Fitness Seller

Het grote Captains of Crush gripper topic

Merk dat de #1,5 erg zwaar is en wil nog een gripper om op reps te trainen.

@Sportfood, je geeft aan dat de HG150 tussen de trainer en de #1 in. Heb je dit uit eigen ervaring?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Merk dat de #1,5 erg zwaar is en wil nog een gripper om op reps te trainen.

@Sportfood, je geeft aan dat de HG150 tussen de trainer en de #1 in. Heb je dit uit eigen ervaring?

Hoi Mc.chick,

Ja, dit is uit eigen ervaring. Officieel is de HG150 gelijk aan CoC. No.1, maar ik heb ze allebei met elkaar vergeleken en de HG150 sluit moeilijker dan de Trainer, maar weer iets makkelijker dan de No.1.
Zoek je nog een warming up gripper dan zou ik de HG100 pakken (tussen CoC guide en sport) of de 150.

Sportieve groeten,
Bas

Dat is ideaal dan want ik hoorde hier dat er weinig verschil zit tussen de #1 en de #1.5
Heb zojuist de HG150 besteld. Een opwarm gripper heb ik al.

Thnx voor uitleg.

Greetz,

Mark

• #1.204
De HG150 is binnen, deze kan ik wel sluiten :D, zal idd iets lichter zijn dan de #1.

Zal binnenkort weer eens lekker gaan grippen, heb nu flinke spierpijn aan mijn handen.

• #1.206
Alleen de CoC No.3,5 en de No.4 nog verkrijgbaar bij ons.
Daarna zijn het alleen nog de Heavy Grips.;)

Ik heb juist wat magnesium chalk besteld en ik probeerde het en kon direct de 1,5 weer 3x sluiten en zonder maar 1keer helpt veel hoor :p

• #1.208
Alleen de No.3,5 is nog over. De laatste gaan de deur uit van €29,95 voor €24,95!

Laatst bewerkt:
Net weer is ermee gespeeld....de beef builder elite (3.3) gesloten ondanks dat ik sinds eind oktober niet meer getraind heb met ze...

Ik heb nog geen gripper, maar ga denk ik de HG200 bestellen.

Ik heb vandaag de CoC No.4 binnen gekregen. Kon alleen nog maar de 3.5 of 4 bestellen dus dan toch maar een 4. Na een paar keer proberen heb ik 'm op het best ongeveer tot de helft dicht geknepen.

Grappenmaker. :)

Oh die... Mischien had ik ook een mooi verhaal moeten vertellen over dat ik bij een CoC No.1 ben begonnen en dan na 2 jaar ofzo eindelijk de 3 dicht heb gekregen. Maar nee ik kan alleen vertellen dat ik meteen een CoC No.4 half dicht heb gekregen. Wat een saaie CoC achtergrond heb ik zeg. [/troll]

Als je de 3 dicht krijgt waarom ga je dan niet voor een certificering? Dan ben je de 3e hier op dit forum.

Oh die... Mischien had ik ook een mooi verhaal moeten vertellen over dat ik bij een CoC No.1 ben begonnen en dan na 2 jaar ofzo eindelijk de 3 dicht heb gekregen. Maar nee ik kan alleen vertellen dat ik meteen een CoC No.4 half dicht heb gekregen. Wat een saaie CoC achtergrond heb ik zeg.
een coc4 half dichtkrijgen zegt weinig, dingen worden met de 3e macht zwaarder ofzo koop een 3 en close die eerst ;)

Terug
Naar boven