MuscleMeat

Het grote ek topic

• Topic Starter Topic Starter
Van buyten zit voornamelijk op de bank tegenwoordig.
Ciman ??? tja dat is voor mij altijd ???
Mertens er eindelijk toch eens bij, ipv erbij te roepen omdat er een andere gekwest uitviel.
Vadis zit tegenwoordig ook vaak op de bank, redelijke goede partij wel in Luik 14dagen geleden (ik ben overigens een club supporter).
Bij van den borre heb ik ook wel mijn ???

Voor de rest kan ik me wel neerleggen bij de selectie.

Van buyten speelt de laatste wedstrijden terug. Ik ben geen fan van hem, maar Leekens is wel fanboy jammer genoeg. Ciman heb ik ook mijn vragen bij maar ik denk niet dat die zal spelen, is voor op de bank. Met van den borre ben ik juist wel blij, hij kan de rechtsback probleem oplossen.

Als je selectie bekijkt is dit toch een aanvallende selectie (tel eens de aanvallers op) Belooft dus.

Bij mijn weten speelde Daniel enkel tegen Inter en dat was niet echt vlekkeloos. Ciman = loser :p
Van den borre kan ik in komen als die weer wat langer speelt bij Genk, hij heeft amper gespeeld.

:roflol:

102pbo2.gif

Lukaku is geblesseerd. Sheisse, hopelijk is het niet te erg. Kinder bueno is de ideale spits voor tegen oostenrijk.

Laatst bewerkt:
Spelers genoeg, niet teveel rekenen op Lukaku.
Is nooit goed om van bepaalde spelers afhankelijk te zijn.

Eventueel nog eens proberen met Mirallas, ben er niet zo'n fan van, maar hij is toch netjes kampioen gespeeld met Olympiakos dit weekend.

Laatst bewerkt:
lol wat voor trainingen doet leekens. Na Lukaku, nu ook Proto en alderweireld geblesseerd.

Tegen wereldteam oostenrijk.

LOL :rolleyes:

Kwestie keepers hebben niemand dat er boven uit steekt, dus als Proto
gekwest is is de volgende aan de beurt.

Alderweireld, tja Van den borre dan toch maar een kans geven (al vind ik zijn selectie te vroeg).

Leekens gaat misschien ciman eropzetten. Arnautovic lacht zich kapot :roflol:

Dan kunnen ze beter met 10 starten, heb je meer aan :(

zo geweldig is die arnautovic ook weer niet

Bwa is toch wel een heel goeie speler. Moest hij een beter mentaliteit hebben zou nu hoger zitten dan bremen.

Stekelenburg, Robben en Van Bommel geblesseerd. Drie basisspelers en alsnog winnen we deze match makkelijk.

Alderweireld ook ko, dat wordt gevaarlijk op die rechterflank.

Vandenborre of Ciman...

Ciman is gewoon slecht, zelden zo'n technisch zwakke speler gezien op dat niveau, zelfs Simons is daar de nieuwe Ronaldinho tegen, en Vandenborre kan het wel maar speelt soms nog als een klein kind.

Laatst bewerkt:
Ciman is gewoon slecht, zelden zo'n technisch zwakke speler gezien op dat niveau, zelfs Simons is daar de nieuwe Ronaldinho tegen, en Vandenborre kan het wel maar speelt soms nog als een klein kind.

Inderdaad. Ciman :roflol:

Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

Het lot van België ligt in de handen van een 17jarige n*ger.

Ik zag dernet op de site van RTBF dat Hazard op de bank zit.
Chadli zou in de basis staan.
Die k*t Ciman staat daar inderdaad ook in de basis :(

-----------------Mignolet------------------
Ciman - Van buyten - Kompany - Vertonghen
-----------Defour-----Simons--------------
Dembele-----------Witsel-------------Chadli
------------------Ogunjimi------------------

Terug
Naar boven