MuscleMeat

Het grote Captains of Crush gripper topic

Enig idee hoe lang het duurt voor die dingen binnenzijn?

As het uit de US komt dan kan het zo 3 weken duren, als het niet langer is.

Ze zijn binnen, wel 25 euro importkosten nog er bovenop :( Zo even mee spelen!

OK CoC #1 eitje, #2 bijna close, denk dat ik die binnen een paar weken dichtheb... 3 mag ik nog wel ff voor oefenen!

OK CoC #1 eitje, #2 bijna close, denk dat ik die binnen een paar weken dichtheb... 3 mag ik nog wel ff voor oefenen!
Die Nr.2 ligt wel in veel mensen hun bereik, maa de Nr.3 is al iets anders denk ik...
Ik heb 'm maar niet gekocht...
Als ik de Nr.2 een keer of 20 kan sluiten, heb ik nog tijd éh?!
Crush ze! :thumb:

Ik was nog ff benieuwd naar het vasthouden van de gripper. Is het nou de bedoeling dat je pink ook meeknijpt? Of mag die er ook onder vallen? Heb nogal grote klauwen nml, en merk dat als ik de gripper ook met m'n pink vasthou m'n wijsvinger bijna tegen de veer aanzit (en dat een close dus veel zwaarder is).

#2 geclosed met links ook, met men klotehand !

Ik was nog ff benieuwd naar het vasthouden van de gripper. Is het nou de bedoeling dat je pink ook meeknijpt? Of mag die er ook onder vallen? Heb nogal grote klauwen nml, en merk dat als ik de gripper ook met m'n pink vasthou m'n wijsvinger bijna tegen de veer aanzit (en dat een close dus veel zwaarder is).
Volgens mij mag je pink er buiten vallen, maar zou denk ik alleen maar nadelig werken. Je kan het best proberen je pink er half op te doen. Mischien heb je hier wat aan(zijn HG's maar dat zou niet uit moeten maken)
http://www.youtube.com/watch?v=dRLTBPxVL7k

goed filmpje, thx! moest m'n duim meer naar voren duwen.

CoC #2 close met rechts :) (no-set)

#2 met links ook close :)

Gisteren eindelijk na lange tijd de #3 weer gesloten. Hopelijk kan ik toch met een paar weken eens een filmpje maken.

Tnx koekieschoen.. maar zo belangrijk vind ik hem nou ook weer niet.

Als ik hem ooit CCS kan sluiten en mezelf laat certificeren, dan zorg ik wel voor een hq filmpje. Met mijn fotocamera krijg ik hem niet scherper en ik heb nu niemand hier die het kan filmen.

De #4 lijkt me nog erg ver weg ;)

nice :) nummer en knijppoging idd volledig onzichtbaar, maar ik geloof je ook :) gefeliciteerd!

Terug
Naar boven