AndroidHealthClinic

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
ga naar binaries4all.nl, zijn er massa's goeie handleidingen hiervoor

ot: ik ben overgestapt op usenet explorer, veel beter dan newsleecher en je kunt ook supersearchen :)

NEWSBIN PRO V5.01 instellingen ???

Hallo Forum's ;)

Om even te beginnen ik ben nog helemaal nieuw op dit gebied (newbie)

Vraagje. zelf heb ik de newsbin pro 5.01 gekocht, maar ik kom er niet uit hoe ik de instellingen moet instellen. normaal is dit alles te vinden op binaries4all.nl maar daar staat alleen de oude versie op. kan iemand mij helpen hoe ik de newsbin pro 5.01 moet instellen, je kan er zoveel aanvinken.... ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. Wat is belangrijk om aan te vinken en wat niet ???

Groetjes Gerrie.

Laatst bewerkt:
AAaaahh helup er kunnen zich eindelijk terug registreren bij ftd en toch kan ik mij nie registreren

wie kan mij helpen??

Er zijn op dit moment 100000 leden geregistreerd bij FTD.
Registreren is op dit moment NIET mogelijk.

Registratie gesloten op 2005-12-05 18:00
Opschoning gedaan op 2005-12-05 05:00 (98675 geregistreerde accounts)

laat maar:(

Er wordt sinds kort nu dagelijks opgeschoont, blijven proberen dus.

Powersoft zei:
Hallo Forum's ;)

Om even te beginnen ik ben nog helemaal nieuw op dit gebied (newbie)

Vraagje. zelf heb ik de newsbin pro 5.01 gekocht, maar ik kom er niet uit hoe ik de instellingen moet instellen. normaal is dit alles te vinden op binaries4all.nl maar daar staat alleen de oude versie op. kan iemand mij helpen hoe ik de newsbin pro 5.01 moet instellen, je kan er zoveel aanvinken.... ik neem aan dat dit niet de bedoeling is. Wat is belangrijk om aan te vinken en wat niet ???

Groetjes Gerrie.

Je hoeft niet perse dingen aan te vinken. Als je gewoon je gegevens van je news server gebruikt kan je al aan de slag. En als je newsbin pro 5.01 hebt gekocht zit er ook een beschrijving bij over de functies ervan.

Ik zal wel erg dom zijn en er weinig verstand van hebben maar wat is nou zo goed aan het programmatje FTD, na mijn ervaring ermee heeft het bijna niks en staan er op internet een aantal sites waarmee je veel beter kan zoeken en die ook met NL subs nieuwe releases alles hebben. Ik kan bijv. niet eens Flightplan NL subbed vinden op FTD terwijl me dat wel een film lijkt die er op zou horen te staan, als iemand daar toevallig een NZB linkje van heeft hou je niet langer in ;)

Laatst bewerkt:
FTD is ook overrated, wel leuk als je een community zoekt. Ik houd het zelf bij Newzbin, zeker omdat je daar ook kan zoeken in de raw data van iedere nieuwsgroep.

hmm.... ik probeer nu een account te maken bij FTD maar het wil niet echt hij blijft de hele tijd staan bij het nieuw account aanmaken scherm en als ik eenmaal op aanmaken heb geklikt kan ik er niet meer op klikken maar hij doet ook niets meer...
wat moet ik nu doen..? als iemand een antwoord weet alvast bedankt!

kan amper of ftd komen , meestal te druk . En de andere keer weer een connectiefout :-(

thanks fire, voor de uitleg.

Vorrige week ziek thuis geweest, mezelf erin verdiept en een proefabbo van tweak aangevraagd.

Vrijdag alles binnen, alles ingesteld en nu.... heb ik al ruim 50 GB binnen geslurpt.

Many thanks bro..

Ja, hartelijk bedankt voor de goede uitleg, top dat je deze handleiding gemaakt hebt! Heb er veel aan gehad.

Verder vind ik de tips van Ericr ook handig, nuttige informatie allemaal :)

BinMan zei:
hmm.... ik probeer nu een account te maken bij FTD maar het wil niet echt hij blijft de hele tijd staan bij het nieuw account aanmaken scherm en als ik eenmaal op aanmaken heb geklikt kan ik er niet meer op klikken maar hij doet ook niets meer...

dat heb ik nou ook snap er geen hout van....

bij neeuwsleecher kan hij niet online omdat ik niet aangemeld ben bij een of ander usenet ofzo...

en bij ftd zie ik geen bestanden als ik in oprgramma ben en als ik update doet ie ook niks???

ftd hoor je ook geen bestanden te zien. als je op update clickt gaat hij updaten, moet je even geduld voor hebben. meestal zie je een balkje lopen. heb je wel de laatste versie? www.ikbeneenvliegtuig.nl < laatste versie van ftd kun je op die site vinden. op ftd vind je posts van wat er op usenet geplaatst of gespot is.

Heb je dit topic wel helemaal goed doorgelezen vanaf pagina 1?

BinMan zei:

je hebt de oude versie. je moet nu 3.7.2 hebben, dan lukt het wel.

Nieuwe versie is uit 3.7.3

1) Download FTDv3.7.3 Setup van onderstaande lokaties :

http://members.home.nl/ftd-tools/SetupFTDv3.7.3.zip (thx Cyberghost);
[Link niet meer beschikbaar] (thx Alko)
[Link niet meer beschikbaar] (thx Alko)
http://home.planet.nl/~hoog3340/SetupFTDv3.7.3.zip (thx Rickvm)
http://members.home.nl/375/SetupFTDv3.7.3.zip (thx Multivitamine)
http://home.casema.nl/cymbaline/SetupFTDv3.7.3.zip (thx Syd)
[Link niet meer beschikbaar] (thx Oz)
http://www.xs4all.nl/~wliempd/SetupFTDv3.7.3.zip (thx Fridge)

2) Sluit FTD af
3) Voor een update, installeer deze versie over FTDv3.7.2 heen (standaard installatiemap = C:\Program Files\FTDv3.7.2). Voor een verse installatie, installeer in een nieuwe map naar keuze.
4) Start FTD via het startmenu, Programmas > FTD > FTDv3.7.3

Tip : Mensen met een firewall, zorg ervoor dat FTDv3.7.3 toestemming heeft om contact te maken met het ftd.nu domein !

Voor een handleiding over de werking van dit programma:

http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=other&file=FTD_3.7.3_handleiding__Binaries4all_.pdf

_probleem_gefixt_

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven