MuscleMeat

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
yeah tuurlijk :evil2: :lol:

• Topic Starter Topic Starter
KICK :)

Zo terug van weggeweest. Ga er weer tegenaan met trainen. Motivatie problemen gehad, maar ga er weer tegen aan.

En waarom?

Omdat er een super goede en informatieve DVd serie op Usenet is gepost genaamd

Muscle& Fitness training program.

Bestaat uit 5 dvd's.
- Home training
- Buik
- Schouders en bost
- Rug en schouders
- Armen.

Iedere dvd gaat diep erop in hoe je het beste kunt trainen voor gainen en voor definitie. Het word je voorgedaan hoe het moet ( Uhmm, :P ) en welke schema's je het beste kunt gebruiken.

SUPER om te zien en om te gebruiken.

Meer info op Complete M&F Training System DVD

Voor de mensen die Usenet onder de knie hebben kunnen mij pmmen en ik stuur jullie direct de informatie toe die jullie nodig hebben.

( damn, waarom heb ik mn training zo verwaarloosd afgelopen 1 / 1,5 jaar :( )

hm zal ik me daar maar eens in gaan verdiepen. ben benieuwd heb het tijdje geleden al eens geprobeerd, maar ik snapte er geen **** van.

KICK :)

Zo terug van weggeweest. Ga er weer tegenaan met trainen. Motivatie problemen gehad, maar ga er weer tegen aan.

En waarom?

Omdat er een super goede en informatieve DVd serie op Usenet is gepost genaamd

Muscle& Fitness training program.

Bestaat uit 5 dvd's.
- Home training
- Buik
- Schouders en bost
- Rug en schouders
- Armen.

Iedere dvd gaat diep erop in hoe je het beste kunt trainen voor gainen en voor definitie. Het word je voorgedaan hoe het moet ( Uhmm, :P ) en welke schema's je het beste kunt gebruiken.

SUPER om te zien en om te gebruiken.

Meer info op Complete M&F Training System DVD

Voor de mensen die Usenet onder de knie hebben kunnen mij pmmen en ik stuur jullie direct de informatie toe die jullie nodig hebben.

( damn, waarom heb ik mn training zo verwaarloosd afgelopen 1 / 1,5 jaar :( )
euh
Binsearch -- Usenet search engine :scratch:

je kunt beter deze pdf lezen:
RapidShare Webhosting + Webspace

• Topic Starter Topic Starter

Vooruit dan :D , had daar nog niet aan gedacht.

Hometraining 4,5 gb
Buik 4,5 gb
Schouders en Borst 4,5 gb
Rug en Benen 4,5 gb
Armen 4,5 gb

Bedankt voor de pdf, en hopelijk maak ik er een paar blij met deze dvd's.

Als zij maar weten hoe ze het moeten downloaden. Alles is tussen de 3 a 10 dagen oud dus met een payserver kan je ze de komende 2 weken nog downloaden.

Kostelijk vermaak, de replies van Zelda. Die geven weer wat enorm veel mensen tegenhoudt om dit te gaan gebruiken. Dan is dit weer niet compleet, dan klopt dat weer niet, dan is er weer wat te repairen of mist er alsnog een serial.\

Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik deze misére binnen gaan halen.
Tekenend voor de 'eenvoudigheid' waar veel mensen het hier over hebben:

Dit topic is inmiddels 9 pagina's lang en nog zijn er mensen die door de bomen het bos niet meer zien. Tijd om es te relativeren?

nou die shit is anders vrij simpel..en incompleet ligt of aan je nieuwsserver, of dat je er gewoon telaat bij bent...
ik gebruik echt niks anders meer...beter dan al die emule,torrent shizzle..imo

Kostelijk vermaak, de replies van Zelda. Die geven weer wat enorm veel mensen tegenhoudt om dit te gaan gebruiken. Dan is dit weer niet compleet, dan klopt dat weer niet, dan is er weer wat te repairen of mist er alsnog een serial.\

Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik deze misére binnen gaan halen.
Tekenend voor de 'eenvoudigheid' waar veel mensen het hier over hebben:

Dit topic is inmiddels 9 pagina's lang en nog zijn er mensen die door de bomen het bos niet meer zien. Tijd om es te relativeren?

En toch is het bij mij de eerste keer allemaal probleemloos gelukt. En nee ik ben geen whizzkid of compu-nerd :D
Als je de uitleg van Firestarter volgt en de handleiding van Inleiding voor beginners | Binaries4all erbij houdt, dan kan er echt niet veel mis gaan. Ik geef toe dat het in 1e instantie niet de makkelijkste manier is om bestanden binnen te halen, maar veel fouten onstaan doordat mensen zich er van te voren niet in willen verdiepen en meteen aan de slag willen.

