Fitness Seller

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
Newzbin newzbin newzbin. Ik hoor alleen maar newzbin. Er is toch ook niet alleen maar één Torrent indexsite? Is dit een monopolie van NEwzbin? Er moeten toch wel tientallen van dit soort sites zijn als er zoveel belangstellenden zijn, net als bij Torrentsites?

Er zijn meerdere indexeersites, maar Newzbin is de 'cream of the crop'. Zelf vertrouw ik op Newzbin, volg de rest van die scene niet echt. Nooit boeiend gevonden omdat Newzbin alles bied wat ik zoek.

Headers download ik bijna nooit, alle file verwijzingen staan ook raw op Newzbin.

Zolang ik geen Newzzzzbin op kan, vind ik er dus geen reet aan. En dan heb je nog FTD ofzo maar dat schijnt weer minder te zijn.

Conclusie: Zonder accoutnje van een gesloten forum is Nieuwsgroepen maar zozo. Kun je het beter niet uitleggen als mensen toch geen account kunnen krijgen ;)

Er is nog genoeg te vinden zonder Newzbin, alleen is het gemak wat minder. ngindex.com : The alt.binaries newsgroup/usenet search engine doet bijvoorbeeld iets gelijkwaardigs, maar het is gewoon minder gelikt dan Newzbin. Zo zijn er nog wel meer indexeersites, dus ook zonder Newzbin zijn de bestanden te vinden.

Euh ... deze topic is al redelijk oud. Kan iemand nog eens zeer kort omschrijven wat ik moet downloaden of te kunnen downloaden van de nieuwsgroepen ? :D

G*%$#@& :mad:

Heb ik eindelijk alles werkend van die newsleecher en nu wil ik die NZB Leecher installeren NZB Leecher

maar ik krijg een heel ander scherm na het installeren dan er wordt beschreven hier; Handleiding: NZB Leecher | Binaries4all

mijne ziet er zo uit [Link niet meer beschikbaar]

En kan overal op klikken maar er gebeurt geen **** :mad: kan ook geen config instellingen veranderen ofzo.... helemaal niks

Wat doe ik fout????

G*%$#@& :mad:

Heb ik eindelijk alles werkend van die newsleecher en nu wil ik die NZB Leecher installeren [Link niet meer beschikbaar]

maar ik krijg een heel ander scherm na het installeren dan er wordt beschreven hier; Handleiding: NZB Leecher | Binaries4all

mijne ziet er zo uit [Link niet meer beschikbaar]

En kan overal op klikken maar er gebeurt geen **** :mad: kan ook geen config instellingen veranderen ofzo.... helemaal niks

Wat doe ik fout????

Download eens een NZB file en op het met dat programma.

Binsearch -- Usenet search engine

welke nieuwsreader is aan te raden??

ik ben het allemaal nog aan het uitvogelen :o

sabnzbd

tis het gemakkelijkste proggie ever hoor

extract de files
run SABnzbd.exe
ga naar http://127.0.0.1:8080/sabnzbd/queue/
vul in config je gegevens
en download nzb's naar /nzb_blackhole
dan dl/extract/fixt ie alles vanzelf

oké dan zal ik die eerst proberen :)

karma houd je tegoed

Is er genoeg HD materiaal te vinden op nieuwsgroepen?

Volledige nieuwe films dus.

Alleen zijn dat meestal films die al een tijdje uit zijn. Kan ook niet anders aangezien het streams zijn van TV-uitzendingen. Volgens mij is HD-DVD of Blu-ray nog niet gekraakt, kan dus wel even duren voordat echt nieuwe films voorbij komen.

Alleen zijn dat meestal films die al een tijdje uit zijn. Kan ook niet anders aangezien het streams zijn van TV-uitzendingen. Volgens mij is HD-DVD of Blu-ray nog niet gekraakt, kan dus wel even duren voordat echt nieuwe films voorbij komen.

Maakt me niet uit, als het maar films zijn die gewoon goed zijn... En niet al te oud, ben nu weer van plan om een 42" pioneer te kopen, moet natuurlijk wel weten of et spul er wel is om mooi op te kijken!

Er is ook genoeg BBC HD materiaal beschikbaar, zoals Planet Earth. Docu's in HD zijn vaak nog meer een genot voor het oog dan speelfilms.

Er is ook genoeg BBC HD materiaal beschikbaar, zoals Planet Earth. Docu's in HD zijn vaak nog meer een genot voor het oog dan speelfilms.

True, maar een avondje relaxen met vriendjes en vriendinnetjes en kijken naar een of andere insecten ingewanden docu vind ik niet echt super :D

Windows Vista 32 bit all in one dvd NL en 64 bit NL versie zijn vandaag gepost.

Terug
Naar boven