getuige zijn?

Ik heb zelf overigens (nog?) niet de ambitie mezelf te certificeren hoor...
Ik worstel op het moment nog steeds met de No.2 :rolleyes:
Er zijn er die er 3 of 4 keer over gedaan hebben, dus je zou echt niet de eerste en zeker niet de laatste zijn...
Je kunt altijd het risico lopen om een extreme gripper te krijgen, sh1t happens ;)

Hummer dan is het jammer volgende x beter... Je moet het voor jezelf een beetje in schatten.
Zijn meestal klanten van ironmind( veel mede gripfanaten)

Er zijn er die er 3 of 4 keer over gedaan hebben, dus je zou echt niet de eerste en zeker niet de laatste zijn...
Je kunt altijd het risico lopen om een extreme gripper te krijgen, sh1t happens ;)
Thanks Dudes! :cool:
Al heb ik nog steeds niet de ambitie om het te proberen, het is wel geruststellend. :rolleyes:

De dag dat ik de No.2 echt gecontroleerd kan crunchen, vier ik een feestje! :D
Wat een kl_reding zeg... :o

Ik heb m'n nummer 1 nu ongeveer 2 weken, ik heb hem 1 mm van close gehad met rechts. Ik heb het idee dat ik hem wel dicht kan krijgen, maar hij glijdt steeds weg zeg maar. Valt hier iets aan te doen?

Ok... maar kan ik niet door middel van techniek er iets aan verbeteren?

in ieder geval zorgen dat je hem goed vast hebt.. de ene poot van de gripper echt zo dicht mogelijk bij je vingers (over die twee lijnen heen zegmaar). En je duim ook in een soort 'haakvorm' houden (wat je doet als je het 'blablabla'gebaar maakt zegmaar :p) en als je dat al deed is de enige oplossing gewoon magnesium ;)

Ik dacht de 2... :rolleyes:
Maar zou de 1,5 nu aanraden. ;)
Ik weet wel dat mijn volgende bestelling zeker de 1,5 zal bevatten, die 2 is echt een leeuw van een ding! :D

Ja precies, die 2 is voor velen, inclusief mezelf, er eentje om hard op vast te lopen.
Ik denk persoonlijk dat 2 echt al een benchmark is.
Zo zijn er atleten die nooit boven de 100kg bankdrukken uitkomen en zo zijn er die niet boven de No.2 uitkomen.
Met veel dicipline en doorzettingvermogen gaat mij en anderen hett zeker lukken om de No.2 en verder te sluiten, maar een natuurtalent, zoals sommigen hier, ben ik zeker niet.
Hard buffelen, maar wat zal de ''overwinning'' dan zoet zijn!:p

Shit, ik heb de 2 besteld

Gratis Expand your hand bands t.w.v. € 16,95 bij aankoop van 2 of meer grippers!

Een kleine Kerst gedachte van onze kant.:p

Als je vanaf vandaag t/m 23 december 2008 2 of meer grippers bij ons bestelt dan ontvang je gratis de Expand your hand bands voor nog meer handkracht!

Damn, net iets te vroeg besteld, anders had ik de 1.5 en de 2 besteld :(

Shit, ik heb de 2 besteld

Damn, net iets te vroeg besteld, anders had ik de 1.5 en de 2 besteld :(
Misschien ben jij wel zo'n "natuurtalent" joh! :D
Knars je die No.2 even een minuutje of wat dicht! ;)
M'n broer heeft 'm gelijk de eerste keer gesloten (zei hij... :rolleyes: ) maar ik heb dat niet echt geverifiëerd... :o

;);););););)Maar die actie blijft een rotstreek! ;);););););););)

Voor het eerst een setje van 5 (rechts) en 4 (links) gemaakt met de #1. Twee a drie per keer per week een paar korte setjes geven een goed resultaat dus.

Kon een paar weken geleden de #1 maar 1 keer dicht krijgen.

Laatst bewerkt:
Vandaag nog maar eens de #2 geprobeerd en zonder probleem dichtgekregen met rechts :)

Ik wil gaan beginnen met CoC grippers, maar met welke kan ik het beste beginnen?

Mijn stats zijn:
BP 5x100
Chin 20x
DL 1x205
Squat 5x 150 (smith)

Kan ik met nummer 1 het beste beginnen? Of lager?
Alvast bedankt

Ik wil gaan beginnen met CoC grippers, maar met welke kan ik het beste beginnen?

Mijn stats zijn:
BP 5x100
Chin 20x
DL 1x205
Squat 5x 150 (smith)

Kan ik met nummer 1 het beste beginnen? Of lager?
Alvast bedankt
Ik zou durven zeggen, een "Sport" en een No.1 :D
Maar hat is heel moeilijk te zeggen.
Bankdruk prestaties zeggen ook al niks bijv.
Kijk maar naar "InSiDeOut"... :eek:

Er wordt altijd aangeraden om eerst op te warmen met een lichtere gripper, vandaar de Sport.
De No.1 is een realistische keuze, en als hij "wat makkelijk" voor je mocht zijn kun je altijd een tijdje setjes doen, en daarna een No.1,5 of No.2 aanschaffen.

IMHO :rolleyes:

Ik heb vanmorgen (zonder "warming up") de No.2 enkele keren gesloten. :cool:
Ik ga vooruit, maar het is een beest van een gripper, daar blijf ik bij... :(

Ik heb de No.1,5 nu ook binnen! :D

Bedankt voor de geweldige service "Sportfood" (en Annick) :cool:

Ik vind de stap tussen de No.1 en de No.2 toch wat groot, en denk een iets betere training te kunnen doen nu ik ook de No.1,5 heb... :o

De No.2 is een kreng! :(
Al lukt ie wel gelukkig, maar het is beestachtig zwaar vind ik... :p

Trek je je ook af op de no2?

Terug
Naar boven