XXL Nutrition

Het grote Captains of Crush gripper topic

Tja.. dat zou kunnen.

ik heb alleen een keer nummer 2 in me handen gehad. Viel me vies tegen :o

mensen, wil deze grippers ook bestellen. wil eigenlijk gelijk 2 bestellen. heb redelijke onderarmen en sterke handen, of raden jullie aan om toch met 1 te beginnen?

en heeft iemand enig idee hoe lang het duurt als je besteld bij ironmind?

Heb me #2 in de gym achtergelaten vooralsnog niemand die hem heeft gesloten....dus tenzij je geen fitness homo bent en jezelf als aankomend beest bestempeld zal de #2 te zwaar zijn...

heb de #2 gisteren besteld, we shall see!

heb de #2 gisteren besteld, we shall see!
Alleen de Nr.2 is niet zo'n goed idee denk ik...
Je hebt er toch wel ééntje nodig voor de warming up vind ik.
Of je moet zo'n genetisch gemanipuleerd monster zijn dat je de Nr.2 als warming up kan gebruiken, maar dan had je beter de Nr.3 erbij besteld! :D

yep....in mariahoeve en niet bij aphrodite...

Ken oasis heette vroeger panatta en heb daar toen 3jr getraind ofzo...een goede vriend van mij traint er nog steeds (erik)...er trainen nog een paar knakkers van het forum hiero...
Welke grippers heb jij?

Ken oasis heette vroeger panatta en heb daar toen 3jr getraind ofzo...een goede vriend van mij traint er nog steeds (erik)...er trainen nog een paar knakkers van het forum hiero...
Welke grippers heb jij?

1, 2 en 3
1 is een eitje, 2 heb ik close met links en rechts, al lukte die ff een tijdje niet meer... sinds 2 weken weer wel. 3 is nog een illusie :)

koop een 2.5 ofzo het helpt aardig...

Alleen de Nr.2 is niet zo'n goed idee denk ik...
Je hebt er toch wel ééntje nodig voor de warming up vind ik.
Of je moet zo'n genetisch gemanipuleerd monster zijn dat je de Nr.2 als warming up kan gebruiken, maar dan had je beter de Nr.3 erbij besteld! :D

hehe ja ik heb wel van die knijpdingen, die kan ik als warming up gebruiken.. maar denk dat het vies tegenvalt, ben echt benieuwd!

tussen die kijkshop crap en de nr 2 is hetzelfde verschil als tussen een lege barbell en direct 100kg als 2e set eraan hangen...

snap ik, daarom heb ik hem ook besteld

Ik heb eergisteren de hg 250 binnen gekregen kan deze 3 x sluiten zowel links en rechts heb ook de coc nr 2 nog liggen krijg deze 1 x dicht maar moet dan echt kracht zetten dus de hg 300 kan nog even op me wachten haha

Jeej eindelijk de COC #4 dicht

Terug
Naar boven