Fitness Seller

Het grote FTD/van-nieuwsgroepen-downloaden uitleg topic

Peiling Peiling Heb je ooit via de nieuwsgroepen gedownload?

• Nee nog nooit

Stemmen: 81 31,9%
  • Nee, maar wel ooit iets over gelezen

Stemmen: 63 24,8%
  • Ja, maar vind andere sources fijner

Stemmen: 29 11,4%
  • Ja, ik download iedere dag wel iets

Stemmen: 81 31,9%

• Totaal stemmers
    254
gvd nieuwsgroepen zijn vet :eek:

Net weer eens een half uurtje mee bezig geweest (vorige pogingen waren beetje gestrand :o) en het is zo simpel als wat eigenlijk.
Binnenkort even SAW 3 kijken... :D

gvd nieuwsgroepen zijn vet :eek:

Net weer eens een half uurtje mee bezig geweest (vorige pogingen waren beetje gestrand :o) en het is zo simpel als wat eigenlijk.
Binnenkort even SAW 3 kijken... :D

20 mbit bij wanadoo haal je 1800 kb/s. 700 mb divx binnen in 7 minuten ofzo, het uitzoeken van de film duurt langer dan het downloaden :D

kent iemand een site gelijkaardig aan binsearch.info? die & yabse liggen precies plat

newzleech sux

nzbrus.com voldoet ook :p

werkt FTD eigenlijk nog? Ik probeer een nieuwe account aan te maken maar er gebeurt niks, de knop aanmaken blijft gewoon gedisabled (nadat ik er op geklikt heb) terwijl het "nieuwe account aanmaken" schermpje blijft open staan... ???

edit: moest de nieuwste versie downloaden, opgelost dus :)

Laatst bewerkt:
Dus als ik het goed begrijp kan ik 99% van alle files (posts) die ik opvraag bij FTD niet downloaden omdat ze in een nieuwsgroep staan van een nieuwsserver waartoe ik geen rechten heb? ???

ben nog niet echt vertrokken met die nieuwsgroepen... :rolleyes:

get a payserver bartie

dat wil ik best overwegen maar ik ben nog wat op de sukkel met newsleecher.

Ik heb een gratis nieuwsserver ge-add: freenews.netfront.net als ik nu subscribe op een nieuwsgroep bv alt.tv.lost en die update krijg ik enkel een heleboel (1000+) articles. Doe ik nu iets verkeerd of zit er in die nieuwsgroep niets anders dan tekstbestandjes?

Wat is trouwens een goede payserver voor DVD's met NL subs?

tweaknews en eweka, ikzelf heb nu nog eweka maar ga denk ik naar tweaknews want eweka is laatste tijd super traag.

dat wil ik best overwegen maar ik ben nog wat op de sukkel met newsleecher.

Ik heb een gratis nieuwsserver ge-add: freenews.netfront.net als ik nu subscribe op een nieuwsgroep bv alt.tv.lost en die update krijg ik enkel een heleboel (1000+) articles. Doe ik nu iets verkeerd of zit er in die nieuwsgroep niets anders dan tekstbestandjes?

Wat is trouwens een goede payserver voor DVD's met NL subs?
zal wel text only zijn

20 mbit bij wanadoo haal je 1800 kb/s. 700 mb divx binnen in 7 minuten ofzo, het uitzoeken van de film duurt langer dan het downloaden :D

Ik ben nu wel erg geinteresseerd, heb net 20 Mbit besteld!!

Maargoed, ik snap der geen kloot van..

Krijg het niet voor mekaar om newleecher te downloaden en aanmelden bij FTD lukt ook al niet :X

Mss dat ik me dan zo gelukkig mag prijzen met een verbinding met de UT, maar ik heb die SABnzbd geinstalleerd en dan gezocht net binsearch... Ik kom op downloads van 150 kb.. Knal er met mijn UT verbinding overheen

Mss dat ik me dan zo gelukkig mag prijzen met een verbinding met de UT, maar ik heb die SABnzbd geinstalleerd en dan gezocht net binsearch... Ik kom op downloads van 150 kb.. Knal er met mijn UT verbinding overheen
zal aan je ng verbinding liggen? hier gaat het vollenbak ;)

FTD zat een heletijd een stop op. Weet niet hoe het nu zit, heb namelijk thuis geen internet.

jah, verbinding is ook niet best... zal het weer eens testen als ik 20mbit heb... anyway, het moet ook via outlook kunnen, iemand hier een uitleg van?

Terug
Naar boven