MuscleMeat

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
FDT gedownd maar nu krijg ik configscherm, heb daar naam en wachtwoord ingevoerd
Alleen nu word er gezegd dat wachtwoord en naam fout zijn wat moet ik nu doen?

Laat ook maar ze zitten vol zie ik al :mad:
Nog meer opties dan FTD?

Tja als je provider een limiet zet op uploaden en downloaden, zoals bij het Belgische Telenet, dan heb je er nog niet veel aan :(
In Nederland is dat allemaal veel beter... :mad:

Klotenzooi FTD is op 28 maart opgeschoond:
[Link niet meer beschikbaar]
:mad:

SR1985 zei:
Bij Belgacom net hetzelfde. :(

Idd, snap niet waarom het daar zoveel beter kan dan hier ??? Veel sneller, hogere limieten of zelfs geen... ???
concurentiestrijd denk ik.. net als bij de warenhuizen daar...

Ik moet dus wel gaan dokken voor een nieuwsserver? Aangezien ik chello heb en dus alleen bij chello kan, die ruk is...

• Topic Starter Topic Starter
Gezien wat je er allemaal voor terug kunt krijgen is het geen geld.
Download in een week 10 dvdtjes en je hebt het geld voor een jaar er al uit.

Heb je wel een creditcard? Of heb jij wel je manieren om er aan 1tje te komen :roflol: Je moet namelijk alle *goede* payservers met creditcard betalen.

Welke package moet je nemen? super search of standard?

(wel vaag... standard is duurder ??? )

Standaard betekent dat je het pakket koopt met 2 jaar upgrades, Super search is voor 1 jaar. Zelf heb ik een standaard Newsleecher aangezien ik liever via Newzbin mijn postings opzoek. Maar die keuze moet je zelf maken, supersearch kan handig zijn als je precies weet wat je wilt hebben. Newzbin kan je rustig zoeken in geindexeerd nieuws.

Dan blijf ik maar bij torrent, dvd's genoeg te downloaden, pc blijft toch altijd aan, dus 100+kb/s is mij goed genoeg.

Ja precies BenchMark. Ben blij dat we de keuze kunnen maken.

Weet nog wel dat ik een jaar of 4 geleden nog zat te k*tten met ftp servers, ellende.

FireStarter zei:
Ja precies BenchMark. Ben blij dat we de keuze kunnen maken.

Weet nog wel dat ik een jaar of 4 geleden nog zat te k*tten met ftp servers, ellende.
FTP's was best relaxed hoor :) Goeie shit altijd snel downen. In die tijd was dat goed, nu nog. Beter dan torrents.

benchMarc zei:
FTP's was best relaxed hoor :) Goeie shit altijd snel downen. In die tijd was dat goed, nu nog. Beter dan torrents.
Maar toch niet als de nieuwsgroepen. Dat is het mooie eraan, 1 iemand hoeft het maar te posten en IEDEREEN die met nieuwsgroepen kan werken kan het snel downloaden. Straks als Windows Longhorn uitkomt hoeft maar 1 releasegroup hem te uppen op Usenet en binnen een paar uur hebben 10.000den hem al.

FireStarter zei:
Maar toch niet als de nieuwsgroepen. Dat is het mooie eraan, 1 iemand hoeft het maar te posten en IEDEREEN die met nieuwsgroepen kan werken kan het snel downloaden. Straks als Windows Longhorn uitkomt hoeft maar 1 releasegroup hem te uppen op Usenet en binnen een paar uur hebben 10.000den hem al.

ja dat is wel zeer relaxt inderdaad, niet al die verschillende trackers zoals bij bittorrent.

Vraagje, ik down al een tijdje met grabit, en vind m'n muziek via ftd, maar hoe moet ik eigelijk een cd tje posten? weet wel hoe ik moet laten weten op ftd dat ie eraan komt maar ik weet niet hoe ik een cd moet uploaden in nieuwsgroepen. ( n00b ja ik weet het ;) )

Greetzzz

a: junk da is de stomste vraag die ik tot nu toe heb gehoort!
b: junk ik moet je niet, zoek het zelf maar uit.
C: het staat al in de thread, leer lezen, uil!
D: geen tijd om te antwoorden, ben mezelf aan het masturberen.

E: I have no ****ing idea :D

jep, karma is on his way ;)

Terug
Naar boven