AndroidHealthClinic

Het grote ek topic

Wat gaat België vanavond tegen Oostenrijk doen?

overal kt zweden met hun gele shirts in de stad

winnen zou moeten en volgens de georges gaan ze erin vliegen vanaf de eerste minuut...
ben wel eens benieuwd naar de opstelling eerlijk gezegd

Enige 2 wijzigingen in de opstelling zouden zijn:

1) Witsel naar de linkerflank, Van Damme eruit voor Legear die de rechterflank zal kapotspelen. Lukaku blijft in de basis (goede beslissing imo).

2) Kompany centraal achterin, Lombaerts naar LB, Deschacht uit de ploeg.

Turkije 1-0 verloren in Azerbeidjan... winst vanavond tegen Oostenrijk en alles ligt terug open voor de 2e plaats :)
alhoewel het me weer niet zou verwonderen moesten ze die kans weer verkloten :p

Haha, Hiddink weer verloren. Mooi voor die kneus.

Turkije 1-0 verloren in Azerbeidjan... winst vanavond tegen Oostenrijk en alles ligt terug open voor de 2e plaats :)
alhoewel het me weer niet zou verwonderen moesten ze die kans weer verkloten :p

je hebt het gejinxed!! nu gaan ze sowieso verliezen :mad::D

:roflol: :roflol: :roflol:

4-4

Toivonen: 60% kans voor Zweden, 40% Nederland.

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerste 70 minuten waren prachtig. Zweden even weggetikt.

Die Zweden even op hun plek gezet, zoals het hoort. Nederland toch wel bij de beste landen ter wereld als het op resultaat aan komt, maar goed dat wees het WK al uit.

Al zou het wel pas smullen zijn als we die Belgen een keer met een nulletje of 4 wegtikken. :D

Toivonen: 60% kans voor Zweden, 40% Nederland.

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eerste 70 minuten waren prachtig. Zweden even weggetikt.

Ik heb ook zo intens genoten. Die Toivonen met z'n grote arrogante pauperbek. En gewoon zo ongenadig hard op je klote krijgen in een afstraffing, die Nederland in de afgelopen drie jaar niet heeft laten zien. Heerlijk :roflol:

ik laat me naturaliseren tot nederlander denk ik :D Wil dat mijn kinderen in de toekomst toch eens actief kunnen genieten van een EK of WK waar je land in meedoet...

idd een goed en mooi spelend ned elftal - zweden als land neergezet om rekening mee te houden is eigenlijk niet in de wedstrijd geweest
ik vond afalay een verademing op de linkerflank met zijn snelheid + vdv was een goeie vervanger voor de jong
+ met de koelbloedigheid van der hunter moet mijnheer van persie vrezen voor zijn plek

Was zeker een lekkere pot voetbal om naar te kijken. Vond v.d. Vaart lekkere ballen op die positie, moest wel lachen om de reactie van v.Marwijk, hij was er toch nog niet helemaal overuit... Ik mag aannemen dat Huntelaar toch nu wel zeker is van een basisplaats, die heeft zich meer dan bewezen in de 16!

Was zeker een lekkere pot voetbal om naar te kijken. Vond v.d. Vaart lekkere ballen op die positie, moest wel lachen om de reactie van v.Marwijk, hij was er toch nog niet helemaal overuit... Ik mag aannemen dat Huntelaar toch nu wel zeker is van een basisplaats, die heeft zich meer dan bewezen in de 16!

van nistelrode zie het laatst heel passend - huntelaar heeft het vermogen om koelbloedig te blijven wachten op die éne kans - van persie is de betere voetballer en ook ongeduldiger , die zal altijd op zoek gaan naar de bal , waar der hunter juist van wegblijft + vanpersie gaat dan in het gebied komen waar sneider en vdv willen exeleren

Bailly buiten. Wat een godverdomse prutser is me dat?!

Terug
Naar boven