kamikaza
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Edit: ik ben nu via alt.binaries.boneless aan het downen, wat houdt dat eigenlijk in? Is dat FTD ofzo??

Nee haha, dat heeft 3x niks met elkaar te maken...![]()
alt.binaries.boneless is de naam van een bepaalde nieuwsgroep waarin veel films gepost worden. Zo heb je er nog veel en veel meer, bijv. a.b.dvd ; a.b.nl enz. enz. Al deze duizenden nieuwsgroepen vormen samen het usenet.
FTD is een soort van Usenet browser. Met andere woorden een programma waarmee je te weten kan komen wat er wanneer gepost wordt in welke nieuwsgroep. Met deze info kan je met behulp van je newsreader (in jouw geval GrabIt) deze bestanden opzoeken en downloaden, wat je nu dus waarschijnlijk aan het doen bent.
Gebruik je trouwens de nieuwsserver van je internetprovider zelf? Dan heb je namelijk veel kans dat je incomplete bestanden gaat binnenkrijgen. Ik gebruik zelf een payserver (Tweaknews), dat kost me €70,- per jaar (dus nog geen €6,- p/maand) en ze hebben een retentie van 50 dagen. Misschien iets om over na te denken als je serieus wil gaan downloaden...
Succes!
kort antwoord: nohoi hoi
Ik heb een vraagie over nederlandse newsservers
Ik woon namelijk in Belgie en download redelijk veel met newsleecher
maar ik kan alleen de groepen alt.bin.dvdrs,ftn enz
maar geen boneles,dvdr,movies,divx natturlijk de betere
ik heb adsl van belgacom
kan ik inloggen via een nederlandse newsserver
gratis dan
Mvg,
freggel
Ok thanx! Een verhelderend antwoord. Alt.binaries.boneless is trouwens ongeveer de grootste nieuwsgroep die ik kon vinden, op de server die ik gebruik tenminste, en dat is inderdaad die van mijn internetproverder (news.speedlinq.nl). Kan dat kloppen? En is speedlinq goed?
Speedlinq heeft inderdaad een eigen nieuwsserver, maar die is niet geweldig te noemen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar naar verluidt is de retentie daar slechts 1 à 2 dagen en staan er veel incomplete bestanden op. Beter is dus om een payserver te nemen in combinatie met je speedlinq abonnement.
Dit zou je verder moeten helpen:
Een partitie opnieuw formatteren of omzetten voor het gebruik van NTFS
Volgens hen is het echter beter om je harde schijf opnieuw te formatteren in NTFS dan te converteren van FAT32 -> NTFS vanwege de fragmentatie.
Lees maar ff goed door voordat je begint.
kort antwoord: no
betaal voor een payserver (maar met je dl limiet zuigt dat natuurlijk)