AndroidHealthClinic

Het grote Captains of Crush gripper topic

Ik heb vandaag de HG200 van mijn broer geprobeerd maar die was een beetje te licht. Ik ga binnekort de HG300 en 350 bestellen. Ik denk anders dat ik die CoC 4 niet dicht ga krijgen. Kon de CoC 4 alleen dicht krijgen met beide handen.

dude maak is een filmpje van je close attempt op de nr4...en ja je kent heus iemand met een mobiele phone en cam ... :D

Een poging en 'm dan niet dichtkrijgen is toch niet leuk. Er staan al zat videos op youtube van mensen die pogingen doen en 'm niet dicht krijgen. Als het mij lukt om 'm ongeveer dicht te krijgen tot 1 cm ofzo dan is het mischien nog wel een video waard.

Ik vraag er toch om...mij boeit het dus wel :) Ik heb mijn poging op de 4 ook op youtube staan.

Ik heb 2 grippers die enorm kraken en piepen. Hoe kan ik dit oplossen zonder olie oid te gebruiken?

Wat is er mis met olie dan? Mijn piepen trouwens ook ontzettend en op eentje zit een beetje roest.. Kan dat kwaad eigenlijk?

Omdat ik geen vettige grippers wil.

Ik zal dalijk eens kijken wat we in de schuur hebben liggen.

Bedankt :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.270
Ik heb 2 grippers die enorm kraken en piepen. Hoe kan ik dit oplossen zonder olie oid te gebruiken?

Kan gebeuren in de loop van de tijd. WD40 doet wonderen. Anders een klein druppeltje olie op de veer laten druppelen en gelijk uitwrijven met een doekje. Zo wonderen je grippers ook niet vettig.

Roesten doen de grippers niet. Door oxidatie kan er wel een heel dun laagje vliegroest op de veer vormen. Kan totaal geen kwaad. Beetje Jif en een een doekje en weg. daarna wel even WD40 of olie op de veer.;)

Kan gebeuren in de loop van de tijd. WD40 doet wonderen. Anders een klein druppeltje olie op de veer laten druppelen en gelijk uitwrijven met een doekje. Zo wonderen je grippers ook niet vettig.

Roesten doen de grippers niet. Door oxidatie kan er wel een heel dun laagje vliegroest op de veer vormen. Kan totaal geen kwaad. Beetje Jif en een een doekje en weg. daarna wel even WD40 of olie op de veer.;)

Bedankt!

Maandag in de stad WD40 kopen :)

Heb een tijd terug flink met die grippers getraind maar merkte dat je handen veel rust nodig hebben. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer de deads goed doen vanwege de kramp in mijn handen. Dat is nu weer 3 weken geleden dus binnenkort weer eens proberen.

Heb een tijd terug flink met die grippers getraind maar merkte dat je handen veel rust nodig hebben. Op een gegeven moment kon ik niet eens meer de deads goed doen vanwege de kramp in mijn handen. Dat is nu weer 3 weken geleden dus binnenkort weer eens proberen.

Begon bij mij op een gegeven moment zelfs te ontsteken. Goed voor, tijdens en na een gripsessie je handen los blijven schudden, dan voelt het veel beter.:D

Zal het eens proberen

Ik heb vandaag voor het eerst een gripper in me handen gehad. en de verkoper stond er van te kijken dat ik voor de eerste keer meteen de 250 dichtkreeg, maar aangezien ik nog nie echtte wauw stats heb lijkt me dat wat overdreven. toch?

HG's zijn helaas geen COC's... maar toch netjes.

Terug
Naar boven