XXL Nutrition

Het grote ek topic

Bro, jij kan niet onder stoelen of banken steken dat je voor club brugge bent. :roflol:

Ik vind Bailly inderdaad beter, maar Gillet is op zijn beurt beter dan Bailly. En Stijnen wil niet eens meer voor België spelen, dus waar hebben we het over? :o

Ik ben inderdaad voor Club Brugge, maar dat wilt niet zeggen dat ik ongelijk heb, of ben jij zo bekrompen dat je denkt dat alle Club-fans niets van voetbal kennen?

Jij vind Bailly beter dan Stijnen? Really?! :o

Hoe vaak ik de afgelopen 2/3 seizoenen heb gehoord "Gelukkig voor FCB hadden ze Stijnen in de goal staan, anders waren ze weer zwaar onderuit gegaan!" of "Hoeveel punten heeft Stijnen wel niet gepakt voor Club? Minstens de helft!" of "Zonder Stijnen waren jullie thuis verloren met 1-10 tegen Valencia vorig jaar!!".

Zelfde verhaal bij de Rode Duivels... Stijnen is een puntenpakker, Bailly niet. Bailly is een goede keeper, was één van de beste van België, maar beter dan Stijnen? Ik denk het niet.

Bailly is een strandjanet die in de jupilerlegua meer bezig was met de kleur van zijn truitjes dan met keepen :rolleyes:

Ik ben inderdaad voor Club Brugge, maar dat wilt niet zeggen dat ik ongelijk heb, of ben jij zo bekrompen dat je denkt dat alle Club-fans niets van voetbal kennen?

Jezus :roflol:

Ik heb helemaal niets tegen club brugge. Het maakt mij ook niet uit of Stijnen nu bij Fcb, Rsca of Fc Lieden speelt.

Jij vind Bailly beter dan Stijnen? Really?! :o

Hoe vaak ik de afgelopen 2/3 seizoenen heb gehoord "Gelukkig voor FCB hadden ze Stijnen in de goal staan, anders waren ze weer zwaar onderuit gegaan!" of "Hoeveel punten heeft Stijnen wel niet gepakt voor Club? Minstens de helft!" of "Zonder Stijnen waren jullie thuis verloren met 1-10 tegen Valencia vorig jaar!!".

Allemaal goed en wel, maar dat maakt hem nog niet de beste belgische keeper. ;)

Zelfde verhaal bij de Rode Duivels... Stijnen is een puntenpakker, Bailly niet. Bailly is een goede keeper, was één van de beste van België, maar beter dan Stijnen? Ik denk het niet.

Ik zeg dan ook niet dat Bailly in de goal moet. :P Ik zeg dat Gillet in de goal moet, Stijnen en Bailly zullen me worst wezen.

1. Gillet
2. Mignolet

• Topic Starter Topic Starter
Geert de Vlieger.

Wist niet eens dat Belgie een nationaal elftal had, waarom zie ik jullie nooit op die grote tournooien???
Selectie voor de eerste twee duels tegen Duitsland en Turkije.

Doel: Logan Bailly (Borussia Mönchengladbach), Jean-Francois Gillet (Bari), Silvio Proto (Anderlecht).

Verdediging: Toby Alderweireld (Ajax), Laurent Ciman (Standard Luik), Olivier Deschacht (Anderlecht), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Daniël Van Buyten (Bayern München), Jelle Van Damme (Wolverhampton Wanderers), Thomas Vermaelen (Arsenal).

Middenveld: Mehdi Carcela (Standard Luik), Kevin De Bruyne (KRC Genk), Steven Defour (Standard Luik), Marouane Fellaini (Everton), Jonathan Legear (Anderlecht), Timmy Simons (1.FC Nürnberg), Jan Vertonghen (Ajax), Axel Witsel (Standard Luik).

