- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

) en welke schema's je het beste kunt gebruiken.
)euhKICK
Zo terug van weggeweest. Ga er weer tegenaan met trainen. Motivatie problemen gehad, maar ga er weer tegen aan.
En waarom?
Omdat er een super goede en informatieve DVd serie op Usenet is gepost genaamd
Muscle& Fitness training program.
Bestaat uit 5 dvd's.
- Home training
- Buik
- Schouders en bost
- Rug en schouders
- Armen.
Iedere dvd gaat diep erop in hoe je het beste kunt trainen voor gainen en voor definitie. Het word je voorgedaan hoe het moet ( Uhmm,) en welke schema's je het beste kunt gebruiken.
SUPER om te zien en om te gebruiken.
Meer info op Complete M&F Training System DVD
Voor de mensen die Usenet onder de knie hebben kunnen mij pmmen en ik stuur jullie direct de informatie toe die jullie nodig hebben.
( damn, waarom heb ik mn training zo verwaarloosd afgelopen 1 / 1,5 jaar)

euh
Binsearch -- Usenet search engine
je kunt beter deze pdf lezen:
RapidShare Webhosting + Webspace
, had daar nog niet aan gedacht.wordnou die shit is anders vrij simpel..en incompleet ligt of aan je nieuwsserver, of dat je er gewoon telaat bij bent...
ik gebruik echt niks anders meer...beter dan al die emule,torrent shizzle..imo
Kostelijk vermaak, de replies van Zelda. Die geven weer wat enorm veel mensen tegenhoudt om dit te gaan gebruiken. Dan is dit weer niet compleet, dan klopt dat weer niet, dan is er weer wat te repairen of mist er alsnog een serial.\
Ik moet me wel heel erg vervelen wil ik deze misére binnen gaan halen.
Tekenend voor de 'eenvoudigheid' waar veel mensen het hier over hebben:
Dit topic is inmiddels 9 pagina's lang en nog zijn er mensen die door de bomen het bos niet meer zien. Tijd om es te relativeren?

nou die shit is anders vrij simpel..en incompleet ligt of aan je nieuwsserver, of dat je er gewoon telaat bij bent...
ik gebruik echt niks anders meer...beter dan al die emule,torrent shizzle..imo