- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Powersoft zei:Hallo Forum's![]()
Om even te beginnen ik ben nog helemaal nieuw op dit gebied (newbie)
Vraagje. zelf heb ik de newsbin pro 5.01 gekocht, maar ik kom er niet uit hoe ik de instellingen moet instellen. normaal is dit alles te vinden op binaries4all.nl maar daar staat alleen de oude versie op. kan iemand mij helpen hoe ik de newsbin pro 5.01 moet instellen, je kan er zoveel aanvinken.... ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. Wat is belangrijk om aan te vinken en wat niet
Groetjes Gerrie.

BinMan zei:hmm.... ik probeer nu een account te maken bij FTD maar het wil niet echt hij blijft de hele tijd staan bij het nieuw account aanmaken scherm en als ik eenmaal op aanmaken heb geklikt kan ik er niet meer op klikken maar hij doet ook niets meer...
wat moet ik nu doen..? als iemand een antwoord weet alvast bedankt!
BinMan zei:hmm.... ik probeer nu een account te maken bij FTD maar het wil niet echt hij blijft de hele tijd staan bij het nieuw account aanmaken scherm en als ik eenmaal op aanmaken heb geklikt kan ik er niet meer op klikken maar hij doet ook niets meer...
wat moet ik nu doen..? als iemand een antwoord weet alvast bedankt!