Fitness Seller

Het grote ek topic

• Topic Starter Topic Starter
Dries Mertens eindelijk geselecteerd !
Boyata van manchester city ook voor de eerste keer geslecteerd. Speelde een heel goeie wedstrijd tegen chelsea.

Laatst bewerkt:
Lol, leekens in een intervieuw op sporza, ik ken dries nog van bij Gent toen hij nog klein was, eigenlijk is hij dat nu nog. Haha :p

haha, ik dacht dat hij hem niet ging selecteren omdat hij hem destijds had doorgestuurd bij Gent. Blijkbaar staat zijn trots hem dus niet in de weg.

Spanje kampioen! k*tzooi :(

kwarko?

ik was er al voordat spuit11 gebanned werd

****, Dries Mertens vandaag geblesseerd op training. Kans is klein dat hij meedoet vrijdag.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Leekens kiest voor Vossen en Lukaku voorin
Jelle Vossen en Romelu Lukaku zullen België aan drie broodnodige punten moeten helpen op het veld van Kazachstan. Bondscoach Georges Leekens dropt het duo in de spits. Daniel Van Buyten en Nicolas Lombaerts vormen het centrale achterduo.

Tenzij blessures nog roet in het eten gooien, start Leekens vrijdagavond wellicht met Jelle Vossen en Romelu Lukaku in de spits. De Rode Duivels moeten immers winnen. Leekens kiest dan ook voor een klassieke 4-4-2 in de plaats van de 4-3-2-1 die hij tegen Duitsland en Turkije hanteerde.

Achterin moeten Daniel Van Buyten en Nicolas Lombaerts de nul op het bord houden. Omwille van de afwezigheid van Thomas Vermaelen en Vincent Kompany vormen zij het centrale verdedigingsduo.

Eindelijk, twee spitsen. Vossen die tegenwoordig met de ogen dicht scoort en Lukaku. Kan vonken geven..

eerste 2 gaan tog door of wat???

belgie heeft 0 punten , als turkije morgen wint van duitsland is het over voor belgie denk ik

eerste 2 gaan tog door of wat???

belgie heeft 0 punten , als turkije morgen wint van duitsland is het over voor belgie denk ik

De eerste is geplaatst, 2de speelt baragematchen.
Ik zie Turkije niet winnen, bijna alle acties van hun komen van Arda en tegen de belgen heeft fellaini, arda gekwest. Hij was opgeroepen, ondanks hij geen wedstrijd speelde bij galatasaray, maar na een medische keuring hebben ze hem terug naar huis gestuurd.

België heeft voor problemen met scorend vermogen, als we dat op punt stellen zit er nog wel iets in voor de kwalificatie.
Er zijn trouwens nog maar 2matchen gespeeld, hoe kan het dan in godsnaam al over zijn, de concurenten kunnen ook nog punten laten liggen.

Heb gezien dat de wedstrijd van de belgen wordt uitgezonden op la deux , iemand die weet of je dit kan ontvangen op de gewone tv?

ik vrees toch voor een verlies weeral, geen groot maar toch een 1-0 of 2-1

Door een paar blessures van key spelers zou het inderdaad kunnen zijn dat we verliezen , maar als we op het EK willen spelen moeten we zo'n landen sowieso opzij kunnen zetten. Lukt dit niet verdienen we niet om op het EK te staan.

allé, toch al 1 match gewonnen... :p

tjah op wat voor manier :p

Zo'n zalig veldje om combinatievoetbal te spelen, gaan ze met lange ballen spelen. En wat voor een opstelling weeral, als er moet gecombineerd worden stel je deschacht en vandamme toch niet op ???
2de helfd was al iets beter, maar het zal toch wel wat beter moeten tegen Oostenrijk, die ploeg is normaal een mix van wat power en techniek, zitten enkele turken in de selectie.

Heb gezien dat de wedstrijd van de belgen wordt uitgezonden op la deux , iemand die weet of je dit kan ontvangen op de gewone tv?
Was ook op sporza hoor :cool:

3 punten binnen, dat is het belangrijkste. In de tweede helft zag ik toch wel mooie dingen van de rode duivels. Niet vergeten dat er door blessures/schorsing een paar basispionnen niet bij waren. Scheelt qua automatismes enzo.

Hazard in de tribunes, naar het schijnt enfant terrible op training.:(

Anywho, dinsdag moet er ook tegen Oostenrijk gewonnen worden.

Terug
Naar boven