Aanval: Christian Benteke (Standard Luik), Eden Hazard (Rijsel), Romelu Lukaku (Anderlecht), Kevin Mirallas (Olympiakos Pireaus), Jelle Vossen (KRC Genk).
Oh dan, nix gevraagt:p

waar speelt die tegenwoordig feitelijk? :p

Bailly is nooit top geweest in de jupiler league en krijgt er in duitsland ook vaak een pak rond zijn oren... ksnap dus ni waarom die onder de lat blijft staan bij de nationale ploeg, liever Gillet en eventueel Mignolet in de toekomst (als die niet teveel ****ups bij Sunderland verzamelt tenminste)

waar speelt die tegenwoordig feitelijk? :p

Bailly is nooit top geweest in de jupiler league en krijgt er in duitsland ook vaak een pak rond zijn oren... ksnap dus ni waarom die onder de lat blijft staan bij de nationale ploeg, liever Gillet en eventueel Mignolet in de toekomst (als die niet teveel ****ups bij Sunderland verzamelt tenminste)
Laat Mignolet anders nu al ervaringen opdoen. Denk niet dat het veel uitmaakt wie er bij jullie in het doel staat. Jullie hebben voorlopig niet zo veel te winnen.

Jezus :roflol:

Ik heb helemaal niets tegen club brugge. Het maakt mij ook niet uit of Stijnen nu bij Fcb, Rsca of Fc Lieden speelt.

Allemaal goed en wel, maar dat maakt hem nog niet de beste belgische keeper. ;)

Ik zeg dan ook niet dat Bailly in de goal moet. :P Ik zeg dat Gillet in de goal moet, Stijnen en Bailly zullen me worst wezen.

1. Gillet
2. Mignolet

Gebruik het dan ook niet als een argument.

Neen, dat maakt het inderdaad niet de beste Belgische keeper, maar het is toch een bewijs dat het een hele goede is en aangezien geen enkele match exact dezelfde is, zijn de commentaren/ervaringen de enigste manier om keepers te vergelijken.

Blij dat we het daarover eens zijn, geen Bailly meer.

Laat Mignolet anders nu al ervaringen opdoen. Denk niet dat het veel uitmaakt wie er bij jullie in het doel staat. Jullie hebben voorlopig niet zo veel te winnen.

tegenwoordig wordt er al waarde besteed aan de manier waarop we verliezen :D

persoonlijk vind k Mignolet nog iets te weinig ervaring hebben op hoger niveau... is pas zijn eerste seizoen in het buitenland nu en in doel staan bij STVV is nu ook niet echt de bron van ervaring op niveau

Woensdag oefenwedstrijden: best wel mooie affiches: Engeland-Frankrijk, Portugal-Spanje, Brazilie-Argentinie.
Belgie mag het opnemen tegen Rusland, juist ja; de ploeg van d*ck Advocaat :D

t*ring brazilie argentine word een topper

Holland tegen de turken, die nog steeds Arda moeten missen, felliani heeft hem goed gehad :p

Ik zag dernet even in het nieuws, best wel grappig, Lombaerts (net kampioen gespeeld met Zenit), is in brussel geland, even meestrainen en terug de vlieger op richting Rusland, haha.

Onzin oefenwedstrijd. Als Nederland op 30% speelt winnen ze nog met 2-0.

Spel was matig, maar we hebben d*ck een poepje laten ruiken.
0-2 vs Russia.

Ciman was de stand up commedian op het veld, rond de 90ste lach ik echt kreupel, hij wil een corner voorkomen en strompelt over zijn eigen voeten HAHA

Spel was matig, maar we hebben d*ck een poepje laten ruiken.
0-2 vs Russia.

Ciman was de stand up commedian op het veld, rond de 90ste lach ik echt kreupel, hij wil een corner voorkomen en strompelt over zijn eigen voeten HAHA

Matig? ik vond ze echt goed spelen. Veel kansen gecreërd en verdedigend stond het goed. Ciman vond ik verdedigind wel goed, maar zijn aanvallende impulsen trokken op niet veel. Dat vallen van hem was grappig inderdaad :D

Ik heb genoten van Hazard en Dembele. Echte kunstenaars op de linker en rechterflank.:thumbup:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

102pbo2.gif

:roflol:

2agjhc7.gif

Terug
Naar boven