AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Vandaag voor het eerst de no 1 dicht. Had hem vaak op 1mm verschil dicht, maar had vandaag gelijk 3 reps!

Naja komt er gewoon op neer dat je een 2e hands nr3 voor 15euro mag over nemen...filmpje erbij is gewoon meer voor ons op het forum :P

Ik zou graag nog een CoC No.3 er bij hebben maar dan wel het liefst nieuw. En mijn adres geven op dit forum lijkt mij niet echt verstandig.

Ja popjesto nu heb je pech... gaan de grippers aan je neus voorbij.

Exclusief verzend woon in den haag en ben 3x per week in zaandam te vinden, met overstappen op Adam sloterdijk...Adres gegevens worden uiteraard niet op het forum uitgewisseld.
En why the **** zou je hem nieuw willen?? Ik heb me gecertificeerd op die gripper....

Exclusief verzend woon in den haag en ben 3x per week in zaandam te vinden, met overstappen op Adam sloterdijk...Adres gegevens worden uiteraard niet op het forum uitgewisseld.
En why the **** zou je hem nieuw willen?? Ik heb me gecertificeerd op die gripper....
Misschien is hij bang dat hij "uitgelubberd" is, en gelijk al 30 reps er mee kan maken... ;)

we gaan wel even regelen via pm want constant hier posten schiet niet echt op :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.250
De No.3,5 gaat nu weg voor €19.95. Nieuw in verpakking
De laatste.;)

Kan gewoon via de website Override.

zal is even kijken of ik op tijd ben dan
btw ik had bij vorige bestelling expand your hand bands erbij gekregen en kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een scheur in 1 van men gele zit
blijft deze wel gewoon heel ?

• #1.254
zal is even kijken of ik op tijd ben dan
btw ik had bij vorige bestelling expand your hand bands erbij gekregen en kwam er afgelopen vrijdag achter dat er een scheur in 1 van men gele zit
blijft deze wel gewoon heel ?

Ze zijn heel sterk maar als er een scheur in zit ben ik bang dat ie uiteindelijk zal scheuren.
Als je de 3,5 bestelt zal ik een nieuwe gele meesturen.;)

Ze zijn heel sterk maar als er een scheur in zit ben ik bang dat ie uiteindelijk zal scheuren.
Als je de 3,5 bestelt zal ik een nieuwe gele meesturen.;)

mooi
kan ik em trouwens reserveren voordat hij foetsie is ?
ik bestel hem sowieso maar zit nog ff rond te neuzen voor ander snoepgoed

• #1.256
mooi
kan ik em trouwens reserveren voordat hij foetsie is ?
ik bestel hem sowieso maar zit nog ff rond te neuzen voor ander snoepgoed

Wil hem wel tot vanavond voor je reserveren.;)
In het ergste geval heb ik nog 1 extra nieuw verpakte reserve die ik zelf wilde gebruiken, maar ik zit voorlopig nog lang niet op 3,5:o, dus die kan ik evt. ook nog verkopen.

Wil hem wel tot vanavond voor je reserveren.;)
In het ergste geval heb ik nog 1 extra nieuw verpakte reserve die ik zelf wilde gebruiken, maar ik zit voorlopig nog lang niet op 3,5:o, dus die kan ik evt. ook nog verkopen.

besteld.
de 4 ga ik nooit meer bestellen denk ik
kans dat ik die dicht krijg is nihil volgens mij

• #1.258
En wat kost die reserve 3.5 van je ? ;)

• #1.260
Terug
Naar boven