XXL Nutrition

Het grote ek topic

wanneer gaat nou is nederland ooit tegen belgie spelen ? lijkt me egt gaaf , kwart finale ofzo op het ek maar dat zal waarschijnlijk never nooit gebeuren

poor belgiums

belgie+kwartfinale ek :roflol:

Ik zag dernet op de site van RTBF dat Hazard op de bank zit.
Chadli zou in de basis staan.
Die k*t Ciman staat daar inderdaad ook in de basis :(

-----------------Mignolet------------------
Ciman - Van buyten - Kompany - Vertonghen
-----------Defour-----Simons--------------
Dembele-----------Witsel-------------Chadli
------------------Ogunjimi------------------

...
die rechterflank van de duivels gaat compleet naar de kloten worden gelopen...

• Topic Starter Topic Starter

Ciman erop en hazard op de bank??? Haha als dit echt zo is, is het echt te erg voor woorden.

Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

Vertonghen linksback en dan Simons verdedigende middenvelder. Monster opstelling. :roflol:

Vertonghen linksback en dan Simons verdedigende middenvelder. Monster opstelling. :roflol:

Je mag van simons zeggen wat je wilt maar hij doet het maar op zijn oude dag in duitsland. Is daar de leider bij nurnberg dat op de zesde plaats staat.

Sent from my GT-I5510 using Tapatalk

------------------------------------Vorm--------------------------------------------

Van der Wiel--------- Heitinga---------------Mathijsen----------Pieters---------------

---------------------------De Jong----------Van der Vaart---------------------------

------------------------------------Sneijder-----------------------------------------

------------Kuijt------------------Van Persie------------------------------ Afellay

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Ik mis Elia.

aub van der wiel eruit man, ik ergeer me dood aan die sukkel, kan niet eens een man uitspelen en geeft 8 van de 10 keer een k*t voorzet

Simons speelt op zijn beste positie, in mijn ogen.
Sobere voetballer, maar doet zijn werk wel.

Tja Vertonghen inderdaad op de links achter, omdat er niets beters ter beschikking is. Die trekt zijn plan wel op elke positie.

Zoals eerder al aangehaald, die Ciman hoort niet thuis op de rechtsachter.
Ik begrijp zelfs niet dat hij nog in eerste klasse speelt, laat staan opgeroepen wordt. En Van buyten, die heeft toch ook elke wedstrijd iets waar je van denkt ???

Ik was verre van overtuigd van Oostenrijk, pover ploeg, zeker te pakken.
We slikken thuis 2-3 doelpunten die zeker niet mogen vallen, maarja het is soms gatenkaas daar bij ons achteraan :p

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

------------------------------------Vorm--------------------------------------------

Van der Wiel--------- Heitinga---------------Mathijsen----------Pieters---------------

---------------------------De Jong----------Van der Vaart---------------------------

------------------------------------Sneijder-----------------------------------------

------------Kuijt------------------Van Persie------------------------------ Afellay

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Ik mis Elia.
Afellay verrassend in de basis, speelt niet vaak bij barca.
Vd Vaart controlerende middevelder ? Ik vind het wel een goede voetballer.

vdwiel er uit voor (marcellis?) de jong er uit, hoef je niet eens iemand anders in te zette, liever met 10 man dan met hem

eens kijken wat ibi bij barca geleerd heeft,

Afellay verrassend in de basis, speelt niet vaak bij barca.
Vd Vaart controlerende middevelder ? Ik vind het wel een goede voetballer.
Weinig verrassends aan. Van Marwijk trekt zich iedere avond voor het slapen gaan af op een foto van Afellay. Elia is 100x beter op die positie.

Vd Vaart speelde daar vorige wedstrijden ook al.

****, waarom Ciman als je Van Den Borre hebt lopen. Competitieritme of niet, Von Blunder zit ook weer pas weer te spelen bij Bayern en die kan er dan wel blindelings in. Begrijpen wie begrijpen kan...

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

ik hoopte hier op:

Anthony VDB- Lombaerts - Kompany - Vertonghen
Dembele----------------------------Hazard
--------------Vossen-Ogunjimi------------------

:D

Hazard op de bank :fuu: :fuu:

vd wiel eruit
kuijt rechtsback
persie rechtsbuiten
nistelrooij in de spits

en elia mag toch hopelijk wel een paar minuten maken.

Terug
Naar boven