XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

olie erop maakt die dingen iets makkelijker...piepen verdwijnt vanzelf wel...

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

btw net de coc3 TNS rechts en links op een mm :P
Dan zal ik die van mij eens in de olie donderen, misschien gaat het dan wat beter... :D

Is er eigenlijk iemand met die HG grippers in de buurt van den haag of maassluis?

waar zit je normaal dan?

hmmz is tot de 250 :P ik wilde eerder de 300 en 350 is proberen :P

prijs technisch gezien ga voor het hele pakket :P is 35euro meer voor 3grippers extra :P (die los totaal 60euro kosten)

Scheelt maar 5 euro als je 1 pakket neemt van 3 en dan twee losse koop, doe dat liever :P anders zit ik met een gripper die ik toch niet gebruik

het was te proberen :P

Na twee weekjes trainen toch al van de HG200 naar de HG250 gegaan. Gaat best vlug zo het trainen met grippers!

tijdje weggeweest maar ik ben weer terug
helaas met een gebroken middenhandsbeentje :(
heb er ondertussen 2 weken opzitten en volgens arts duurt het nog wel een week voordat ik volledige spiercontrole terug heb en nog 4 weken voordat ik weer mag gaan belasten.

dit belasten zal vast niet met een coc 2 ofzo zijn.
6 weken amper belasting dus kracht zal wel enorm ingekakt zijn
train nu ook niet omdat ik amper iets kan doen. alleen linker arm curls ofzo
squat gaat ook al niet omdat ik alleen free weights heb :(

wat is een mooie manier om dit weer op te bouwen ?
een zwakke gripper kopen en dan een coc of een hg
of zo'n ding halen bij de sporthandel van die flut dingetjes

ja de zwakkere grippers nemen...reken er maar op dat het pijn kan doen in het begin :P

ja de zwakkere grippers nemen...reken er maar op dat het pijn kan doen in het begin :P

:headbang::fire:
ik baal echt
ben ook al flink wat gewicht kwijt dus word lekkere setback
lekker bagger voor de motivatie en geestelijke gestelheid
coc 3 is nu weer mijlenver

nou die crush kracht blijft over het algemeen redelijk goed hangen...denk dat het genezen van het botje het langste en vervelenste word om te testen :P

tijdje weggeweest maar ik ben weer terug
helaas met een gebroken middenhandsbeentje :(
heb er ondertussen 2 weken opzitten en volgens arts duurt het nog wel een week voordat ik volledige spiercontrole terug heb en nog 4 weken voordat ik weer mag gaan belasten.

dit belasten zal vast niet met een coc 2 ofzo zijn.
6 weken amper belasting dus kracht zal wel enorm ingekakt zijn
train nu ook niet omdat ik amper iets kan doen. alleen linker arm curls ofzo
squat gaat ook al niet omdat ik alleen free weights heb :(

wat is een mooie manier om dit weer op te bouwen ?
een zwakke gripper kopen en dan een coc of een hg
of zo'n ding halen bij de sporthandel van die flut dingetjes

Ik heb presies hetzelfde, 3 weken geleden een boksers fractuur opgelopen (10 dagen erna pas naar het ziekenhuis) en ben net 1 dag uit het gips. Bot zit voor +- 15 graden onder andere hoek.

Zit nu wat te kloten met zoeen grippertje welke ooit in het kerstpakket zat. En moet eerlijk toegeven tis niet echt moeilijk maar gewoon k*t om hem dicht te krijgen. Je voelt alles in je hand zwak zijn is echt een k*t gevoel.

Denk dat je het gewoon het best ook zoeen zwak grippertje moet op scharrelen om is het aleen om de beweging weer goed te krijgen. Succes in iedergeval ermee!

Ik heb presies hetzelfde, 3 weken geleden een boksers fractuur opgelopen (10 dagen erna pas naar het ziekenhuis) en ben net 1 dag uit het gips. Bot zit voor +- 15 graden onder andere hoek.

Zit nu wat te kloten met zoeen grippertje welke ooit in het kerstpakket zat. En moet eerlijk toegeven tis niet echt moeilijk maar gewoon k*t om hem dicht te krijgen. Je voelt alles in je hand zwak zijn is echt een k*t gevoel.

Denk dat je het gewoon het best ook zoeen zwak grippertje moet op scharrelen om is het aleen om de beweging weer goed te krijgen. Succes in iedergeval ermee!

je bot is niet gecorrigeerd ?
je zei 3 weken geleden maar je zit alweer te gripperen mag dat al zo snel ?
ik zit nu op iets meer dan 2 weken en heb bijna volledige spier controle weer terug. kan men pink nog net niet helemaal strekken

Je kan beginnen met een lichte dumbbell door je vingers te rollen. Op de tippen van je vingers starten en naar boven rollen.

Vrijdag coc 2 gesloten!

Net CoC 1 t/m 3 besteld, dus ben benieuwd :)

Terug
Naar boven