Fitness Seller

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
FireStarter zei:
Is het je al gelukt btw?

Ik zag dat je je eerste dvdtje binnen had geleeched. Mooi zo vind ik vet dat door mij mensen gebruik van de nieuwsgroepen gaan maken hier op dit board :D

En het maakt geen **** uit voor die filmmaatschappijen, gister had Star Wars 3 op de eerste dag 16 miljoen euro opgebracht... Dan vraag je erom :p

Ja, hij gaat lekker man! Heb al iets van 80GB gedownd, en net weer een bestelling van 100 DVD+R'tjes de deur uit gedaan, hahaha! :D

Ik heb ook een payserver nu, van Eweka, ik had eerst een proefabbo genomen bij Tweaknews, maar die ondersteunde iets minder groepen dan Eweka, en de kwaliteit is even goed/k*t.
Ik had van 1 film een zootje incompleet, keek ik bij Eweka, waren precies dezelfde files incompleet, dus wat dat betreft maakt het niet heel veel uit waar je zit denk ik.

Maar bij posts ouder dan 2 dagen, krijg ik toch wel heel veel incompletes binnen, die dan op het randje van repareren zitten, misschien maar ff rondkijken voor een betere server!

Apenootje zei:
Ja, hij gaat lekker man! Heb al iets van 80GB gedownd, en net weer een bestelling van 100 DVD+R'tjes de deur uit gedaan, hahaha! :D

Ik heb ook een payserver nu, van Eweka, ik had eerst een proefabbo genomen bij Tweaknews, maar die ondersteunde iets minder groepen dan Eweka, en de kwaliteit is even goed/k*t.
Ik had van 1 film een zootje incompleet, keek ik bij Eweka, waren precies dezelfde files incompleet, dus wat dat betreft maakt het niet heel veel uit waar je zit denk ik.

Maar bij posts ouder dan 2 dagen, krijg ik toch wel heel veel incompletes binnen, die dan op het randje van repareren zitten, misschien maar ff rondkijken voor een betere server!

wat ook wel eens wilt helpen als je niet kan repareren om die bestanden die niet goed door zijn gekomen (in grabit die rode) te downen...die zeg maar 30mb zijn ipv 50mb...
Of als je foutmelding krijgt met size is niet goed van bestand dan moet je ff naar opties en dan check multipleparts for erros uitzetten...niet vergeten om weer aantezetten als je bestand binnen hebt...

@Apenootje. Tweaknews en Eweka zuigen qua retentie en betrouwbaardheid. Zelf heb ik voor $14,95 per maand een abbo newshosting, www.newshosting.com . Is wat duurder dus maar zeker de moeite waard. Als Newshosting niet snel genoeg loopt kan je altijd via een andere poort dan de standaardpoort ze bereiken. Kan een hoop snelheid schelen.

ten eerste wil ik FireStarter bedanken dat hij de tijd heeft genomen om dit alles aan iedereen uit te leggen!!

maar ik heb ook nog een vraag: ik heb een dvd gedownload en hem gerepareerd met quickpar. Nu wil ik hem uitpakken met winrar, maar als ie bijna klaar is zegt ie:

schrijffout:alleen het NTFS-bestandsysteem ondersteunt bestanden groter dan 4gb.

wat nu?

je schijf formateren naar ntfs bestandstructuur...is nu fat32...kan max 4gb aan...

• Topic Starter Topic Starter
Dat doe je door Start > Run

en dan : Convert C: /FS:NTFS
Opgeven dat hij ontkoppeld mag worden, en dat hij het moet uitvoeren na het opnieuw opstarten.

Voor de rest heb ik Usenetserver. 40 dollar per 3 maanden onbeperkt alles downloaden, 20 dagen retentie in a.b.nl en altijd maximale snelheid.

vraagje: als ik newsleecher koop, kan er dan onbeperkt gebruik van worden gemaakt, inclusief onbeperkt upgrades (die beschikbaar komen) downloaden? Volgens mij is dat nu alleen voor 1 of 2 jaar (afhankelijk van pakket).

???

ja volgens mij inderdaad alleen bij een jaar

Newsleecher pakket is of met Supersearch voor 1 jaar of een normale licentie voor 2 jaar. Beiden met upgrades tijdens de periode dat de licentie geld. Zelf heb ik zonder Supersearch, gebruik liever newzbin.com . Ongelimiteerd upgraden hoef je niet snel te verwachten, geld voor ontwikkeling nieuwe software moet ook ergens vandaan komen.

EricR zei:
@Apenootje. Tweaknews en Eweka zuigen qua retentie en betrouwbaardheid. Zelf heb ik voor $14,95 per maand een abbo newshosting, www.newshosting.com . Is wat duurder dus maar zeker de moeite waard. Als Newshosting niet snel genoeg loopt kan je altijd via een andere poort dan de standaardpoort ze bereiken. Kan een hoop snelheid schelen.

