XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

een coc4 half dichtkrijgen zegt weinig, dingen worden met de 3e macht zwaarder ofzo koop een 3 en close die eerst ;)
De No.3 hadden ze niet meer sportfood.nl wel de 3.5 maar dat zit dan komt dan eigelijk al te dicht bij de 4 dus had ik toch maar een 4 genomen(ik wou op de eerste plaats een CoC in plaats van HG). Ik kijk wel hoe ver ik er mee kom eind van de maand anders kan ik altijd nog zo'n Heavy Gripper kopen.

Je zegt dat je de 3 ookal dicht hebt gekregen. Hoe zit dat nou dan?

Die Popjesto is één grote grap. :D

Hallo,
Ik train nu ongeveer 8 jaar en train de laatste tijd weer veel op de sportschool.
Daar doe ik dan full-body workouts maar het lijkt helemaal niks te werken.
Ik zit met meeste apparaten op het maximum gewicht. Maar doe op de sportschool
eigelijk nooit iets met losse gewichten. Ik heb dus een paar dagen geleden een train
bankje gekocht en ben gaan trainen met dumbbells. Ik deed de bench press met 30kg(2x15kg)
En heb nu dus spierpijn in mijn borst en biceps(van de gewichten neerleggen), terwijl ik normaal
de chest press machine van de sportschool met 120kg of de bicepcurl machine met 110kg zonder
pierpijn kan doen. Ik heb thuis een Bodycraft Deluxe bankje, 2 dumbbells van 15kg, een halter
stang 30mm, en heb wat kettlebells besteld. En mischien koop ik binnekort een spinfiets om beenspieren
thuis te kunnen trainen. Ik heb niet veel ruimte in mijn kamer anders zou ik wel zo'n kage kopen ofzo.
Heeft iemand dus wat ideeen om thuis te kunnen trainen of mischien wat advies, ik kan 7 dagen per
week trainen als het nodig is. Het gaat mij dus vooral om kracht en groot worden.

Maar 5 mannen op de wereld hebben ooit de 5 officieel geclosed. Monsterlijk sterke mannen... en jij gaat ff de CoC 4 closen.

Zelfs de 3 is maar door ruim 160 man ooit officieel gesloten. Wat is je naam? Ff kijken of je er tussen staat.
http://www.ironmind.com/ironmind/opencms/ironmind/Main/captainsofcrush3.html
Mijn kracht is niet gebaseerd op postcount of bekentheid, dus mischien sta ik binnekort wel bij die CoC no.4 er tussen.

Zou eerst de 3 maar eens proberen ben benieuwd of je dat gaat lukken.

Sorry dat ik het zeg, maar zo kun je echt niet trainen. Een V&D gripper en een 4. Je moet minimaal een 2 en 3 erbij hebben om goed te kunnen reppen.

Bestel die dingen bij ironmind.com dat heb ik ook gedaan. De dollar staat laag, ik was minder kwijt dan deze in Nederland te bestellen. Maar succes kerel.

Ik heb nog een 3 over...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.235
Mischien komt dat omdat ik een voorbeeld verhaal vertelde om een voorbeeld te geven (over die CoC No.3 en dat 2 jaar trainen) waardoor ik dan mischien wel geloofwaardig over zou komen.

Om enige kans op No.4 closure te krijgen zul je niet aan andere grippers kunnen ontkomen. NIEMAND sluit de 4 vanuit het niets.
Ik weet niet wat je basis grip kracht is maar je kunt idd de CoC's bij Ironmind bestellen of de Heavy grips bij ons.
Voor 89,95 heb je bijv. alle Heavy Grips t/m de HG350. De HG350 zit heel dicht bij de No.4. Zo zou je alle stappen kunnen doorlopen en 4 uiteindelijk misschien kunnen closen.
Succes ermee!;)

Sorry dat ik het zeg, maar zo kun je echt niet trainen. Een V&D gripper en een 4. Je moet minimaal een 2 en 3 erbij hebben om goed te kunnen reppen.

Bestel die dingen bij ironmind.com dat heb ik ook gedaan. De dollar staat laag, ik was minder kwijt dan deze in Nederland te bestellen. Maar succes kerel.
Ik bestelde vaak uit het buitenland met de credit card van mijn moeder, maar heb nu geen toegang meer tot een credit card. Maar mijn broer heeft de HG200 besteld dus zal eens kijken of ik die morgen dicht krijg. En ik heb eigelijk nooit met gripppers getraind maar af en toe pakte ik die van V&D om een beetje te trainen. Maar ik ga gelukkig al vooruit met de CoC 4, ik had vandaag nog ongeveer 2.5 cm om 'm dicht te krijgen.

Popjesto,
2,5cm verwijderd van een "close" op de No.4 zegt me niet zo veel.
Het zijn vooral de laatste mm's die steeds zwaarder worden.
Veel suc6 er mee! :cool:
Keep on crushing! :D
We horen nog van je! ;)

Nogmaals ik heb nog een #3 liggen ter overname....enige wat ik vraag is een filmpje met je eerste poging op de #3 +15euro

Mooie deal... maar dan neem ik aan dat jij niet meer veder gaat voor een hogere certificering.

ik heb 2 nr 3's thuis :D en verder een T,1,2,bb sm,3,bb elite,3.5 en 4...wees gerust ik ga het weer oppakken :)

Terug
Naar boven