Op dat punt moet ik je inderdaad gelijk geven. Het kost tijd om je erin te verdiepen en je moet ff geduld hebben, maar als je het eenmaal begrijpt en hebt draaien, is het kinderlijk eenvoudig. Gewoon ff door de zure appel heen bijten... :D

Om ff in te gaan op de punten waar je het over hebt: De incompleetheid is te voorkomen door een goeie payserver, bestanden repairen gaat echt letterlijk met 1 dubbelklik en missende serials heb je bij alle manieren van downloaden wel eens. Dat is geen fout van Usenet, maar van de poster die ze er niet bij heeft gedaan. Daartegenover staat dat je echt met de volledige snelheid van je verbinding de nieuwste dingen kan downloaden, zodra iemand waar dan ook ze gepost en aangemeld heeft.

nou die shit is anders vrij simpel..en incompleet ligt of aan je nieuwsserver, of dat je er gewoon telaat bij bent...
ik gebruik echt niks anders meer...beter dan al die emule,torrent shizzle..imo

Belangrijkste minpunt voor velen is de retentie van de gebruikte nieuwsserver. Maar een beetje serieuze downloader heeft een abbo op en payserver.

Qua snelheid gaat er niks boven de nieuwsgroepen. Onkunde kan echter wel roet in het eten gooien als je niet weet hoe je een rarfile moet uitpakken of een Par-file moet laten draaien. Maar gelukkig kunnen de meesten die zich er 5 minuten in verdiepen wel wijs uit worden.

De rest moet het vooral bij torrents, DC+, emule, Limewire en andere zooi houden. Daarmee voor lief nemend dat je bij een zware breedband verbinding nooit je max haalt van je verbinding.

Usenet is voor fijnproevers, met wat inspanning een schatkamer van ongekende orde.

Probleem van Zelda lag overigens aan een limiet van de filegrootte. Dat heeft geen ruk te maken met Usenet op zich.

Iedere Iso boven de limiet die je file systeem aan kan zal een foutmelding geven. Ongeacht of dat file van Usenet, Bittorrent of andere bron komt.

Als je elke game en DVD film in je kast wil hebben staan dan is het een leuke uidaging. Maar ik spaar geen DVD's alsof het AH-zegeltjes zijn, er zit een hoop zooi tussen, dus ik vraag me af wat er zoveel te downen is.

Daarnaast: Als je nou niet weet wat je wilt downen is er dan ook een index ergens zodat je kunt scrollen, bekijken, inlezen wat er allemaal nieuw is? Of kan dat alleen als je een titel hebt?

Ik heb straks een gratis server met enorme snelheid en 30 dagen retentie en dan ga ik em erin verdiepen, samen met iemand die over m'n schouder meekijkt. Lijkt me wel zo makkelijk, maar of ik er vaak gebruik van ga maken weet ik niet. Ik ken ook mensen die elke softwareprog willen hebben, sparen echt alles, ik kijk af en toe op een besloten forum wat er uit is en pik er 1 of 2 echt bruikbare dingen uit en meer niet. Is het dat waard?

newzbin.com ouwe

Zit het nu even snel te bekijken maar op alles wat ik click (links, mogelijke links naar download) wordt ik ge-redirect.
Laagdrempelig? Nope. Misschien omdat ik niet die 4 progs heb gedownload dat ie daardoor niet meteen het prog opent wat de link moet opnemen ofzo>?

heb je het tg ik?

je moet klikken op downloadmirror link en dan boven op de link klikken of ff wachten (misschien werkt het niet in je browser :evil:)

Ledenstop, op zeer groeie gronden. Ze hadden al zoveel leden dat de snelheid van het zoeken er kon gaan lijden. Blijft de beste indexsite die er is, maar onbereikbaar als je geen lid was voor de ledenstop.

Heb overigens de naam Newzbin tig keer laten vallen, er is genoeg tijd geweest om aan te melden.

Zelf haal ik : HD-films, DVD's, games, console games, apps, muziek, documentaires, sportverslagen, e-books, pda-apps etc uit de nieuwsgroepen. Maar ook alleen omdat het bij Newzbin in duidelijke categorieen staat, anders is het ondoenlijk. Zoveel groepen headeren schiet niet op en op FTD staat lang niet alles.

Laatst bewerkt:
ik heb ook geen account hoor

meestal staat de filenaam erbij (en opzoek op binsearch.info)
anders vraag ik het wel op irc

Ah kijk nu komt de aap uit de mouw, exlusiviteit is dus toch aan de orde met abootjes op de juiste fora (maar dus gesloten) en dan komt er weer een ander zoveelste punt erbij: IRC....geeft toch toe dat het veel uitgebreider is dan men ten eerste wil doen vermoeden....

Met andere woorden: Een redelijke indexsite is niet te krijgen tenzij je exclusief lid bent van een gesloten cluppie.

Niet helemaal waar, jarenlang kon je lid worden van Newzbin en jarenlang heb ik die naam hier laten vallen. Maar het was wel een kwestie van tijd dat Newzbin uit zijn jasje ging groeien. We hebben het wel over een community met meer dan 100.000 leden. Dat vreet bandbreedte.

Newzbin eigenaren heb dus een stop er op gezet, maar uit noodzaak en niet om exclusiviteit te garanderen.

Er staan op dit moment bijna 100.000 postings op Newzbin, dat zijn dus 100.000 downloads. Zitten wel wat duplicates tussen, maar geeft aan hoe groot Newzbin is. Aantal geregistreerde files is nog vele malen hoger (factor 10 tot 20).

Terug
Naar boven