- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk dat de #1,5 erg zwaar is en wil nog een gripper om op reps te trainen.
@Sportfood, je geeft aan dat de HG150 tussen de trainer en de #1 in. Heb je dit uit eigen ervaring?
Dat is ideaal dan want ik hoorde hier dat er weinig verschil zit tussen de #1 en de #1.5
Heb zojuist de HG150 besteld. Een opwarm gripper heb ik al.
Thnx voor uitleg.
Greetz,
Mark

Geen aspiraties naar de #4 toe te trainen??Net weer is ermee gespeeld....de beef builder elite (3.3) gesloten ondanks dat ik sinds eind oktober niet meer getraind heb met ze...
?.
Nee, die ene kerel die een nr4 had besteld.
Welke kerel?
Oh die... Mischien had ik ook een mooi verhaal moeten vertellen over dat ik bij een CoC No.1 ben begonnen en dan na 2 jaar ofzo eindelijk de 3 dicht heb gekregen. Maar nee ik kan alleen vertellen dat ik meteen een CoC No.4 half dicht heb gekregen. Wat een saaie CoC achtergrond heb ik zeg. [/troll]
een coc4 half dichtkrijgen zegt weinig, dingen worden met de 3e macht zwaarder ofzo koop een 3 en close die eerstOh die... Mischien had ik ook een mooi verhaal moeten vertellen over dat ik bij een CoC No.1 ben begonnen en dan na 2 jaar ofzo eindelijk de 3 dicht heb gekregen. Maar nee ik kan alleen vertellen dat ik meteen een CoC No.4 half dicht heb gekregen. Wat een saaie CoC achtergrond heb ik zeg.