Fitness Seller

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
bestaan er ook goeie newsproggies voor onder linux?

ok ik weet nu hoe ik moet posten in nieuwsgroepen, maar als ik een post wil toevoegen op ftd, dan word er gevraagt welke extensie je bestand is, in mijn geval is dat dus mp3 (cd tje van cherry moon) dan wordt er gevraag om een m3u playlist te maken, en juist daar zit ik vast, hoe maak ik zo'n m3u playlist? ???

Greetzzz

• Topic Starter Topic Starter
Mp3tjes toevoegen aan winamp, en dan die playlist van winamp opslaan. Dan heb je een m3u bestand aangemaakt.

FireStarter zei:
Mp3tjes toevoegen aan winamp, en dan die playlist van winamp opslaan. Dan heb je een m3u bestand aangemaakt.
ja pcies...winamp rechtsonder listoptions>dave bla...je zou anders ook gewoon rarretje van kunne make...

Nog een vraagje he ik heb net een cd gedownload en een van de nummers was niet gepost. Daardoor miste ie 9 blocks in totaal volgens quickpar. Maar als ik alle nummers luister doen ze het gewoon terwijl quickpar aangeeft dat bij sommige nummers bijvoorbeeld maar 6 van de 11 blocks aanwezig zijn. Kan dit of klopt er dan toch iets niet???

*Schop*

Is het iemand al gelukt om te reggen bij dat FTD?
ik check altijd via:
[Link niet meer beschikbaar]

Maar het lijkt alsof ie een maand al niet is opgeschoond, of werkt dat scriptje misschien niet meer?

Ja ik heb geregged van de week geen probleem....maar de key van newsleecher is verlopen :/ heeft iemand nog een key over?

Key systeem van Newsleecher veranderd ten eerste regelmatig en Newsleecher is vrij lastig volledig te kraken. Meeste cracks zorgen er voor dat je geen verbinding maakt met de Newsleecher site, daarvoor moet het hosts files worden aangepast. Maar dan nog werkt dat maar tijdelijk. Gewoon kopen dat pakket, 1 van de weinige pakketten die ik heb gekocht.

zie mijn losse post 'GUBA - USENET SEARCH' voor degene die het er toch niet voor over hebben te betalen voor een goede usenet search :)

twjunk zei:
Vraagje, ik down al een tijdje met grabit, en vind m'n muziek via ftd, maar hoe moet ik eigelijk een cd tje posten? weet wel hoe ik moet laten weten op ftd dat ie eraan komt maar ik weet niet hoe ik een cd moet uploaden in nieuwsgroepen. ( n00b ja ik weet het ;) )

Greetzzz

Pas je wel op met posten, dat is illegaal he. En het zijn de posters die ze willen aanpakken.
Als je gaat posten zou ik het wel via een payserver doen en niet via de server van je provider.

Apenootje zei:
*Schop*

Is het iemand al gelukt om te reggen bij dat FTD?
ik check altijd via:
[Link niet meer beschikbaar]

Maar het lijkt alsof ie een maand al niet is opgeschoond, of werkt dat scriptje misschien niet meer?
Is het je al gelukt btw?

Ik zag dat je je eerste dvdtje binnen had geleeched. Mooi zo vind ik vet dat door mij mensen gebruik van de nieuwsgroepen gaan maken hier op dit board :D

En het maakt geen **** uit voor die filmmaatschappijen, gister had Star Wars 3 op de eerste dag 16 miljoen euro opgebracht... Dan vraag je erom :p

damn nu (pas gezien) beginnen ze met hdtv te posten (filmpjes van 12gig en meer :s) tis dan ubersuperkwaliteit :cool:

Idd, na de zomer koop ik meeen 24" breedbeeld tft monitor. Dan kan je pas films kijken :D

Haarscherp.

Wanneer Blu-ray door gaat komen zal het wel net zo snel opkomen als de DVD dat heeft gedaan op usenet.

noobvraagje, 'k heb zojuist m'n eerste dvd afgehaalt, bestaat uit een map video_ts en allerlei files erin, moet ik gewoon met nero de map erin pleuren en branden? en wordt ie dan geherkend door een dvdspeler? merci

nero kieze dvd fikke...dan krijg je auto audio_ts en video_ts dirs....ga je naar videots dir en rag je die film drin...dan fikke...wijst voorizch

idd merci

Terug
Naar boven