Ik heb alleen geen creditcard :(
Op zich gaat het nu goed, ik heb de meeste films binnen zonder te reparren, komt misschien ook door m'n nieuwe modem, want die ouwe vertoonde kuren.
Maar als ik een CC heb stap ik toch wel over, 14 dollar is tegenwoordig toch nog maar 10 euro :)

ik snap ftd niet.. als ik iets met ftd vind, hoe download ik het dan in newsleecher?:(

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik al eerder heb gezegt. FTD verteld je alleen zeg maar het adres van hetgeen je wilt hebben. Het verteld wat de bestandsnaam van hetgeen is, in welke groep het staat, en wanneer het erop word gezet.

aan de hand van die informatie moet je in newsleecher gaan zoeken. Dat wil zeggen of de newsgroep update in newsleecher ( bv alt.binaries.x ) en dan de bestandsnaam eruit filteren, of je gebruikt iets als Supersearch om aan de hand van de bestandsnaam alles te downloaden.

Vertel me wat hier niet aan duidelijk is.

Wie download er trouwens vanuit nova.planet.nl

Ik kom namelijk niet hoger van 127 kb via newsleecher, terwijl ik 3,2 mb adsl heb en moet ik minimaal 320 kb kunnen halen, wei heeft dit ook?

ccnp zei:
Wie download er trouwens vanuit nova.planet.nl

Ik kom namelijk niet hoger van 127 kb via newsleecher, terwijl ik 3,2 mb adsl heb en moet ik minimaal 320 kb kunnen halen, wei heeft dit ook?
Ik download ook vanuit nova.planet.nl en had ook maar iets van 130 kb/s en nu heb ik in één keer nog maar 3 kb/s ??? . Echt wazige shit, als iemand de oplossing weet, graag...ik heb me kapot gezocht en kon niks vinden. :mad:

mischien meerdere connecties los zetten voor de server?

GTRRRRRR
het ****ing lukt niet
wat een noob ben ik ook
ik heb newsleecher gedownd en ook ftd
nou zocht op ftd bv call of duty
en die kreeg ik ook
nu staat er dus bij me watchlist call of duty maar hoe moet ik verder nu??
moet ik nu newsleecher opstarten?? en daarna

Je moet je file niet toevoegen aan de watch list. als je het venster van je download hebt geopend , staat er midden in een bijv: zondigecity.part01.rar daarna ga je naar de website toe van je abbo provider bijv voor eweka: [Link niet meer beschikbaar] daar typ je het volgende in de zoek optie bijv: zondigecity.part of bijv: zondigecity.part**.rar . In het venster van het FTD gebeuren (rechtboven in) staat ook waar de files gepost zijn bijv in :a.b.x daarna selecteer je in het zoekscherm a.b.x en klik op zoeken. Na het zoeken komt er een nieuwe pagina met de nodige files zondigecity.part01.rar zondigecity.part02.rar enz en er staan ook par files bij . Klik dan op ''selecteer alles'' en dan op ''create nbz'' dan komt er een download scherm en klik dan op openen. Hierna word automatisch newsleecher geopent. Klik bij newsleecher op ''connect'' en het begint te downloaden

nog een paar search sites:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.binsearch.info/

suc6

(als newsleecher begint te zeiken om een nieuwere versie dan je gekraakte versie , pas dan even je host file aan met de volgende url ''127.0.0.1 www.newsleecher.com'' en newsleecher kan hierna niet meer de homepage bereiken. Zodat ie ook niet meer zeikt om een nieuwere versie)

marc181982 zei:
Je moet je file niet toevoegen aan de watch list. als je het venster van je download hebt geopend , staat er midden in een bijv: zondigecity.part01.rar daarna ga je naar de website toe van je abbo provider bijv voor eweka: [Link niet meer beschikbaar] daar typ je het volgende in de zoek optie bijv: zondigecity.part of bijv: zondigecity.part**.rar . In het venster van het FTD gebeuren (rechtboven in) staat ook waar de files gepost zijn bijv in :a.b.x daarna selecteer je in het zoekscherm a.b.x en klik op zoeken. Na het zoeken komt er een nieuwe pagina met de nodige files zondigecity.part01.rar zondigecity.part02.rar enz en er staan ook par files bij . Klik dan op ''selecteer alles'' en dan op ''create nbz'' dan komt er een download scherm en klik dan op openen. Hierna word automatisch newsleecher geopent. Klik bij newsleecher op ''connect'' en het begint te downloaden

nog een paar search sites:
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.binsearch.info/

suc6

(als newsleecher begint te zeiken om een nieuwere versie dan je gekraakte versie , pas dan even je host file aan met de volgende url ''127.0.0.1 www.newsleecher.com'' en newsleecher kan hierna niet meer de homepage bereiken. Zodat ie ook niet meer zeikt om een nieuwere versie)

bedoel je welke internet provider?
ik heb casema moet ik dan naar de website van casema toe?

en waar staat dat host file gedoe

Moet ik bij bij nova.planet.nl nog inloggen ofzo?

Terug
Naar boven