XXL Nutrition

Het grote ek topic

Wat denken jullie trouwens van de 2de goal van lukaku? daar zijn toch al discussies over ondertussen of het nu duwfout is of niet :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fout of niet, wat een buffel is het toch... 94 kilo, en als je de foto's ziet van in zijn bloot bovenlijf, hangt er niet teveel vet aan!!

• Topic Starter Topic Starter
102pbo2.gif

whahahahahahaha :roflol: :roflol: :roflol:

als je kan spelen vooraan met hazard, lukaku en legear en die aanval kan nog paar jaar groeien, en haalt effectief ook het niveau dat ze voorspeld wordt, dan ziet het er heel goed uit, gaat moeilijk af te stoppen worden.

Gewoon de pijnpunten moeten opgelost geraken, onze verdedigende flanken zijn mss verdedigend min of meer voldoend, maar aanvallend komt er te weinig van, en modern voetbal vereist meer en meer opkomende backs

Matig? ik vond ze echt goed spelen. Veel kansen gecreërd en verdedigend stond het goed. Ciman vond ik verdedigind wel goed, maar zijn aanvallende impulsen trokken op niet veel. Dat vallen van hem was grappig inderdaad :D

Ik heb genoten van Hazard en Dembele. Echte kunstenaars op de linker en rechterflank.:thumbup:

Ik vond hazard een mindere match spelen eigenlijk, veel balverlies geleden.
Dembele vond ik dan weer eens beter dan anders, meer werklust.

als je kan spelen vooraan met hazard, lukaku en legear en die aanval kan nog paar jaar groeien, en haalt effectief ook het niveau dat ze voorspeld wordt, dan ziet het er heel goed uit, gaat moeilijk af te stoppen worden.

Gewoon de pijnpunten moeten opgelost geraken, onze verdedigende flanken zijn mss verdedigend min of meer voldoend, maar aanvallend komt er te weinig van, en modern voetbal vereist meer en meer opkomende backs

En Dembele niet vergeten uiteraard. Als Antohony Van de Borre terug zijn niveau haalt, is er een goeie rechtsback die aanvallend ook dingen brengt.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Ik vond hazard een mindere match spelen eigenlijk, veel balverlies geleden.
Dembele vond ik dan weer eens beter dan anders, meer werklust.

In de eerste helft vond ik hem uitstekend. In de tweede helft wou hij soms teveel forceren. Als hij twee man dribbelde, bleeft hij soms lopen in plaats van te passen. Maar waarschijnlijk wil hij zich tonen aan Leekens zodat hij hem boven Legaer zou verkiezen in het vervolg.

Dribbels zijn leuk, maar als je balverlies leidt en er valt een goal uit ben je erniet veel mee. Ik vond de russen erg zwak, als dat het voltallig team was, gaan die erg hun best mogen doen om hun te kwalificeren.

Dembele heeft mij al te veel teleurgesteld, kan soms zijn goede momenten hebben, maar een legear in vorm en blessurevrij (en dat is net zijn probleem) kan iedereen aan. Bewijst die keer op keer europees, en bij zijn debuut bij de RD was het ook meteen effe tonen wat die kon.

Daarom dat ik legear er bij zette en niet dembele. als je met hazard links en legear rechts kan spelen, zit je met perfecte bevoorrading voor lukaku.

Dan heb je nog een dembele, el ghanassy, mertens en hopelijk ook chadli als wisseloplossingen

Khep niets tegen ADvocaat, maar vind ze gewoon grappig. :roflol:

w1qw05.jpg

2ro3ihj.jpg

2mouhqu.jpg

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Dembele heeft mij al te veel teleurgesteld, kan soms zijn goede momenten hebben, maar een legear in vorm en blessurevrij (en dat is net zijn probleem) kan iedereen aan. Bewijst die keer op keer europees, en bij zijn debuut bij de RD was het ook meteen effe tonen wat die kon.

Daarom dat ik legear er bij zette en niet dembele. als je met hazard links en legear rechts kan spelen, zit je met perfecte bevoorrading voor lukaku.

Dan heb je nog een dembele, el ghanassy, mertens en hopelijk ook chadli als wisseloplossingen

Sinds Dembele bij Fulham speelt, is hij wel constant geworden vind ik. Legaer ben ik ook fan van, maar alleen jammer dat hij zo vaak geblesseerd is.

Nederland speelt uit. Al die mong*len op de tribune constant fluiten en net ook fakkels op het veld gooien.

Enkeltje Turkije aub.

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Die plaatjes over d*ck Advocaat zijn trouwens volledig terecht. :roflol:

Nederland speelt uit. Al die mong*len op de tribune constant fluiten en net ook fakkels op het veld gooien.

Enkeltje Turkije aub.

jup is ****ing irritant. Hebben wij ook voor als we thuis tegen turkije spelen of een oostblokland :(

Dat ze juichen als ze scoren, kan ik begrijpen, maar ga aub niet negatief supporteren tegen je huidig thuisland

Ik hoop dat Nederland Turkije vernedert. Zodat hun vertrouwen nog meer wegzakt :thumbup:

staan 1-0 voor, huntelaar :)

1-0 gewonnen. K*t wedstrijd, maar wel lekker voor die t*ring ''supporters'' van Turkije. :roflol: Ook hele tijd met laser in de ogen van spelers schijnen. :eyes:

turkije :roflol:

17 jaar, 94kg:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anaboluh.

Gezicht staat idd wat opgeblazen, mss wat dianabol. Zijn quads zijn trouwens ook goed ontwikkeld.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

album_large_3784482.jpg

Over een weekje staan de ek kwalificatie interlands op het programma.

Selectie Belgie:
Doel: J.-F. Gillet (Bari), Proto (Anderlecht), Mignolet (Sunderland)
Verdediging: Van Buyten (Bayern München), Kompany (Manchester City), Vertonghen (Ajax), Alderweireld (Ajax), Ciman en Pocognoli (Standard) en Lombaerts (Zenit).
Middenveld: Simons (Nürnber), Defour, Witsel en Van Damme (Standard), Mertens (Utrecht), Vadis (Club Brugge) en Vanden Borre (Genk)
Aanval: Lukaku (Anderlecht), Vossen en Ogunjimi (Genk), Dembélé (Fulham), Hazard (Lille), Chadli (Twente), Mirallas (Olympiakos) en Vleminckx (NEC)

Selectie nederland komt morgen pas :p

Van buyten zit voornamelijk op de bank tegenwoordig.
Ciman ??? tja dat is voor mij altijd ???
Mertens er eindelijk toch eens bij, ipv erbij te roepen omdat er een andere gekwest uitviel.
Vadis zit tegenwoordig ook vaak op de bank, redelijke goede partij wel in Luik 14dagen geleden (ik ben overigens een club supporter).
Bij van den borre heb ik ook wel mijn ???

Voor de rest kan ik me wel neerleggen bij de selectie.

Terug
Naar boven